Anonymous
"Silva":
Men kan jeg da ha gått inn i sirkelen?`Gjennom denne sorte firkanta åpningen?
Ja, jeg synes det høres ut som det.
"ørnen":
Ting tar tid,det kommer i det tempoet det er bestemt for deg. 
"Perle":
Javisst. Tålmodighet er en dyd. 
Takk. Jeg har jobber med det der. Jeg føler at jeg kom over på noe bra igår kveld. Jeg tror jeg kanskje oppdaget at det har en større effekt å snakke høyt til hjelperne sine. Vet ikke hvorfor.
For jeg jobber med å slippe taket, og igår da jeg sa høyt hva jeg ønsket og lurte på om noen kunne hjelpe meg, var det noe som løsnet.
Jeg ble plutselig veldig inspirert og nysgjerrig på meg selv. Begynte og lure på hva som egentlig bor inni denne personen her, og lå og så på bildene som kom.
Det er bra å prøve og glemme seg selv, og være litt nysgjerrig på selv istedenfor, for da åpner man seg lettere.
Nutch/CVS [Bot]
"Kristin":
Jeg tror jeg kanskje oppdaget at det har en større effekt å snakke høyt til hjelperne sine.
Akkurat! Det er ikke nok å se på det som fins på innsiden, å kjenne etter det. Det må ut!
"Om sjelen vil oppleve noe kaster sjelen et bilde ut og trer siden inn i bildet" sa Meister Eckhart.
Hilsen
Gåååja
Anonymous
"Gåååja":
"Kristin":
Jeg tror jeg kanskje oppdaget at det har en større effekt å snakke høyt til hjelperne sine.
Akkurat! Det er ikke nok å se på det som fins på innsiden, å kjenne etter det. Det må ut!
"Om sjelen vil oppleve noe kaster sjelen et bilde ut og trer siden inn i bildet" sa Meister Eckhart.
Hilsen
Gåååja
Takker! dette var mat for mons.

Anonymous
"Gåååja":
Hilsen
Gåååja

Takk

For en utrolig bra visdom