Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
For noen uker siden fikk jeg noen bilder som jeg har lurt en del på hva de betyr, men jeg skjønner enda ikke så jeg ber ydmykt om hjelp fra dere  :wub:

Lå å mediterte da jeg først fikk et bilde av en firkantet stor bygning. Jeg så klart vinduene og at det var symmetri i bygget. Men i to av vinduene ytterst på hver side var det to store øyne som tittet ut(de var like store som vinduene), litt merkelig tenkte jeg men så forsvant det. Opp kom et nytt bilde, av Kurt Nilsen (fra Idol) og jeg tenkte, hei det er jo Kurt Nilsen, men idet jeg tenkte Nilsen så fikk jeg navnet Oddekalv helt klart inn i hodet :shyone: :razz:
Fikk også en følelse av at det gjalt overvåking....

Disse tre tingene følte jeg hadde en sammenheng, men jeg tenker at "noen" brukte Kurt Nilsen som symbol fordi jeg overhodet ikke kjenner til Kurt Oddekalv og ville aldri skjønt at han skulle inn i dette ellers :o

Men hva betyr dette? Har tilogmed fulgt med i nyhetene om det skulle dukke opp noe mer info der :icon_redface:
Eller er det bare jeg som blåser ting opp og tror det har betydning, kanskje :shyone:
GjenopprettetMedlem
UT fra øynene som voktet og Oddekalv,kan jeg tenke meg at det har med jordas tilstand og gjøre.
Med Kurt Nilsen kan det bety at uansett hvem du er kan du få det til. :wub:
Anonymous
Og huset representerer deg selv. To store nyssjerrige øyne som titter ut på verdenen, skal jeg våge å gå ut i verdenen? Føler du deg overvåket hvis du så gjør det.  Nei, gjør som Kurt Nilsen, våg spranget og vær den du er.  Det er den følelsen jeg har om disse bildene du fikk opp, men det er du som skal tolke og kjenne på hva som føles rett.
GjenopprettetMedlem
Våge spranget, ja... :o

Der er du nok inne på noe, Fønix, det er noe jeg jobber med :wub:
Skjer så mye nytt og bra i livet for øyeblikket, men med en del vonde erfaringer i sekken er det ikke helt lett å bare hive seg ut i nytt og ukjent terreng selv om det er herlige ting som skjer  :razz:

Jeg kan også bli enda mer engasjert i hva som skjer med moder jord, Ørnen :wub:

Takker og bukker  :respect: