Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei. hans ove fra ålesund her. Jeg er ganske nybegynner innen sjamanisme, healing. Men har interessert meg for det i 5 år sikkert.Jeg har litt konsentrasjons-problemer :razz:.Og sliter med og få tømt hodet for tanker(begynner alltid å tenke på noe) når jeg mediterer. Noen gode tips på hvordan meditere skikkelig kunne jeg trengt. Jeg har lest noen bøker om sjamanisme og hvert på en trommereise med en sjaman(Ulf Dormann "sorte-sol") på en alternativ-messe.. vi skulle møte bjørnen.Men jeg klarte ikke møte noe bjørn. Jeg hadde det utrolig deilig.En slags euforisk følelse. svevde litt.. men ingen bjørn :'(  Men min mor som også var der møtte den og leket og danset med den på ei eng. og etterpå så satt bjørn og trøstet henne og holdt rundt henne.Hun gråt etterpå. sterk opplevelse. Men jeg vil gjerne lære og meditere og møte kraftdyr og lære meg og bli sjaman, for og kunne hjelp andre og denne gale verden. Jeg vet det er en laaaang proses.. Men jeg må da kunne klare det. Men trenger råd på hvordan jeg skal gjøre det. nybegynner tips.  ekstra vannskelig med det konsentrasjon problemet og.Så håper på gode råd og hjelp om mulig. Og hvor jeg bør henvende meg på nettet foreksempel. Syns denne siden virket veldig lovende. Ser Alio Gaup :respect:  er med. lest litt om han, og har stor respekt. Håper på litt respons og help på den lange veien.  Jeg fikk forresten kjøpt en cdd med han sjaman jeg var på tromme reise med. Han sa at jeg kunne høre på den,helst med hodetelefoner, så kunne jeg trene med den og. veldig fantastisk og høre på :)  men det er de konsentrasjons-problemene da.. Har kanskje for mye og tenke på. Skjer mye i livet mitt og. Håper på svar.  MVH  Hans
GjenopprettetMedlem