Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Venner, jeg er så glad for at dette forumet eksisterer. Har tenkt og forske en del rundt 2012-problematikken, er åpen, men blir likevel skeptisk av diverse teorier og kanaliseringer fra pleiadene, tanker om krig mellom annunaki-bevisstheter og kampen om balansen fra jordens energifelt?
Sjamanismen  søker den primitive naturen, urforestillinger fra den tredimensjonale virkelighet? Hvordan vil energibalansering og frekvensheving utspille seg, ser ingen motsetninger mellom sjamanisme og kosmologisk forskning som bringer tanker om energi, fotonfelt og astralfelt. men er i såfall saivo et annet ord for den femte dimensjon???
Ser etter fusjoner i et broket landskap, og undres om noen vil være med å lete etter den røde tråd....
Månestråle :wub:
GjenopprettetMedlem
La oss starte en felles tråd :wub:
GjenopprettetMedlem
tråden er løpsk, og vi vikler oss inn i artige mønstre, men vet at tvangstrøyen er illusorisk.
Har sett ørn nesten hver eneste dag i det siste, tar det som et tegn. :wub:
GjenopprettetMedlem
Her svever det ørn over huset hele dagen :wub:
Anonymous
Har du hørt om boken "Alchemy of nine dimensions" av Barbara Hand Clow? (Den er forresten basert på kanaliseringer fra Pleiadene som du er litt skeptisk til.)  I den boken er er ikke sjamanisme noe utelukkende tredimensjonalt ihvertfall, og det er det jo uten tvil ikke heller. Alle bevisstehetsutvidende retninger/metoder, inkluderer etter min mening alt. Det snakkes jo både om kilden og underverdenen, engler, alver, kraftdyr, planter, stjerner og planeter, romvesener og det som er.

Ifølge den boken er jordens kjerne en tung og kompakt jernkrystall og den er første dimensjon. Andre dimensjon er element -og mineralverdenen (+underjordiske vesener om jeg ikke husker feil, men still dere foreløpig kritisk). Tredje dimensjon er vår verden selvsagt, og fjerde dimensjon våre kollektive tanker mm...... (har ikke boken her akkurat nå. Synes å huske at beskrivelsen av Saivo skulle stemme bra overens med beskrivelsen av femte dimensjon i denne boken. Husker det stod noe om at når man er i femte dimensjon, merker man en forsterkning av kjærlighetsenergien i brystet og en entusiastisk følelse. Hadde det en gang jeg var sammen med noen lysende blomster, og Saivo beskrives jo som et sted som her, bare at det lyser og har høyere energi.

Nå vet jeg forsåvidt ikke om dette var noe du visste fra før og ville høre våre egne meninger om...men det blir litt vanskelig for min del, når jeg ikke er kvantefysiker.
Hva det sto om de andre dimensjonene, husker jeg ikke akkurat nå.
Siterte noe fra boken her: http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... ic=1780.15

Selv om jeg ikke er noen kvantefysiker, så synes jeg det virker riktig at Saivo er femte dimensjon, for det virker liksom som om dette må være det stedet etter våre kollektive tanker..... :shyone: Vet ikke, men det bare føles sånn.
Anonymous
Det står en artikkel på forsiden som heter "Orden i kaos", og inni den artikkelen om et ordensprosjekt. Synes den har et godt poeng.
GjenopprettetMedlem
Den har et kjempepoeng :w00t:
GjenopprettetMedlem
Har lest Orden i kaos, og fikk kaos i ordene.  :o
Men likevel, stjerner har bevissthet, og vi har bevissthet, så er de jo på forskjellige "frekvenser"?
Så det å fininstille sensorene på trommebevissthet, hvilken frekvens havner man på i forhold til den kosmiske bevissthetens skala??
Har hørt rykter om at det finnes ni dimensjoner, og at befinner oss på ca tredje....og at vi skal opp i fjerde. Og selvsagt vandrer det bevisstheter blandt oss som ser lengre inn i stigen enn andre, noen er fornøyd med et trinnet de står på. Lille trille ramla ned, men reiste seg fort igjen. Ristet litt forskrekket på hocet og forsøkte igjen...
nettop. kaos i ordene. Det er nok diabolsk.
Orden er vel sterkere enn ordene. ordenes orden sprenges
og det irrasjonelle søker sitt metaspråk
i myter og forestillinger.

Spinner en tråd og fisker i ukjente farvann.
GjenopprettetMedlem
Alt er bygd opp av stjenestøv :respect: