Sensis [Crawler]
Kokopellio:
kommer o-endelsen fra høyrehjernen din og i fra venstrehjernen, eller omvendt, eller begge dele?
A
GjenopprettetMedlem
hmmmm....Vinge var også i kontakt med meg litt helt i begynnelsen da han kom inn.....for å få tips om musikk. Det fikk han selvom jeg jo skjønte at dette var en fakeprofil. Tenkte at han nok hadde en grunn for det, og jeg regnet ikke med at det lå noen "dårlig" intensjon bak.
Lurer egentlig på hva som er intensjonene her?
Ulvemor
GjenopprettetMedlem
Pussig med ein person som må late som han er fleire enn ein.
Det er ofte nok i ein....?
Anonymous
er ikke helt sikkert Ailo men etter mine logiske beregninger så vil jeg se det som sannsynlig at kokopelli er den rasjonelle delen, hva sier du kokopello....hmmmm, han nekter å svare og velger heller å uttrykke seg gjennom et maleri.
Jeg skal bare bruke Kokopelli framover, lagde kun denne klonen för at jag tykkte det va lite skojjit och busa lite i snickerlådan
GjenopprettetMedlem
Vinge her
Jeg har faktisk ikke sett denne diskusjonen før nå. Men jeg forstår at den kommer - og jeg forstår også at man ikke kan forlange å bli trodd. Noe som ikke betyr all verden for meg, i denne sammenhengen. Jeg er den seriøse Vinge, mine arbeidskompiser som deler denne pc`en med meg er også seriøse - men kanskje mer humoristiske. De bruker litt forskjellige navn, og det er ok. Men når de logger seg inn under Vinge, da går de over grensen. Dette har jeg sagt dem, de smilte og lo, men jeg tror alvoret er forstått. Når dette har lagt seg litt, kommer jeg med en presentasjon.
Vennlig hilsen Vinge
GjenopprettetMedlem
"vinge":
Jeg er den seriøse Vinge, mine arbeidskompiser som deler denne pc`en med meg er også seriøse - men kanskje mer humoristiske. De bruker litt forskjellige navn, og det er ok. Men når de logger seg inn under Vinge, da går de over grensen.
Om man jobber på et kontor der man deler pc'n med andre,
må man ikke la pc'n huske passordet.
Selv om dette ikke er en "hemmelig" side, så er det ikke kjekt at andre logger inn som deg.
Det kan skape ubehageligheter for deg, og det kan være gale nokk..
Så det skal ikke være mulig for andre å logge seg inn som Vinge,
om du logger ut fra sonen etter bruk, og tar vare på ditt passord...