Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Tror dere at det finnes en positiv form for det man kaller sjeletap - en erfaring der en del av sjelen vandrer til et lyst og givende sted?

Under en reise er en del av meg blitt igjen i lyset, slik jeg ser det. Jeg har forbindelse med denne delen i form av en lys navlestreng, og jeg føler da også at dette er en givende erfaring som gir energi, gjør meg delaktig i en ny kraftkilde. Selv om jeg så at den delen av meg reiste inn i lyset med et kraftdyr, og dyret kom alene tilbake, så oppleves det hele ikke som tap. Eller er det jeg opplever en stor forførelse, mon tro? Ingenting tyder foreløpig på at denne delen av meg ønsker å komme tilbake eller at den savnes. Jeg føler ikke at min sjel har blitt tappet, heller at den har vokst eller utvidet seg, eller at en del av meg er blitt delegert bort for å gjøre en viktig utvikling.
Comments?
Anonymous
Kan ikke si noe annet enn at det høres VIDUNDERLIG UT!! :w00t:

Noe slikt skulle jeg gjerne ha opplevd sjøl. WoW. :wub:
GjenopprettetMedlem
vel..
navlestrengen er det som forbinder oss med alle våre slektsledd... ikke sant?
det er jo den siste bit som blir kappet mellom oss og det som var vår mor...
GjenopprettetMedlem
Kanskje er en del av deg "inne for oppgradering"...  :idea:

Tror den kommer tilbake jeg, når tiden er inne.  :)
Nutch/CVS [Bot]
"Masha":

Comments?

JA

bare: hold navlestrengen
lykke til
Gåååja
GjenopprettetMedlem
Hei Masha.

Det var ei stor dør du opna der,eg likte din måte å seie det på.
Positivt sjeletap!!
Eg ser det slik også,ein kan bli "besatt",av mykje negative energier,og så trur ein etter kvart at det skal være slik.at ein er ein negativ person.
Men når ein opplever djup healing,så forsvinner denne piggete personen,og det kan vel føles som om det var sjela.
Men det er mange lys-sjeler der ute i åndeverden,som erstatter "det tapte",med nytt lys og ny kraft.
Er det ikkje vidunderligt? :wub:
Anonymous
Enjoy it
live it
and let it be...
AdsBot [Google]
Så spennende!! Det må kjennes ... ja, fantastisk :wub:
GjenopprettetMedlem
Høres vidundelig ut  :innocent2:

Jeg tror ikke vi tar med oss hele sjelen ned hit når vi blir født ( på nytt )

...at vi lar en del bli igjen , og at vi har kontakt med den på et annet plan

Du har vært velsignet med en tydelig kontakt med din egen sjel

wow

det er strekt !
GjenopprettetMedlem
En nydelig tanke Masha.  :wub:
GjenopprettetMedlem
en av kjäresten min sine deler er borte nå, jeg vet ikke når hun kommer tilbake. og det er trist, for vi pleier å spille cello og gitar sammen. men dette er del av hennes legeprosess, og hun kommer tilbake en dag som sikkert ikke er langt unna, med ny visdom og mindre smerte. Håper bare hun kommer tidsnok til neste konsert, ellers må jeg reise å finne henne!! ;-j