Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg var på alternativ messe i helga. der Olav Moldestad sa at og rense hus, healing osv. over avstand ikke er mulig. Men har fått høre fra mange andre erfarne at det bare er tull og er fullt mulig.. Jeg mener at det skal være mulig å gjøre ting over avstand er mulig etter hva de fleste sier. Men har blitt litt forvirret av hele greia.. Noen som har noen meninger.

Anonymous
Tull og tøys.
Nå har jeg overhodet ikke store erfaringer med å rense hus, så jeg skal ikke være påståelig. Men jeg mener det er fullt mulig å rense hus på avstand. Det har jeg gjort en gang, og det ble ro i huset. Det er akkurat på samme måte med healing. Man kan også heale over avstand. Noen foretrekker sikkert å være personlig til stede under healinger, renselser. Det skal respekteres. Hver finner sin måte å gjøre sine ting på.
GjenopprettetMedlem
takk... Det var det jeg ville høre..Jeg er helt enig.
peace and love
Anonymous
Ja lytt til dere selv, det som kjennes rett Hans og Monica.
Monica er forresten et fint navn

Anonymous
Fjernhealing fungerer. Det er også min erfarning!
GjenopprettetMedlem
Vet at jeg leste i en bok
http://www.dammbokklubb.no/start.asp, "mellom to verdener", sylvia Browne ,
om åndeverdenen at rensing av hus var å anbefale å gjøre på avstand.
Har selv gjort rensing over telefon, men da dette er ganske nytt for meg (kun gjort det 2 ganger) vet jeg ikke selv hva som er best. De jeg hjalp har ikke ringt meg igjen så jeg regner med at det ble roligere hos dem.
GjenopprettetMedlem
Klart man kan rense hus over avstand. Hvis du/dere noen gang har hjulpet noen over til den andre siden, har dere alltid gjort det der hvor de henger igjen? Det er i alle fall ikke tilfelle for min del. Jeg har hjulpet noen over til andre siden fra mitt eget hus, og det er ikke her de har hengt igjen. Men når det er sagt har det vært noen jeg har hatt en tilknytning til i live. Jeg tror jeg ville foretrekke å være til stede, i huset det gjelder, hvis det gjaldt noen jeg ikke hadde hatt noen tilknytning til (Kanskje det er bakgrunnen for svaret til Olav når du var på messen i Aalesund, han er en av dem som vet litt om hva han snakker om).
GjenopprettetMedlem
Ser de snakker om rensing av hus.
Eg har et problem.
Eg har arva ein antikk,diger,svart,håndmalt gyngestol. Den kom i hus via auksjon/ukjente.Sikkert 100 år.Minst.
Den er fin,men det er likevel noko spooky med den. Eg føler det ligg ei "grønn" energisky over den.Kald energi.
Når eg var liten,var eg redd den!
Den står i kjelleren,men no vil eg ha den opp i lyset ,for eg treng snart gyngestol...(Piiip

)
Kva gjer eg for å få vekk denne energien som eg har merka i alle år?
Slik eg ser,har eg valget mellom å nøytralisere stolen og co. no,eller la alt gå opp i røyk i åkeren til våren.
Tenker naboane lurer då....
Dette er pinleg,men eg let det stå til.....
Hjelp!
GjenopprettetMedlem
Det sitter en gammel dame i den. Snakk til henne, si til henne at du trenger stolen nå, og at det er på tide hun går videre. Si det er noen som venter på henne på andre siden. Jeg føler det skal være tilstrekkelig i dette tilfellet, men husk en ting: gjør det (ikke prøv), bare gjør det.
GjenopprettetMedlem
Ojjj.... Dette var spooky... Imponert......
Anonymous
Gidgeroo, kan du se... sånt bare... slik... av en tekst... här?

GjenopprettetMedlem
Jeg pleier ikke å gjøre slikt, men jeg fikk bare en slik underlig følelse når jeg leste dette, og......det er noe med den følelsen som vi alle skal gjøre vårt beste for å stole på.
GjenopprettetMedlem
Takk!

Du meiner eg skal vere manande,ikkje bydande?
Ingen renseritual eller besvergelsar her?
Fakta er at eg også føler det er ei gammal dame.
Gyngestolen er veldig fin,men eg har liksom rygga vekk frå den heile livet.Aner ikkje kvifor.
Det er pussig å tilstå det...
Skal eg psykopompe den gamle bort frå stolen HEILT ÅLEINE?
GjenopprettetMedlem
Akkurat nå angrer jeg litt på at jeg skrev det, for det blir fort gjenstand for en oppmerksomhet som jeg ikke er så veldig glad i, men.... samtidig er jeg litt glad for at jeg turde. Har en god dag i dag.
Anonymous
Vi lover å ikke bombardere deg med oppdrag!

Jeg ble bare så imponert!
GjenopprettetMedlem
...skal bare blande meg litt inn her
Jeg synes bare det var bra at du turde, gidgeroo .
Ikke vær redd oppmerksomheten ...vær stolt , og ha tillit !
det handler om å dele

GjenopprettetMedlem
Eg seier takk igjen,og tek dette heilt seriøst og på ståande fot.
Eg skal prøve på lørdag.
Eg tek med litt salvie for sikkerhetsskuld.
blir ikkje vibbene vekk,må stolen ut.
Anonymous
"gidgeroo":
Akkurat nå angrer jeg litt på at jeg skrev det, for det blir fort gjenstand for en oppmerksomhet som jeg ikke er så veldig glad i, men.... samtidig er jeg litt glad for at jeg turde. Har en god dag i dag.
Av og til bare vet man, sånn er det..
Var selv i et hus der det var mye dårlige energier, disse energiene førte til forskjellige problemer for denne fam.. Dårlig søvn, urolige unger. og lite harmoni i familen.
mens jeg stod da i gangen viste jeg bare hva som hadde vært av av problemer med de som bodde der før denne fam..
Jeg fortalte det de damen i huset ..
Og det stemte hva jeg fikk inn der og da..
GjenopprettetMedlem
Eg tykkjer det må vere åpenhet her for å kunne uttale seg om kva ein sensar,vis ein har lyst.
Uten å bli engsteleg for å bli ledd ut.
Personleg bryr eg meg ikkje -åkke som,og tykkjer det er kjempeflott å få spontane svar på spontane spørsmål om temaet.
Trur det fungerer best slik. Og.

GjenopprettetMedlem
Takk alle sammen
Anonymous
Det går faktisk an å rense huset på avstand. Jeg har fått gjort det i min leilighet. Og det virket, men, en liten men.... av og til skjer det at "det" kommer tilbake, og det må gjøres en gang til. Men til slutt fikk jeg rensket her skikkelig med en som var tilstede og siden har det vært tyst her.Heldigvis, ble så lei av han.. han, var ikke så snill akkurat, vekket meg i nettene... det var 2 stk her.. damen var snille, men kuet, begge er vekke nå og jeg har hatt ro i huset siden jeg fikk fjernet dem

Anonymous
jeg har renset plasser på avstand,har fått det igjenom drøm,den ene gangen var det hytta til en venninde,jeg var der 2 ganger den ene gangen bled jeg sinna-andre gangen bled jeg syk(kvalm)det bled borte med en gang jeg reiste derifra jeg er litt treg innimellom før det går opp for meg

men bedre sent en aldrig renset hytta på avstand,neste gang jeg var der var alt borte,vis noen sier det ikke går an er det kansje forde vi er forskjellige eller vi blir hva vi tenker rensing på avstand har fungert bra for meg,jeg bruker kun kjærlighetskraft samme hva jeg møter sånn er det for meg, foretrekker rensing på avstand føler jeg ikke blir så tappet eller at noe følger med meg hjem når vi er åpne for krafta er vi åpne det er kun vi som setter grenser men vi får litt etter litt sånn jeg ser det,det er som å bli født på ny å på ny veien er kort eller lang,det jeg synes er det vanskligste er jobben med seg selv kansje forde jeg på dette området har det for travelt,bast
når det gjeldet den gamle damen hadde det vert meg hadde jeg tent et lys forklart henne om alle som er glad i henne på den andre siden som venter på henne spurt om hun ville gå inn i lyset å møte sine kjære.
det som er viktig her er at vi alle har forskjellig sannhet min sannhet er min sannhet din sannhet er din sannhet
er det ikke flott klem bast
det jeg har problemer med er å få bildet mitt fram når jeg prøver å endre profil så alle får se hvor vakker jeg er

kan noen hjelpe

GjenopprettetMedlem
Har vært med på å rense hus på avstand, så det vet jeg fungerer. Vi avtalte tid og fikk det bare gjort. Ikke noe hokus pokus, dette var før jul en gang, og det har vært stille på stedet etter det. Husk bare på beskyttelse...
Varme tanker fra Laila

Anonymous
enig meg deg beskyttelse er alfa omega ifølge medium Marion Dampier -Jeans er det heller ikke noe alle skal drive med rens eller sende de som går igjen i lyset hun har mange år på baken innen åndeverden,
jeg liker henne som medmenneske - å medium hun kommer til mjøndalen om 14 dager gleder meg til å møte henne igjen sånn jeg ser det står du sterkt i din egen kraft er ingenting umulig,så jeg er ikke helt enig med henne der,men jeg tror hun mener ingen skal leke med krafta.

GjenopprettetMedlem
Sant, det er ikke noe hvem som helst skal drive med. Og det er heller ikke gitt at alle ånder som er i et hus nødvendigvis skal sendes over, noen ganger er de der for å beskytte mot noe, og da vil man bare gjøre skaden større ved å sende dem over til andre siden.