Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Helga hos wolf ga vannvittig mersmak så jeg vil bruke denne tråden til å lufte muligheten om trommesirkler og samlinger i oslo og osloområdet.
hvis det er noen som har ideer, steder, datoer å komme med så er dette tråden for sådan. god speed godtfolk ;)
GjenopprettetMedlem
Sjekk med Magnus, meiner han var/er med på noe som allerede har starta opp i Oslo-området
Anonymous
Heidi (Ædni) har hatt noen sirkler på samisk hus. Vi skal ha flere, men er ikke helt sikre på når. Blir mest sannsynlig i Bærum på en gård jeg ikke husker navnet på. Vi annonserer det her, og jeg kan sende en pm når vi har funnet ut dato. Ellers så synes jeg det begynner å bli såpass ute at vi kan jo møtes ute en plass også. Vi trenger jo bare tromme evt rasler(det har jo flere av oss fått laga nå :w00t:) så avtaler vi en plass å møtes ute i det fri. Jeg er helt klart med :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Helga 01.-03. juni holder jeg trommesirkel i Rygge, mer info kommer. Rygge er jo ikke såååå langt fra Oslo  ;D
Da er planen å ut i skogen, til et tre for verdensfred vi har laget der, og tromme, brenne bål og ha seremoni.
GjenopprettetMedlem
Aida Dinéh (www.walkinharmony.no) holder trommereise første onsdag hver måned. Anbefales :D
Anonymous
Det høres jo innmari fint ut, men 300,- for en trommereise pr gang synes jeg var noget stivt.
Har snakka med ædni og tilda om å starte opp igjen sirkelen vi hadde i vinter, og det ser ut til at vi begynner opp igjen. Koster ingenting. Send meg pm eller kontakt meg så kan jeg si fra når vi starter opp igjen ;D
Anonymous
Dytter opp for å minne om trommesirkel på samisk hus torsdag 1 nov. Vi mötes kl 1800 foran samisk hus. Vi har satt ett tak på maks 8 stk, så send en pm for å anmelde din ankomst. Vel mött til torsdags tromming  :)