Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Synoo [Bot]
Hadde noen utrolige opplevelser i helgen som jeg vil fortelle om.
Jeg har tidligere trommet en del, men har liksom bare trommet i 20 - 30 min og blitt litt sliten.
I helgen gikk jeg i trance(hadde med meg en annen sjaman) ene seansen trommet vi i 1 time og det var ikke jeg som trommet.
Jeg shantet (noe jeg syns normalt er vanskelig når flere er til stede) Jeg begynte også å snakke et for meg et ukjent språk( sjamanen mente det var sioux språk) Vi kunne også telepatisere med hverandre. Disse trommereisene vi hadde i helgen gjorde noe med oss alle og spesielt de som skal sitte i sirkelen. Vi viste hvem som skulle dit. Sjamanen og jeg viste hvem som kom når og de kom automatisk også.
Sjamanen og jeg bor langt fra hverandre, men vi kjenner med engang den andres tromme. Vi kan tidfeste når den andre hadde trommet og igår trommet vi for resten av sirkelen. Fikk melding av den ene senere på kvelden og han lurte på om vi hadde trommet på det tidspunktet.
Så det er en kraftig link her tydligvis og vi har nok alle jobbet isammen i mange liv.
Er det noen andre som har erfaring med dette i trance og å snakke andre språk?
Synoo [Bot]
er det ingen som kan gi meg noen svar og erfaringer?
Yahoo Slurp [Bot]
Hej wolfking
Jeg kender desværre ikke til at jeg kan tale andre sprog i trance.... Men der er måske andre der kan hjælpe dig
Hilsen Shamanen

Anonymous
Jag plejer ikke å
snakke precis, men för några år sedan lärde jag mig kraft-sanger på noe slags "åndespråk" - tungomål - eller vad man nu skall kalla det. Det är ord/lyd som är symboler/bilder, som jag sätter sammen för att beskriva vad jag ser eller var jag vill, reise.
Jag shamaniserar ofta så att jag synger min resa samtidigt som den sker, eller snakker den.
Mvh,
Thomas
Synoo [Bot]
takk da er jeg muligens ikke helt gal da

hahaha
Men det var en veldig fin og sterk opplevelse ihvertfall. Takk for svar
Anonymous
Neida selv om ikke vi har opplevd dette selv, vil det ikke dermed si at du er gal

har hørt om det at sjamaner starter og snakke et eget språk i transe. Dette språket trenger ikke noen andre og forstå enn sjamanen selv og de åndevesnene som han komuniserer med.
men husker desverre ikke ordrett ka jeg har hørt, desverre. Men GAL er du definnitift ikke vennen.....
Yahoo Slurp [Bot]
Hej wolfking
Jeg kan kun give Narnina ret , at du IKKE er gal. At der findes andre der er så heldige at få en indsigt på et fremmed sprog, det er FLOTT at du har oplevet det, og det gør dig bestem ikke skør eller gal.
Hilsen Shamanen

GjenopprettetMedlem
heisann wolfking
muligens jeg er litt sent ute men det høres jo ut som du allerede har svaret.
selv har jeg liknende erfaringer i transe
av og til i endrede tilstander av tilstedeværelse slik som tromming har jeg opplevd å nærmest forstå andre språk
jeg tror personlig at det har å gjøre med når den firkantede dagsbevisstheten rundes i kantene er ikke bevisstheten så fiksert på
den verbale kommunikasjonen men kan "se" bilder og følelser hos andre, også over avstander.
jeg har selv også opplevd ukjente språk under meditasjon etc. det tror jeg skyldes at åndene snakker gjennom meg, jeg opplever av og til at
det er et slags språk, noen ganger med mye konsonanter andre ganger mer vokalbasert
av og til virker det friere som om tonene og ordene er skapt ut fra de vibrasjonene som harmoniserer frekvensene i kroppen og ulike organer og
heler dem
GjenopprettetMedlem
velkommen til åndelandet.
å være besatt,fylt av en ånd,
er som en tidsmaskin.
man får oppleve sjamaner fra eldre tider.
jeg har selv blitt mega-schizofren under heftige møter med entelechier.ekstra-terrestrielle,eller ånder.
GjenopprettetMedlem
Du jobber hardt om dagen du Tele

Kjenner at det er mye i ting du snakker om, både skremmende og flott og en del i mellom. Men skjønner allikevel ikke alt, mye føles som gåter, gåter som ligger i flere lag, gåter som henger sammen med mer en enkeltindividet, tror jeg?
UlveMor
Anonymous
Takk for at vi er flere, om enn på forskjellige områder! Jeg skrev i mange år automatskrift i mens jeg var i lett transe, men tvang meg selv til å slutte, da jeg trodde at jeg hadde blitt mer en borderline og begynte å tvile på mine budskap.
Mange vidunderlige råd og henstillinger til min familie og venner kom i meldingene. Til å begynne med kom det spontant, og det kunne føre til mange pinlige situasjoner. Men etterhver lærte jeg meg bedre å selv påkalle, og budskapene og skriften ble bedre og bedre med trening. Dersom man ønsker å vedlikeholde en slik kunnskap som du har fått, kan den kanskje også videreutvikles.
Jeg måtte imidlertid lære å beskytte meg, da sendinger på opptil en time, gjorde meg veldig sliten. Det at noen forstyrret meg under skrivingen, skapte også en "brudd" som gjorde at kroppen kom litt i ulage. Man må "våkne" langsomt og i sitt egen tempo.
Lykke til videre
GjenopprettetMedlem
åndelandet er den virkelige verden.
denne dimensjonen her er illusjonenes hall.
transe er et annet ord for ånd.
hilsen åndene som taler gjennom teleterkji.