Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
God dag kjære sonefolk.

I dag er dagen da jeg etter å ha gått på kurs i regi av Nav og i samarbeid med Mølla kompetansesenter (Det hele mennesket). Skal ut i arbeidspraksis. Siden jeg har lyst til å bli medisinmann/sjaman så er det naturlig å spørre her på sonen om noen vil ta meg inn i varmen å gi meg opplæring. Kanskje du har såpass struktur på sjamanismen din og er såpass trygg på dine verktøy at du kan tenke deg å lære opp meg. andre ting som er i nærheten som. F.eks Healing, NLP og andre former for terapeutisk verktøy og triks er også av interesse. Jeg blir betalt av NAV så ikke vær redd for penga dine, hehe.

Hjertlig hilsen
Stian
psbot [Picsearch]
Bærum Arbeidssenter er tilknyttet Mølla, såvidt æ vet. Æ jobber på BA, som e en arbeidsplass for psykisk utviklingshemmede. Det e ett flott arbeids sted, men kansje ikke helt det du tenkte på. Hadde uansett vært flott å hatt deg her. :biggrin:
Anonymous
Nei det var ikke helt det jeg tenkte på men takk skal du ha uansett. En ting er å ha et kart, en annen ting er å forholde seg til landskapet veit du :)