17. juli er kjærlighetsplaneten Venus på 1 grad Jomfruen for første gang i år. Den kommer til å gå retrograd (dvs at fra jorden ser det ut som om den går "feil" vei) 27. juli, og gå tilbake over 1 grad Jomfruen igjen i begynnelsen av august. Da bruker den 3-4 døgn på å passere samme grad som den haster over 17. juli. Så går den direkte ("riktig" vei) igjen 8. september, og går over 1 grad Jomfruen igjen i et døgn fra midt på dagen 9. oktober. Venus passerer ikke flere ganger over samme grad i et år så ofte som Merkur. Det skjer faktisk ikke hvert år at Venus gjør det. Sist var i slutten av 2005 og begynnelsen av 2006, neste gang vil være i 2009. Når en planet går tilbake over samme punkt, blir energien der "besøkt igjen". Dvs at de energifrøene vi "planter" 17. juli, vil få trippeleffekt. Jomfruen er et jordtegn, i min forestilling har det også en forbindelse med Jomfru Maria, som brakte Kristusenergien til jorden i fysisk form. Kanskje kan vi kollektivt gjøre en lignende tjeneste som Jomfru Maria gjorde for over 2000 år siden den 17. juli, men på et annet nivå?
Klokkeslettet samsvarer med timen da månen også passerer over 1 grad Jomfruen.
LES RESTEN OG
viktig!!!--------------------------------------------------------------------------------
Hei.
Videresender denne.
Den er verd å lese. Send den videre til de som skal ha den.
Vennlig hilsen
Anne Kari
--------------------------------------------------------------------------------
http://www.firethegrid.com/eng/eng-home-fr.htm
EN KOSMISK MULIGHET - 17. JULI, 2007 - 11:11 formiddag (A.M. GMT)
Innledning av Patricia Diane Cota-Robles
http://www.eraofpeace.org
Dyrebare Hjerter, siden begynnelsen av dette året har vi redegjort for det faktum, at vår Fader-Moder Gud og Himmelens Kompani ga bud om at 2007 vil bli et år med enorm forandring. Etter hvert som utrolige aktiviteter av Lys utfolder seg dag for dag, kan vi se den følbare manifestasjonen av denne Guddommelige Planen. Disse aktivitetene av Lys, forbereder Menneskeheten og Jorden på vår Oppstigning inn i de 5. Dimensjonale Rikene av Uendelig Fullkommenhet.
Nå, den 17. juli, 2007, blir vi presentert for en Kosmisk Mulighet som er enestående i vår levetid. På grunn av de mangfoldige aktivitetene av Lys som har funnet sted i løpet av de siste tiårene, er Menneskeheten endelig i en posisjon hvor den kan antenne (fire) gitteret som vil forene Guddommeligheten i hver eneste mann, kvinne og barn på denne søte Jorden. Dette gitteret vil også gjenforbinde Menneskeheten direkte med vår Kilde, Alt Som Er.
Dette gitteret har vært en fragmentert skygge av sitt opprinnelige potensiale i evigheter av tid. Denne situasjonen har hindret Menneskeheten i å være fullstendig i stand til klart å fornemme Menneskehetens Enhet eller å høre den stille lille stemmen i det indre. Som følge av dette, har vår kommunikasjon med Rikene for Opplyst Sannhet og vår Fader-Moder Gud vært svært, svært begrenset.
Hvorfor den 17. juli, 2007? Vel – Lysvesenene har et uttrykk, "Kosmiske Øyeblikk kommer og Kosmiske Øyeblikk går". De sier at hvis Menneskeheten overser eller går glipp av disse Kosmiske Øyeblikkene, kan det gå tusenvis av år før muligheten vil bli presentert igjen.
Den 17. juli, 2007, er et Kosmisk Øyeblikk. På denne åndelige og hellige dag, vil det være en bølge av Skapelses-Energi fra selve Hjertet til vår Allvitende, Allmektige, Allestedsnærværende Fader-Moder Gud som vil stråle gjennom (blaze through) hele Skapelsen. Dette Alt-Rådende, Allmektige Lyset vil forhøye energien, vibrasjonen og bevisstheten til hver eneste fasett av Liv som noensinne ble pustet ut fra Guds Hjerte.
Gjennom den forente intensjonen til den kollektive bevisstheten til Lysarbeidere rundt omkring i verden, vil denne formidable Skapelses-Energien også antenne (fire) gitteret og kople om (rewire) kortslutningene og fragmentene som har forårsaket vår selvforskyldte og selvpåførte atskillelse fra Gud, så vel som fra hverandre.
Denne fasetten av den Guddommelige Planen blir avslørt for Menneskeheten av Shelley Yates, hennes webside er www.firethegrid.com Vær snill å lese hennes historie med et åpent hjerte og sinn. Vi har alle forberedt oss på dette Kosmiske Øyeblikket i årtusener. Langt om lenge, er tiden vår kommet.
Denne utrolige historien av Shelley Yates foreller om et mirakel som skjedde med henne og hennes lille sønn. Miraklet åpenbarte en mulighet for Menneskeheten, som vil skape et skifte som er umulig å stoppe for Planeten Jorden og alt hennes liv. Les denne informasjonen grundig, ta den inn i dypet av deres hjerter, og del den vidt og bredt. Vit at DERE er Guds Hender som nå er manifestert i den fysiske verden av form.
Og slik er det, JEG ER ELSKET (Beloved I AM).
Patricia Cota-Robles
ANTENN GITTERET – FIRE THE GRID
Av Shelley Yates www.firethegrid.com
HISTORIEN
Vi befinner oss nå i en tid hvor naturkatastrofer slik som orkaner, jordskjelv og flodbølger på en drastisk måte innvirker på planeten vår, og våre liv på den. Vi har nå kraften til hurtig å ødelegge denne vakre Jorden, med atomkraft, eller på en langsommere måte, med forurensing og ødeleggelse av våre ressurser og overbefolkning. Jeg er blitt veiledet til å fortelle dere at vi også har den svært virkelige kraften til å redde denne planeten og til å gjøre den til et kjærlig og sunt sted for oss selv og for fremtidige generasjoner. Vær så snill å bruke noen minutter på å lese historien min. Det vil forhåpningsvis redde Jorden vår.
Jeg har en historie å fortelle dere, som jeg delvis vet vil være vanskelig å tro, men det har skjedd med meg, og jeg kan ikke utslette eller fornekte noe av det, selv om jeg til tider skulle ønske jeg kunne. Jeg er en normal kvinne som vokste opp i ukompliserte, men allikevel kaotiske tider. Jeg er akkurat som dere, nesten på alle måter. Jeg har alltid trodd at jeg ville bli den siste som ville oppleve et mirakel i mitt liv, og enda mindre to mirakler, og alt som har skjedd siden den gang. Derfor kunne historien jeg forteller like gjerne handle om ditt liv, og ikke mitt. Men ettersom jeg ser den er min, antar jeg at det er meningen at jeg skulle fortelle den.
Det jeg først ønsker å fastslå, er det faktum at mirakler virkelig skjer, og de skjer med folk som deg og meg. Hva vi må gjøre for å få disse miraklene til å inntreffe, er å åpne oss for kommunikasjonen som finnes overalt rundt oss hver eneste dag – kommunikasjon som ikke kommer fra denne verden, men fra vår Skapers verden, Kosmos og Universet. Budskapet kommer fra det fjerne, langt borte fra, men du finner det ved å gå i ditt indre og tro. Vi kan alle skape mirakler i våre liv, og det er et av hovedpunktene med å skrive dette til dere. Jeg har ingen spesielle triks. Åpne deg simpelthen for muligheten for at det jeg forteller deg er mulig, og at det er tilgjengelig for alle mennesker.
Jeg vil henvise til Gud på mange måter gjennom denne historien. Det er merkelig for meg å henvise til Gud på hvilket som helst vis, ettersom jeg trodde at Han hadde oppgitt og forlatt meg for veldig lenge siden.
Men jeg vil referere til en Opphavelig Skaper av Kosmos og Universet, sammen med Jorden som vi lever på hver eneste dag. Jeg kaller Gud den Opprinnelige Skaper (the Prime Creator), fordi jeg ønsker at alle skal forstå at denne historien er fullstendig upartisk og nøytral med hensyn til enhver tilknytning til enhver religion, og Gud etter min forståelse, er ikke bare en Jordisk Gud, men en Universell Gud. Jeg vil også henvise til Gud som Moder Jord, Gaia, som jeg gjennom denne reisen kom til å lære er den kvinnelige delen av Gud. Som med alt som er i vårt Univers, må dere balansere mørke med Lys, fred med krig og anerkjenne de to ansiktene til Gud, det kvinnelige og det mannlige. Vi er alle deler av denne Opphavelige Skaperen. Vi er en del av Gud.
To mirakler skjedde i Halifax, Nova Scotia, Canada. Min sønn og jeg druknet i en sump overfylt med vann (a flooded marsh) og ikke bare overlevde vi for å fortelle historien, men vi har det også bedre enn noensinne. Jeg var død i femten minutter. Jeg ble av Lysvesener fortalt hvordan jeg skulle redde meg selv og min lille sønn, og jeg fikk et budskap om hvordan vi skulle helbrede Jorden.
Når du leser dette, ber jeg deg av hele mitt hjerte om å åpne deg for mulighetene i det jeg sier. Jeg føler at det er absolutt nødvendig at vi forener denne verden som en planet med ett felles mål – å etablere fred og velstand/fremgang for alle, ikke bare de utvalgte få som ble velsignet til å være på det rette stedet til riktig tid. Vi går inn i en ny fase for Menneskeheten, og det jeg vil fortelle dere på denne websiden, www.firethegrid.com vil hjelpe oss som en rase, til å oppta forandringene som fremtiden vil bringe.
Jeg har ikke hatt Gud i mitt liv i førti år. Som barn forfulgte jeg imidlertid mulighetene for at Gud finnes. Jeg følte at de menneskene som hadde usvikelig og uforgjengelig tro var de heldige, og det faktum at jeg ikke trodde på noe, gjorde meg til taperen. Som barn snakket jeg ofte til Gud, men følte aldri at jeg ble hørt eller forbundet. Det som måtte til var at livet kastet meg ut i en sump overfylt med vann, og druknet meg for å åpne øynene mine for virkeligheten av hvor mye vi er forbundet med den Guddommelige Kraften.
Det avsløres nå mer enn aldri før. Du kan gå på Internett og finne tusenvis med treff om Menneskehetens neste fase, Opplysningens Tidsalder og forandringenes tid. Disse historiene finnes i våre religioner og i historiene til de gamle kulturene, slik som Maya-indianernes, egypternes og de amerikanske Indianernes kultur. Vi har alle ventet på øyeblikket hvor ting ville bli annerledes, for ganske visst vil Gud gjøre et eller annet for å redde oss fra oss selv.
Vel – det er et eller annet i arbeidet, men Gud styrer eller leder det bare gjennom mennesker som meg, og det vil kreve troen til mennesker som dere for å skape virkeligheten. Enda en gang kommer jeg meg selv i forkjøpet, men i budskapene jeg mottar, har jeg fått en metode hvor vi alle kan delta i en helbredelse av Moder Jord, og en utskytning av den menneskelige rase inn i en tid med god helse, fred og positiv forandring. Men for at dette skal skje, må dere sitte i meditasjon i bare en time av deres liv.
Jeg hørte en gang i Star Trek serien, at motstand er fåfengt. Jeg ønsket ikke å være en budbringer for Gud, men når Gud ønsker at vi skal våkne opp, vil det skje. Så nå vil jeg fortelle dere Sannheten om det som skjedde med meg etter en bilulykke som inntraff i november 2002.
Min sønn og jeg kjørte til en venns hus en ettermiddag for å leke, da ulykken inntraff. Bilen min ble feid ut i en sump som sto under vann etter vannplaning. Bilen landet på hodet i denne myraktige sumpen og sank til bunns. Jeg forsøkte å åpne vinduene i bilen, men de elektriske rutene lot seg ikke åpne, og vi var fanget inne i bilen. Jeg snakket med min lille sønn som var fire år den gangen, og forsikret ham om at mamma ville få ham ut.
Bilen ble hurtig oppfylt med det kalde, mørke vannet, og jeg holdt min sønns frakk fast i hånden min mens jeg ventet på å bli fullstendig nedsunket i vannet. Jeg håpet på at jeg kunne åpne døren etter at bilen ble fylt med vann og vi ville svømme ut. Mine siste ord til min lille gutt idet vannet kom over hodet hans var, “Hold pusten, vennen min; Mamma vil snart få oss ut”. Jeg så på at han tok et stort jafs av den resterende luften, og vannet tok ham. Da jeg følte at den siste luftlommen forlot bilen, forsøkte jeg døren. Den rikket seg ikke! Den andre døren satt like fast. Jeg kjempet med dørene flere ganger, til ingen nytte. Vi var fanget og kom til å dø.
Ved dette punkt tok jeg Evan’s lille kropp og dyttet den over setet, bevarte håpet selv når det så som mørkest ut, om at han ville finne luft. Idet jeg strevde for å befri oss fra denne likkisten på hjul, forsto jeg at jeg var nødt til å puste. Idet jeg drakk det dype åndedraget av vann inn i lungene mine, la den brennende følelsen panikk til øyeblikket. Jeg ville ha babyen min tilbake, og jeg svingte armene febrilsk rundt omkring i et forsøk på å finne kroppen hans. Jeg fant ham ikke; og jeg måtte puste igjen.
Det var da jeg hørte en stemme, en rolig majestetisk stemme, som beordret meg til å slappe av. Denne stemmen kurret i øret mitt, forsikret meg om at alt ville gå bra. Jeg ble fylt med kunnskapen om at hvis jeg kjempet mot vannet, ville ikke redningsmennene mine være i stand til å gjenopplive meg når de ankom. Stemmen sa at hvis jeg kjempet mot vannet, ville jeg drukne.
Stemmen fortsatte med å gi meg opplysninger om hva som ville skje og at alt ville gå bra, hvis jeg bare fulgte instruksjonene. Jeg overga meg til denne stemmen fra den andre siden, og gikk stille over til den andre siden.
Mens jeg var på den andre siden så jeg Lysvesener som enda en gang forsikret meg om at min sønn og jeg ikke bare ville komme oss ut av denne bilen, men det ville også gå bra med oss begge to. De var bestemte med hensyn til å forklare at jeg ubetinget måtte følge instruksjonene og ikke miste troen på deres ord. Jeg ble bedt om å ha tro, på at jeg ville bli Guddommelig ledet, og det ble jeg.
Det tok redningsmennene mine femten minutter å trekke min livløse kropp ut av denne bilen og enda sytten minutter med gjenoppliving (CPR) for å få nytt liv i meg. Idet kroppen min satte seg rett opp og ned, buste jeg ut “få babyen min ut av bilen”. Tjueto minutter var gått. Redningsmennene hoppet ut i den iskalde sumpen igjen for å finne sønnen min, de visste uten håp at han var død. Det tok redningsmennene enda fem minutter eller der omkring å få gutten min fri fra bilen. Hans kraftløse kropp ble transportert til IWK Children’s Hospital, hvor han øyeblikkelig ble koplet til hver eneste maskin som er kjent for menneskeheten.
Temaet med øyeblikkelig hjelp leger og neurologer ventet på meg. De forsikret meg om at min søte lille gutt virkelig var hjernedød, og i tillegg til dette, var hans indre organger fulle av blod. Han hadde blødninger (blodstyrtninger) gjennom hele kroppen, og organene hans var ikke levedyktige. Dette var det aller tristeste jeg noensinne hadde opplevd. Det var da stemmen kom til meg igjen. “Ha tro og tillit, barn.”
Legene rådet meg til å kople fra babyen min og la ham dø fredelig, for selv om et mirakel skulle inntreffe og han fikk leve, ville han bli en grønnsak. “Ingen livskvalitet” er det eneste jeg husker at jeg tenkte. Enda en gang hørte jeg stemmen, “ha tro og tillit”. Fra dette øyeblikket gikk legene med på å holde Evan i live (ved hjelp av maskiner), men rådet meg til ikke å ha noe håp. Han hadde mindre enn en prosent sjanse til å overleve, og så måtte han i tillegg fortsette med å være koplet til alle disse maskinene, resten av sitt liv. Husk, jeg hadde ingen Gud, så jeg kunne ikke en gang be om veiledning.
Det var i stillheten av mitt første øyeblikk alene at jeg fikk instruksjonene. “Følg instruksjonene ubetinget.” Minner om visjonene og stemmen i sumpen strømmet tilbake til meg. Det var noen der sammen med meg, det var jeg sikker på, og jeg bestemte meg for å lytte omhyggelig. Jeg ble opplært til å gjenoppbygge min sønns aura, ved å fylle hans lille kropp med andres aura. Tjue minutter om gangen var en av de første reglene, for hvis det ble gjort lenger enn det, ville du tappe giverens aura for energi.
De ba meg om å la kjærlige mennesker gå gjennom Evan’s rom, hvor hver enkelt ville anbringe eller deponere sitt eget energifelt i hans livløse kropp. De skulle gjøre dette ved å forbinde sin kropp (flesh) til hans kropp, og tillate deres energi å strømme gjennom hans kropp, og så gi Evan deres Gave. Hvis de sang, skulle de synge. Hvis de var historieforetellere, fortelle en historie, og så videre. Fyll ham med positiv energi og din kjærlighet og dine talenter, og dette vil gjenoppfriske ham.
Jeg gikk imot sykehusprotokollen ved å sende kjærlige mennesker inn i min sønns rom hver halvtime. De fulgte så instruksjonene og ga deres kjærlighetsgave. Denne prosesjonen pågikk tjuefire timer i døgnet, i tre dager. Dusinvis på dusinvis av mennesker kom. De “slo leir” hver eneste dag og hver eneste natt—kjærlige, tillitsfulle Sjeler som fylte hans livløse kropp med frisk energi.
Det faktum at jeg var i stand til å overbevise sykehuset om å la denne ukonvensjonelle atferden få lov til å finne sted, var i seg selv et mirakel, men den tredje dagen, etter 72 timer med konstant våking, åpnet gutten min sine små øyne og gjenkjente meg. Han var tilbake!!!
Legene var forbauset. De fortsatte med å fortelle meg at han aldri ville gå eller snakke eller bli et normalt barn igjen. Denne gangen hadde ordene deres imidlertid ingen virkning på meg. Veiledningen og ledelsen fra mine åndelige Lysvesener hadde bevist for meg, uten en skygge av tvil, at han ville bli helt bra, tross alt, min ”venn” i sumpen hadde fortalt meg dette.
Innenfor den første uken hadde Evan gjenvunnet alle sine kroppsfunksjoner, og på slutten av den andre uken løp han nedover gangen til sykehusets lekerom. Dette var i sannhet et utrolig mirakel. Hva hadde jeg gjort for å fortjene en slik benådning av vår Allmektige Skaper? Jeg visste ikke og ikke bekymret jeg meg over det heller. Jeg ønsket å ta min sønn med meg hjem og være ferdig med hele marerittet. Det var da jeg forsto at jeg kanskje var ferdig med mine Lysvenner, men de var ikke ferdige med meg.
Jeg fortsatte å høre stemmene og bli ledet, både med visjoner og å se auras. Det sier seg selv at jeg var mer enn bare litt utflippet. Etter hvert som tiden gikk, spurte jeg, “Hva ønsker dere av meg?” De ville snakke om kjærligheten til Universet og hvordan ting var gått forferdelig galt. Menneskeheten har kommet ut av kontroll og har mistet sin sanne forbindelse til Gud og til denne Jorden.
De ønsker desperat at jeg skal gi menneskene i denne verden et budskap fra “den andre siden”—om at vi inni oss har kraften til å forene denne planeten som en rase, med fred og fremgang/velstand for alle. Denne kraften ligger inni oss alle, og når den blir kombinert (forbundet) med andre menneskers kjærlige energi, kan vi gjøre det samme for denne planeten, som vi gjorde for min sønn. Vi kan fornye og gjenoppfriske denne Jorden og kaste den inn i helbredelse. Med denne healingen vil det komme en ny fase for Menneskeheten. Vi vil få en tid med fred og harmoni. Alt som skal til, er vår intensjon som en forent gruppe – og en time av vår tid.
Så etter hvert som stemmene og visjonene ble utredet, fikk jeg veiledningen om hvordan vi skulle få alt dette til å skje. Det vil imidlertid kreve mange av oss på denne planeten, for å se suksessen av prosjektet. På samme måte som de ba meg om å rotere menneskene gjennom min sønns rom, har de bedt meg om å forene Menneskeheten fra alle verdenshjørner—ikke hvert eneste menneske, bare representanter fra alle hjørner. Vi kan gjøre dette. Vi må forene nok mennesker til å antenne det Guddommelige Energi Systemet på denne planeten, og dytte det i gang (jump start it) slik vi gjorde med gutten min.
Dette globale prosjektet av kjærlig intensjon er fullstendig mulig. Din intensjon om å få det til å skje, kan forandre utfallet til denne planeten. Jeg vil redegjøre for detaljene i planen i den andre delen av denne E-posten. Jeg vil gi dere anvisningene dere skal følge, og dere vil se hvor lite det vil kreve av dere for at dere skal bli en ambassadør av Lys for vårt hjem, Planeten Jorden. Jeg ber dere inntrengende om å slutte dere til meg når vi antenner Jord gitteret den 17. juli, 2007, og tilføyer deres energi til dette prosjektet.
Jeg lover dere, bare en time av deres tid, og dere kan helbrede denne planeten og bidra til å skape fred blant alle folkeslag. Min sønn og jeg er eksempler på kraften i positiv energi, og hva mennesker virkelig er i stand til når de forener seg med kjærlighetens intensjon. Kjærligheten er det universelle språket i vår verden og i verden hinsides.
Måtte Kjærlighet og Lys være med dere, og velkommen til Menneskehetens neste fase; vær en del av begeistringen og vær så snill å slå deg sammen med oss.
Lysvesenene har fortalt meg at vi kan stoppe mye av den skadelige atferden og ødeleggelsen på Jorden, hvis nok mennesker bestemmer seg for at de ønsker å bli åndelig forbundet. Det er mulig å danne en ny (re-form) gitterforbindelse mellom oss, som vil tillate oss å avstemme energien på denne planeten og med hverandre.
Lysvesenene har fortalt meg at den 17. juli, 2007, VIL DET VÆRE EN BØLGE AV KREATIV ENERGI, som vil gjøre vår gjenforbindelse mulig. Vær så snill å lese om dette i Planen. Det er håp om et mirakel!
PLANEN
I de siste to og et halvt årene, har Lysvesener kommunisert ofte med meg. I begynnelsen syntes jeg det var veldig ubehagelig, ettersom det var så fremmed i forhold til det jeg trodde på og hvordan jeg levde. Men etter hvert som tiden har gått, har jeg fått enorm stor tro på vår Skaper og min overbevisning er at det er mye mer ved livet, enn hva vi vanligvis opplever i fysisk henseende. Det finnes andre dimensjoner som er akkurat like virkelige som våre, og det finnes gode krefter som virkelig ønsker å hjelpe oss.
Lysvesenene har forklart meg at vi alle er forbundet ved Kilde energi. Denne forbindelsen har et slags gittermønster (gitter konfigurasjon),
så for å gjøre tingene enklere, kaller jeg det bare for “Gitteret”. Det er små gitre som er forbundet med det store gitteret. For eksempel har alle dyreartene sitt eget gitter. Dette tillater lett kommunikasjon mellom dyrene. Jeg er sikker på at du har lurt på hvordan laksen vet når den skal svømme oppstrøms for å gyte eller hvordan konge sommerfugler alle vet at de skal fly til Mexico eller gjess flyr i fullkomne formasjoner. Deres forbindelse til deres gitre tillater dem å vite hvor de skal dra og når de skal dra. I den asiatiske tsunamien, var det svært få dyr som døde. Det var fordi de var informert gjennom deres gitre om at fare var på vei.
Menneskene valgte for mange tusen år siden å kople seg fra eller løsrive seg fra et kollektivt gitter, slik at de kunne få fri vilje. Denne løsrivelsen og atskillelsen har tillatt oss å ta våre egne beslutninger og være uavhengige. Men den har også tillatt oss å gjøre mange feiltakelser, som har innvirket negativt på planeten. Og den har gjort vår direkte kommunikasjon med Kilden vanskeligere. Vi befinner oss nå ved et vendepunkt hvor vår løsrivelse kunne bety slutten på Jorden, slik den nå eksisterer.
Denne Jorden blir skadet av oss. Dette er den delen som jeg gjerne presenterer som planen for å bidra til å bøte på situasjonen vi befinner oss i. Dette er planen som vil tillate oss å forbinde oss mer fullstendig til Jord-gitteret og begynne healingen av denne planeten. Sammen vil vi tilbakeføre Moder Jord med en bioelektrisk “BØLGE AV KJÆRLIGHET” fra Menneskeheten.
Når vi sitter samtidig i meditasjon og antenner (fire) Gitteret i en time, vil vi forene kloden og forbinde alle områdene på Jorden på samme tid. I prosessen, vil vi forene våre Sjeler i kjærlighet, fred, harmoni og kollektivt samarbeid for en bedre verden for våre folkeslag, i dag og i fremtiden.
Planen ble gitt meg av de samme Lysvesenene som veiledet meg mens jeg druknet i innsjøen (her sier hun lake og ikke sumpen). De har vært med meg siden den gangen og de har gitt meg informasjon om vår verden og hvordan vi, med kjærlighet og forening, kan øse vår kjærlige hensikt av fred og healing over denne Jorden. De ønsker å sette oss på veien for en sunn planet, som er levedyktig og fungerende nå og for generasjonene som følger etter oss. De ønsker også å lede oss til veien for opplysning og forening med det Guddommelige.
Lysvesenene bruker betegnelsen “å antenne gitteret – fire the grid” når de snakker om aktiveringen (fylle med energi) av Menneskeheten med Guddommelig Kraft den 17. juli, 2007. De sier at ved å antenne gitteret vil vi oppnå to ting. Først vil det pulsere helbredende energi inn i sentrum av Jorden og fornye kjernen eller planetens hjerte. Akkurat på samme måte som vi fylte energi inn i min døende sønn, vil vi enkeltvis og hver for oss gi vår sanne intensjonsgave, vår individualitetsgave og vår healing energi gave. Som de forklarte, var min sønns energifelt alvorlig nedbrutt, skadet og forringet, slik er det også med Jordens energifelt.
Vi må skjenke (sende) noe av vår levende energi inn i Jorden, og oppsamlingen av vår felles (kombinerte) energi vil fornye Jorden. De fortalte meg at menneskene er som små lynstaver/lynavledere (lightening rods) som kanaliserer Guds energi til planeten.
Fordi vi har atskilt oss selv fra vår fullstendige forbindelse med Kilden, ved ikke å ha et fullstendig fungerende Menneskelig gitter, har Guds energi ikke vært i stand til å med letthet å strømme innover Jorden. Hvis vi velger å komme sammen for å gjenoppbygge vårt gitter, vil den naturlige strømmen av energi mellom oss og Gud, Gud og Jorden og fra person til person bli gjenopprettet. Ser du hvilken vidunderlig gave du vil gi? Denne energien vil for evig leve videre med Jorden og dens innbyggere — prakten i Skaperens intensjon for oss, realisert i skapelsen av dette nye energifeltet for vår planet.
Hvordan gjør vi dette, spør du? Tiden er blitt satt til den 17. juli, 2007, klokken 11:11 formiddag Greenwich Mean Time (GMT), det er klokken 4:11 formiddag PDT (Pacific Daylight Time) eller klokken 7:11 formiddag EDT. (11:11 GMT er sannsynligvis 13:11 norsk tid)
Jeg har ikke fått noen indikasjoner på hvorfor denne datoen og tidspunktet er blitt valgt, men denne datoen er blitt gitt meg gang på gang. Jeg er blitt bedt om å bringe sammen så mange mennesker som mulig fra hele verden, fra alle verdenshjørner, for at de simpelthen skal sitte og be eller meditere i en time i løpet av dette tidspunktet.
Forhåpningsvis vil vi, med deres hjelp, samle en slik enorm forening av mennesker, som verden aldri før har sett. Kjærlige mennesker som har en intensjon kan helbrede vår planet og vekke opp våre Sjeler til vårt sanne formål – til å bli Ett/En med vår Kilde av Lys.
Denne planlagte sittingen (seansen) med Jordens folk vil demonstrere kjærligheten og tilliten vi føler for vår verdens godhet og hennes innbyggere. Vi er katalysatorene for helbredelsen av Jorden. En ekte troende har en tifoldig kraft, så hvis du bare tror du kanskje kan tro, vit at de andres tro vil øke og forsterke din egen tro, og kraften vil bli forsterket.
Det er grunnen til at vi alle må sitte samtidig. Vi vil gi næring til hverandres kraft, styrke utleveringskraften og forene energien vi sender inn i kjernen til vår hjemplanet. Hver eneste en av oss er viktige alene, men sammen er vi en svært kraftfull kilde av kreativ energi. Husk, vi er alle en del av Gud og husk at skapelsens energi lever i oss alle.
Det finnes tre typer mennesker i dag, som vil bringe kraft til dette prosjektet. Først har vi de av dere som allerede praktiserer i en organisert religion. Jeg ber dere ikke om å endre noen av deres trosretninger eller Sannheter, bare vit at hvis Gud etter din forståelse virkelig er allmektig, så er alle ting mulige – så hvorfor ikke dette? Hvordan kan vi gjøre bedre bruk av vår menneskelige energi og bønner, enn å helbrede Jorden og forene menneskeheten med Guds Nåde og Godhet.
Så har vi dem som har søkt utenfor de organiserte religionene for å finne en annerledes, mer individuell måte å tro og leve på i vår Skapers Lys. Vi søker alle etter en mer individuell måte hvori vi kan kjenne Gud. Disse menneskene refererer jeg til som den Nye Tidsalders (New Age) Lysarbeidere. Disse Lysarbeiderne vil føle Sannheten i disse ordene og vil simpelthen vite i dypet av sitt indre, at planen jeg snakker om virkelig er en Sannhet, en klar retning hvori du kan være til hjelp for Jorden.
De som sitter på gjerdet og venter utgjør den tredje typen. Jeg kaller dere gjerdesittere fordi dere virkelig ønsker at dere hadde tro og tillit, men verdens tilstand har slått enhver tro og tillit ut av dere. Dere lengter etter den kjærlige berøringen av tro og tillit, men dere føler imidlertid at Gud har forlatt oss og sviktet oss. For to og et halvt år siden, var dette meg. Jeg var blitt herdet mot verdens virkelighet, og hadde ingen tro på at Gud noensinne ville gripe inn og redde oss. Jeg var sint på Gud for at Han sviktet oss og for at Han ga oss et slikt kaos.
Jeg har imidlertid sett at Gud kun har gitt oss det som vi ønsket. Vi trodde vi var syndere og ikke fortjente Guds Kjærlighet. Vi var uimottakelige for det faktum at vi er en del av Gud og derfor i stand til å ta del i våre liv sammen med Skaperen. Til alle dere som er som jeg var, gir jeg en utfordring: Utsett din skepsis i bare en time av ditt liv, og bare sitt, alene eller sammen med andre, for å tenke på denne planetens skjønnhet, for å verdsette alt du har og alt som du er, og for å gi håp for en forbedret fremtid for oss alle.
Denne planen involverer kun en time fra hver av oss. Våre felles eller kombinerte energier vil arbeide for å styre energi til Jorden og til hverandre. Jeg ber dere om å velge måten hvori du vil avgi din intensjon. For de av dere som ber, så be i denne timen og be om troen og tilliten og kraften til å gjennomføre denne voldsomme oppgaven. De av dere som mediterer, mediter og se intensjonen eller hensikten dere har i deres tanker virvle dypt inn i vår Jord, og avgir Kjærligheten og healingen.
De av dere som ikke har noen trosretningsritualer kan simpelthen utvikle et som fungerer for dere. Du kan sitte i stillhet og gjenta en frase av din hensikt/intensjon, slik som “Jeg tilbyr deg min energi til å helbrede denne verden og dens befolkning”. Alle positive ord av håp, kjærlighet og ønsker om forandring, vil manifestere disse tankene som virkelighet – vår nye virkelighet.
Hvis mulig, samles sammen med andre under denne timen. Jeg har oppdaget at intensiteten av min meditasjon forhøyes når jeg deler opplevelsen med andre mennesker.
Etter hvert som vi går inn i en tid med mer kjærlig energi, vil frekvensene på vår Jord forhøyes. Vi trenger bare å åpne oss for denne muligheten for å føle gaven. Dere er en del av Gud og er berettiget til alle undrene og prakten i Skaperens Jordiske gaver.
Dette prosjektet kommer til å fungere. Husk at denne prosessen brakte en døende gutt tilbake, og jeg er blitt lovet at det vil fungere i en global skala hvis vi finner menneskene som skal delta.
I Bibelen sies det at de ikke kunne redde Sodoma og Gomorra, av mangel på ti gode mennesker. Vi blir gitt muligheten til å redde oss selv ved å tilby kun en time av våre liv. Vi kan rope ut til Universet at Jorden har gode mennesker her. Vi kan vise den Guddommelige Skaper at det er nok av oss her som virkelig ønsker å utvikle oss og bli det vi var ment å være.
Jeg er blitt fortalt at hjelp blir sendt til oss. Vi kan bidra til å skape et mirakel. Sønnen min løper nå omkring ute i gården, og fryder seg over sitt liv. Et mirakel reddet ham.
Denne gaven av Guddommelig energi, og vår villighet til å bidra til at det skjer, vil redde oss alle. Vær så snill å være med oss den 17. juli, 2007, klokken 11:11 formiddag (A.M. Greenwich Mean Time), for å bringe kraften i Guds Kjærlighet til oss alle. (11:11 GMT er sannsynligvis 13:11 norsk tid) Ved å velge å delta, vil du definere dine intensjoner for Universet og du vil også bli definert som et Menneske som ønsker positiv forandring for denne planeten.
Bli definert og antenn et Fyrtårn av Lys i din Sjel, slik at vi kan bli anerkjent av verden, Universet og hverandre.
Shelley Yates www.firethegrid.com
Håper det var verdt lesingen.
vennlig hilsen hans og monica

gjør mye rart tar jeg ikke inn bruker jeg andre energi metoder