Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Et lite sitat. unnskyld maset. Men tror det er viktig for planten vår. jeg skal spre dette.

Hvordan gjør vi dette, spør du? Tiden er blitt satt til den 17. juli, 2007, klokken 11:11 formiddag Greenwich Mean Time (GMT), det er klokken 4:11 formiddag PDT (Pacific Daylight Time) eller klokken 7:11 formiddag EDT. (11:11 GMT er sannsynligvis 13:11 norsk tid)

Jeg har ikke fått noen indikasjoner på hvorfor denne datoen og tidspunktet er blitt valgt, men denne datoen er blitt gitt meg gang på gang. Jeg er blitt bedt om å bringe sammen så mange mennesker som mulig fra hele verden, fra alle verdenshjørner, for at de simpelthen skal sitte og be eller meditere i en time i løpet av dette tidspunktet. 

Forhåpningsvis vil vi, med deres hjelp, samle en slik enorm forening av mennesker, som verden aldri før har sett. Kjærlige mennesker som har en intensjon kan helbrede vår planet og vekke opp våre Sjeler til vårt sanne formål – til å bli Ett/En med vår Kilde av Lys.

Denne planlagte sittingen (seansen) med Jordens folk vil demonstrere kjærligheten og tilliten vi føler for vår verdens godhet og hennes innbyggere. Vi er katalysatorene for helbredelsen av Jorden. En ekte troende har en tifoldig kraft, så hvis du bare tror du kanskje kan tro, vit at de andres tro vil øke og forsterke din egen tro, og kraften vil bli forsterket.

Det er grunnen til at vi alle må sitte samtidig. Vi vil gi næring til hverandres kraft, styrke utleveringskraften og forene energien vi sender inn i kjernen til vår hjemplanet. Hver eneste en av oss er viktige alene, men sammen er vi en svært kraftfull kilde av kreativ energi. Husk, vi er alle en del av Gud og husk at skapelsens energi lever i oss alle.

Det finnes tre typer mennesker i dag, som vil bringe kraft til dette prosjektet. Først har vi de av dere som allerede praktiserer i en organisert religion. Jeg ber dere ikke om å endre noen av deres trosretninger eller Sannheter, bare vit at hvis Gud etter din forståelse virkelig er allmektig, så er alle ting mulige – så hvorfor ikke dette? Hvordan kan vi gjøre bedre bruk av vår menneskelige energi og bønner, enn å helbrede Jorden og forene menneskeheten med Guds Nåde og Godhet.

Så har vi dem som har søkt utenfor de organiserte religionene for å finne en annerledes, mer individuell måte å tro og leve på i vår Skapers Lys. Vi søker alle etter en mer individuell måte hvori vi kan kjenne Gud. Disse menneskene refererer jeg til som den Nye Tidsalders (New Age) Lysarbeidere. Disse Lysarbeiderne vil føle Sannheten i disse ordene og vil simpelthen vite i dypet av sitt indre, at planen jeg snakker om virkelig er en Sannhet, en klar retning hvori du kan være til hjelp for Jorden.

De som sitter på gjerdet og venter utgjør den tredje typen. Jeg kaller dere gjerdesittere fordi dere virkelig ønsker at dere hadde tro og tillit, men verdens tilstand har slått enhver tro og tillit ut av dere. Dere lengter etter den kjærlige berøringen av tro og tillit, men dere føler imidlertid at Gud har forlatt oss og sviktet oss. For to og et halvt år siden, var dette meg. Jeg var blitt herdet mot verdens virkelighet, og hadde ingen tro på at Gud noensinne ville gripe inn og redde oss. Jeg var sint på Gud for at Han sviktet oss og for at Han ga oss et slikt kaos.

Jeg har imidlertid sett at Gud kun har gitt oss det som vi ønsket. Vi trodde vi var syndere og ikke fortjente Guds Kjærlighet. Vi var uimottakelige for det faktum at vi er en del av Gud og derfor i stand til å ta del i våre liv sammen med Skaperen. Til alle dere som er som jeg var, gir jeg en utfordring: Utsett din skepsis i bare en time av ditt liv, og bare sitt, alene eller sammen med andre, for å tenke på denne planetens skjønnhet, for å verdsette alt du har og alt som du er, og for å gi håp for en forbedret fremtid for oss alle.

Denne planen involverer kun en time fra hver av oss. Våre felles eller kombinerte energier vil arbeide for å styre energi til Jorden og til hverandre. Jeg ber dere om å velge måten hvori du vil avgi din intensjon. For de av dere som ber, så be i denne timen og be om troen og tilliten og kraften til å gjennomføre denne voldsomme oppgaven. De av dere som mediterer, mediter og se intensjonen eller hensikten dere har i deres tanker virvle dypt inn i vår Jord, og avgir Kjærligheten og healingen.

De av dere som ikke har noen trosretningsritualer kan simpelthen utvikle et som fungerer for dere. Du kan sitte i stillhet og gjenta en frase av din hensikt/intensjon, slik som “Jeg tilbyr deg min energi til å helbrede denne verden og dens befolkning”. Alle positive ord av håp, kjærlighet og ønsker om forandring, vil manifestere disse tankene som virkelighet – vår nye virkelighet.

Hvis mulig, samles sammen med andre under denne timen. Jeg har oppdaget at intensiteten av min meditasjon forhøyes når jeg deler opplevelsen med andre mennesker.

Etter hvert som vi går inn i en tid med mer kjærlig energi, vil frekvensene på vår Jord forhøyes. Vi trenger bare å åpne oss for denne muligheten for å føle gaven. Dere er en del av Gud og er berettiget til alle undrene og prakten i Skaperens Jordiske gaver.

Dette prosjektet kommer til å fungere. Husk at denne prosessen brakte en døende gutt tilbake, og jeg er blitt lovet at det vil fungere i en global skala hvis vi finner menneskene som skal delta.

EN KOSMISK MULIGHET - 17. JULI, 2007 - 11:11 formiddag (A.M. GMT)
Innledning av Patricia Diane Cota-Robles
http://www.eraofpeace.org

Dyrebare Hjerter, siden begynnelsen av dette året har vi redegjort for det faktum, at vår Fader-Moder Gud og Himmelens Kompani ga bud om at 2007 vil bli et år med enorm forandring. Etter hvert som utrolige aktiviteter av Lys utfolder seg dag for dag, kan vi se den følbare manifestasjonen av denne Guddommelige Planen. Disse aktivitetene av Lys, forbereder Menneskeheten og Jorden på vår Oppstigning inn i de 5. Dimensjonale Rikene av Uendelig Fullkommenhet.

Nå, den 17. juli, 2007, blir vi presentert for en Kosmisk Mulighet som er enestående i vår levetid. På grunn av de mangfoldige aktivitetene av Lys som har funnet sted i løpet av de siste tiårene, er Menneskeheten endelig i en posisjon hvor den kan antenne (fire) gitteret som vil forene Guddommeligheten i hver eneste mann, kvinne og barn på denne søte Jorden. Dette gitteret vil også gjenforbinde Menneskeheten direkte med vår Kilde, Alt Som Er.

Dette gitteret har vært en fragmentert skygge av sitt opprinnelige potensiale i evigheter av tid. Denne situasjonen har hindret Menneskeheten i å være fullstendig i stand til klart å fornemme Menneskehetens Enhet eller å høre den stille lille stemmen i det indre. Som følge av dette, har vår kommunikasjon med Rikene for Opplyst Sannhet og vår Fader-Moder Gud vært svært, svært begrenset.

Hvorfor den 17. juli, 2007? Vel – Lysvesenene har et uttrykk, "Kosmiske Øyeblikk kommer og Kosmiske Øyeblikk går". De sier at hvis Menneskeheten overser eller går glipp av disse Kosmiske Øyeblikkene, kan det gå tusenvis av år før muligheten vil bli presentert igjen.

Den 17. juli, 2007, er et Kosmisk Øyeblikk. På denne åndelige og hellige dag, vil det være en bølge av Skapelses-Energi fra selve Hjertet til vår Allvitende, Allmektige, Allestedsnærværende Fader-Moder Gud som vil stråle gjennom (blaze through) hele Skapelsen. Dette Alt-Rådende, Allmektige Lyset vil forhøye energien, vibrasjonen og bevisstheten til hver eneste fasett av Liv som noensinne ble pustet ut fra Guds Hjerte.

Gjennom den forente intensjonen til den kollektive bevisstheten til Lysarbeidere rundt omkring i verden, vil denne formidable Skapelses-Energien også antenne (fire) gitteret og kople om (rewire) kortslutningene og fragmentene som har forårsaket vår selvforskyldte og selvpåførte atskillelse fra Gud, så vel som fra hverandre.

Denne fasetten av den Guddommelige Planen blir avslørt for Menneskeheten av Shelley Yates, hennes webside er www.firethegrid.com Vær snill å lese hennes historie med et åpent hjerte og sinn. Vi har alle forberedt oss på dette Kosmiske Øyeblikket i årtusener. Langt om lenge, er tiden vår kommet.

Denne utrolige historien av Shelley Yates foreller om et mirakel som skjedde med henne og hennes lille sønn. Miraklet åpenbarte en mulighet for Menneskeheten, som vil skape et skifte som er umulig å stoppe for Planeten Jorden og alt hennes liv. Les denne informasjonen grundig, ta den inn i dypet av deres hjerter, og del den vidt og bredt. Vit at DERE er Guds Hender som nå er manifestert i den fysiske verden av form.

Og slik er det, JEG ER ELSKET (Beloved I AM).   
Patricia Cota-Robles
ANTENN GITTERET – FIRE THE GRID
Av Shelley Yates www.firethegrid.com
HISTORIEN

takk for oppmeksomheten
Anonymous
Min lysmästardelfin bugar sig och sänder tarothealing via distans.

:respect:
GjenopprettetMedlem
tusen takk for du er med  :respect:  skal bli godt og få med så mange til og heale moder jord  :wub: :wub:  :respect:

klem hans og monica
Anonymous
Jeg har tydeligvis gått glipp av noe. Litt vanskelig å henge med på det som er skrevet her. Men hva er det for slags gitter det er snakk om?
Var 17 juli en åndelig og hellig dag? For meg er hver dag en hellig dag.
Hvorfor må det gå flere tusener av år mellom hvert kosmisk øyeblikk?
GjenopprettetMedlem
Gitter er bare et begrep. hvorfor gitter vet jeg ikke..  men meningen med og "anntene gitteret" er, Vel, vi mennesker hadde engang like stor kontakt med moder jord som dyrene, om du skjønner. men makt, penger og matralistiske saker og ting har på en måte gjort at vi har mistet kontakten, og ved og "antenne gitteret" mener og tror jeg at vi kan komme nærmere moder jord, få samme kontakt med moder jord som dyr og planter.. ikke misforstå. vi har god kontakt med moder jord nå, men fokusen har gått litt andre veien hos mange, og det hadde vært mer oppmeksom på moder jord. Er ikke så flink og forklare, men noe sånt..

Hvorfor den 17. juli, 2007? Vel – Lysvesenene har et uttrykk, "Kosmiske Øyeblikk kommer og Kosmiske Øyeblikk går". De sier at hvis Menneskeheten overser eller går glipp av disse Kosmiske Øyeblikkene, kan det gå tusenvis av år før muligheten vil bli presentert igjen.

Den 17. juli, 2007, er et Kosmisk Øyeblikk. På denne åndelige og hellige dag, vil det være en bølge av Skapelses-Energi fra selve Hjertet til vår Allvitende, Allmektige, Allestedsnærværende Fader-Moder Gud som vil stråle gjennom (blaze through) hele Skapelsen. Dette Alt-Rådende, Allmektige Lyset vil forhøye energien, vibrasjonen og bevisstheten til hver eneste fasett av Liv som noensinne ble pustet ut fra Guds Hjerte.

Gjennom den forente intensjonen til den kollektive bevisstheten til Lysarbeidere rundt omkring i verden, vil denne formidable Skapelses-Energien også antenne (fire) gitteret og kople om (rewire) kortslutningene og fragmentene som har forårsaket vår selvforskyldte og selvpåførte atskillelse fra Gud, så vel som fra hverandre.

hilsen hans
Anonymous
Jeg har søkt og funnet litt om hvorfor denne datoen var et spesielt kosmisk øyeblikk, utifra astrologiske/planetariske forhold.  ;D

Det er planeten Pluto som står på linje med det Galaktiske Center (GC). Dette skal være vår galakses midtpunkt, visstnok et svart hull el.l., som er markert som et punkt i zodiaken sett fra jorda.
Pluto markerer store forandringer hvor det gamle må vike plass for det nye, på forskjellige nivåer. Sist denne konstellasjonen fant sted, var for 248 år siden, i tiden for den industrielle revolusjon. Dette, og mye mer, omtales i disse linkene. Scroll ned over på siden for å finne noe om pluto.
Interessant er det at Shelley Yates visstnok ikke kjente til denne sammenhengen. Dette viser til at det er en fase som går over tid, og ikke bare et øyeblikks 'happening'. Men akkurat denne dagen var pluto i helt nøyaktig konjunksjon med GC, og antyder derfor det mest 'potente' øyeblikk.

Vel, dette er marginale ting, og kun for spesielt interesserte. Likevel fant jeg det passende å legge ut her, siden det har vært spørsmål om dette. God lesning!

http://www.medicinegarden.com/astrology ... gg_GC.html

http://www.philipsedgwick.com/GalacticCtr.htm

PS det står ikke noe om den 17.07.07 i disse linkene. Det fant jeg i et par astrologiske forum, hvor dette ble debattert.
AdsBot [Google]
"Lazy":

Interessant er det at Shelley Yates visstnok ikke kjente til denne sammenhengen. Dette viser til at det er en fase som går over tid, og ikke bare et øyeblikks 'happening'. Men akkurat denne dagen var pluto i helt nøyaktig konjunksjon med GC, og antyder derfor det mest 'potente' øyeblikk.

Dette er meget interessant Lazy, takk for info!

(dette må jeg vise nn) :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Jepp! Dette var ekstremt interessant!

Takk for linkene!  :wub:

Og det var en nydelig meditasjon under linken "medicinegarden". Den skal prøves!

( Ehh... Ble litt forvirret av titlene her... skal prøve å endre...)  :eusa_doh:
Anonymous
Kor fint, dokker! :biggrin:

Jeg tar sjansen og limer inn en annen tekst, selv om jeg ikke har noen kilde til den. Den er med tillatelse hentet fra et annet form. Vedkommende hadde fått den fra en venn i USA. Jeg syns bare det er en fin tekst som setter dette i sammenheng. Her er også det poenget teleterkji fremsatte, om at tiden egentlig ikke er viktig.
Så nå kan du le i skjegget, Tele! ;D :) 

Reconfiguration
Chaos. Disintegration. Death. Rebirth. Creation.
That's the forecast for the coming month. It's actually the agenda for the next 20 years or so, but somehow the Divine Plan has managed to compress all those elements into the next 31 days. The magnitude of this cosmic meltdown has all the dimensions a buzz. You can positively feel it. The pulse, the frenzy, the flutter. How is your body behaving? Are you agitated, jittery, edgy, confused? That's par for the course. Something's about to POP.
If your inbox is jammed about this "Fire the Grid" thing on July 17, pay attention. That's no arbitrary date. It's momentous, unprecedented, and it's a VERY good idea to align with the inter-dimensional meditation they're suggesting.** Just go to the link at the end of this article for details.
On July 17, Pluto - that tiny, icy powerhouse out there on the fringes of our solar system - will be exactly aligned with the
center of our galaxy, something that only happens every 248 years. He's been passing back and forth over the Galactic Center since December. This is the second exact conjunction, with Pluto traveling "backward" or "retrograde" this time. Which means our stuff is up - all that subconscious sludge we've been harboring for millennia - in all of its manifestations. The opportunity for release is profound.
Reconfiguration at a higher level is possible, in the wink of an eye.
Ready or not, it's time to step into your power. Where have you given yours away? The Evolution of Consciousness doesn't care who wronged you as a child or back in the Dark Ages or on Atlantis. It's time to let go of the baggage from this or any lifetime that has kept you from expressing your Divine Creative Essence Self.
Release the fear. Breathe. Allow the matrix of Divine Love to infuse your being. What awaits is pure bliss.
A note on timing: The higher dimensional frequencies accessed during a planetary meditation like this exist outside time and pace, so you don't really need to do it at the exact time suggested if it's not convenient for you. If you decide to participate, sit with it and find out when it's best for YOU to connect with the energy and intention of this event.
We're on the ride of our lives. This is a moment of grace amidst the maelstrom. The eye of the storm. For all or part of the day, sit quietly and breathe. Connect with Source. Be exactly in the center. Allow whatever stands between you and your Essence - your fully realized, enlightened god/goddess self - to be lifted away. Repeat: This is a moment of grace. Let go of who you think you are, what you think you know. Surrender. Allow the divine creative energy flowing from the heart center of our galaxy to infuse your heart with supreme bliss. Welcome home.
GjenopprettetMedlem
Takk Lazy! Dette tiltaler meg! Og astrologi er min barnetro...

Ready or not, it's time to step into your power. Where have you given yours away? The Evolution of Consciousness doesn't care who wronged you as a child or back in the Dark Ages or on Atlantis. It's time to let go of the baggage from this or any lifetime that has kept you from expressing your Divine Creative Essence Self.
Release the fear. Breathe. Allow the matrix of Divine Love to infuse your being. What awaits is pure bliss.

Nydelig... Liker tidsperspektivet her... hehe...

( Må hoppe i bingen, dyna skriker på meg... )
GjenopprettetMedlem
Dette var veldig gøy og lese  :)  takk for info og linker. Gøy at du sjekket opp litt med andre sider og.
Tusen takk lazy  :respect:

og sitat lazy:

Dette viser til at det er en fase som går over tid, og ikke bare et øyeblikks 'happening'....    Det vil si at vi må meditere om det(kjærlighet og takknemlighet til Moder Jord) og sende kjærlighet til alt og alle. Spesielt moder jord. Helst hver dag, eller når man føler for det osv.
Jeg føler at det blir store forandringer i verden framover..

Takk for et spennende og interessant innlegg  :respect:
Midt i blinken..  takk takk

klem fra hans og monica