Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
I en tid nå har runene og jeg begynt å jobbe med hverandre. Det tar tid å bli kjent med runene. Veien har nettopp begynt. Det som har skjedd de siste dagene er at flere måter å jobbe med runene har åpenbart seg. Galdersang, sending av runer, kroppslige stillinger(nesten som yoga øvelser) og sikkert flere måter å jobbe med dem på har kommet til syne. Jeg lurer på om det er noen her som jobber med runene på disse måtene, eller kjenner noen som gjør det. Er utrolig interessert i å finne likesinnede som jobber med dette. Jeg er kjempe takknemmelig for at runene har funnet veien inn i livet mitt og jeg kjenner at jeg har mye å hente der.
Varme hilsener, magus
SEO Crawler
Jeg synes du sier det i første setning!
Det er gjensidig, dere jobber med hverandre, og gleden er nok også gjensidig...
...åndskrefter frydes når de tas i bruk av lekende, kreative og godhjertede sjeler
Jeg er en novise i faget, men synes det er påfallende hvordan runer "dukker opp" innvendig og utvendig, på mange vis og i mange sammenhenger.
Anonymous
Jepp, plutselig kan man se helt klart hvordan kreftene i en rune manifesterer seg på forskjellige områder i hverdagen. Er fint å være i skogen eller ute blant folk og se hvordan kreftene i de forskjellige runene utspiller seg, gjerne også henger sammen. Kjempe krefter, Gude krefter og Dverge krefter kommer til overflaten...