Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
På siste samling, tok jeg utfordringen: å være min families sjaman.
Oppgavene jeg kjente på var:
å føre de uheldige døde opp i lyset.
Ta kontakt med de som var i lyset, akseptere mine røtter og føle familiebåndene.
Hente fram familie-kraftdyret.
Og hvis noen i familien trengte å komme i kontakt med sitt kraftdyr, skulle jeg hjelpe til med det. Hittil har 2 kraftdyr blitt hentet i tillegg til giraffen som representerte familien.
Og så var det denne skjellett-kvinnen - og tilfredsstille henne.

Har jeg tatt vann over hodet?

moskus :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Spennende dette du skriver. Var dette et emne du snakka åpenlyst med familien din om, eller var det bare som tanker du selv tenkte og opplevde? Hvis dere snakka åpent om det, hvordan reagerte og tenkte de andre rundt deg om det? Ble du satt til denne oppgaven av noen andre i familien, noen døde (eller ånder generelt), eller fikk du bare idéen selv?

Selv føler jeg litt på samme måten, bare at jeg føler jeg har fremdeles lang utvikling igjen før jeg kan jobbe på denne måten.

Vann over hodet har du vel ikke før du kjenner det renner vann fra hodet da, hehe  :lol:
Anonymous
Så flott at du tok utfordringen når dere var på samling, hvorfor skulle du ikke det, alt skjer når det skal, Gratulerer  :respect: bast
GjenopprettetMedlem
Så flott opplevelse , Moskus

Føler du at du har tatt vann over hodet?

Putt deg selv til side, så skjer healingen gjennom deg. Du er en kanal, for healing av dine forfedre.
Er det ikke flott?

Stå på  :)
GjenopprettetMedlem
Takk for gode tilbakemeldinger. Jeg fortsetter på veien min, og ved neste korsveg går jeg til siden for å se og erfare hva som skjer.

moskus :eusa_dance: