Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Siden jeg savner mer kurser som innretter seg mot nordiske tradisjoner, spesiellt runer, tenker jeg på å dra igang et sjamanistisk rune kurs. Har snakka med trumman, medlem på sonen før, som igjen har snakka med en mann som er runekyndig. Tanken er å få disse over for å holde ett helge kurs. Det jeg nå er ute etter er hvor mange som kunne tenke seg å være med på ett slikt kurs. kurset vil bli holdt i nærheten av Oslo, og prisen blir på ca 1500. Dette for å dekke reise og evt andre utgifter. Blir det flere, jo billigere blir det. Dette er ikke til egen inntekt!!! Hehe, dette har jeg lyst til og håper så mange som mulig har lyst å henge seg på. send meg en pm hvis du er interessert

varme hilsener, GaldrMann
GjenopprettetMedlem
Interessant...

Fint hvis du gir beskjed en stund i forveien om tid og sted.

Mvh

Jacobsen
Anonymous
blablablabladytteroppblblablabla

Vi er fremdeles på utkikk etter folk som vil være med på runekurs. Har en 6-7 interesserte og har bestemt oss for min 10 før vi kliner til  ;D
GjenopprettetMedlem
Når har dere tenkt å ha det??? og hvor i Oslo?? Vil være med, men det kommer helt an på om ungene er her.
Må ha med meg Storm og spørre søstra mi om hun kan holde Stormen i sjakk. en periode.

RITA
GjenopprettetMedlem
Odin er med!

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Anonymous
Jay-HO!!! Vi har ikke fastsatt dato enda, men så snart vi har 10 eller flere med kommer vi tilbake til det ;D
GjenopprettetMedlem
hmmm, det var jo sant .. 10 stikk - telles jeg for flere, jeg gjør ganske mye ut av meg hvis jeg går inn for det...

RITA
Anonymous
Sirissss  smyger seg med  :lol:
psbot [Picsearch]
ædni  vil også.....hvis datoene passer m jobbehelger.
GjenopprettetMedlem
jepp, så er jeg og med
GjenopprettetMedlem
Jeg har også meldt interesse!

Mvh Stridshjelp
AdsBot [Google]
Interessant her også ja!
Hilsen KEN (p.t favorittrune)

For dem som vil tyvstarte: http://www.geocities.com/snikende_lappe ... runer.html