Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem

jeg har hørt om mange forsjellige måter å ta kontakt me åndre på. mange av måtene sies å være farlige viss man gjør tabber. la oss ta et eksempel: ouija brett! kan dette være falig

har ikke prøvd selv. har dere?
GjenopprettetMedlem
Hmmm...
Det meste kan vel være risikabelt hvis man ikke går inn i det med den rette respekten og instillingen.
Åndene krever respekt fra oss.
Når det er sagt, tror jeg ikke det kan skje så mye farlig med et ouija-brett, annet enn at man kan bli skremt.
Og det å bli skremt påvirker oss på en negativ måte.
Det å bli skremt oppleves som farlig.
Det beste når man er helt nybegynner er kanskje å finne noen som er mer erfaren som kan hjelpe en litt i starten

GjenopprettetMedlem
men er det noen som har prøvd det med resultater

GjenopprettetMedlem
Hei hei K.H.!
Jeg har ekki prøvd oiija brett
men vært mye inni taroten,og trur det kan likne veldig du.
Trur nok dett er mange stemmer som vil nytte sjansen,når en begynner en oiija seance for første gang.
Akkurat som sonen her.
En tiltrekker seg åndene til personer,med spennende spørsmål,som dette med Oiija-brett,krystall-kule skuing,tarot,automatskrift,o.l.
he-h-ehe-he.

GjenopprettetMedlem

åja, så det du sier er at det kan være gøy

jeg må prøve

GjenopprettetMedlem
For den som ikke helt vet hva det er:
http://www.museumoftalkingboards.com/GjenopprettetMedlem
når jeg så på en slaks spøkelse dokumentar på discovery så var det et giftpar som hadde med et uhell kontaktet en ond ånd en demon faktisk med et ouija brett, etter et par dager begynnte denne demonen å gjør det ekkelt for familien å bo der, den inntrigrerte med barna å skremte dem med trusler.så fikk de tips av noen venner til å ta kontakt med en etterforsker som skulle prøve å få bevis om at det var en ond ånd der. han trengte nemlig håndfaste bevis slik han kunne blande inn den katolske kirke å utføre en eksorsisme som kan være svært risikabelt. eksorsismen ble utført proffosjonelt av en prest(lurer på om en sjaman kunne også hjulpet til) å demonen måtte forlate huset. men midt oppi alt dette var det masse problemer å familien ble nesten oppløst kun for et ouija brett, selfølgeli skal det mye til for at en demon skal klare å komme inn å terriosere huset ditt, men noe etterforskeren sa var at de hadde gjort en stor tabbe med å brenne brette for da ødeleger du nesten den eneste måten for ånder å komme til vår verden på( litt vanskeligt å forklare) men det gjorde iallfall demonen ekstra sint + de ba ikke om beskytelse av engler o.l som jeg tror kreves, de ble bare sremt av at ouija brette funket å avbrøt kontakten med en gang, å det må du ikke gjøre du må spør først om du kan forlate+ det finnes også regler om hvordan man skal spør en ånd, for eksempel å spør en ånd om hvordan han døde og hvordan det er å være dø er også respektløst og farlig.
GjenopprettetMedlem
noen komentarer eller noe dere vil diskutere innen dette?

ta brye