Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
har noen her erfaring med spøkelser eller ånder? vet forresten ikke forskjellen på spøkelse og ånd

har noen sett et spøkelse isåfall hvordan så den/de ut?????? beklager at det kom litt mange spørsmål på en gang

GjenopprettetMedlem
Hei igjen min venn.
Min farfar var nettop død,ble 1002 år gammel,sterk å klok mann
Jeg bodde rett ved gamlehjemmet der han levde sine siste år uten sin kone.
I en drøm jeg hadde,rett etterpå,driver jeg viljesløst gjennom noen ekle korridorer
plutselig sitter min farfar der,på en stol,foran en dør
så jeg skvetter,og stanser.(litt uhyggelig,ettersom han var død husker jeg)
Dette var en drøm jeg følte jeg fikk besøk og hjelp fra en kjær ånd,men du,en spøkelses drøm,jaja.

GjenopprettetMedlem
wow, men hva tror du om den drømen da, kankje det var en mening med det, eller hva det bare et besøk

ikke vet jeg

hørtes iallfall intresant ut
GjenopprettetMedlem
Hei
Et spøkelse er en som er jordbundet og ikke har gått over i lyset, noen er faktisk ikke klar over at de er døde, andre er klar over at de er døde men er ikke klare til å gå over av ulike årsaker.
En ånd har gått over i lyset, men kan komme tilbake på besøk av ulike årsaker, budskap, støtte osv
Klem Isolde

GjenopprettetMedlem
hei til deg...så spørsmålene dine..intressange spørsmål.
jeg vil definere ånd å såøkelser...spøkelse tror jeg er nesten en å samme som en ånd. Det er vel fa gammel tid man snakket om spøkelser. Ånder. kan sees i form av skygger i bevegelser eller lyder som sansene våre blir oppmerksom på. Bare om vi er åpne for våre sanser. Jeg, har opplevd mange tin å sett å hørt..men det er ikke alltid vi kan få en klar meldning eller svar på det akkurat der å da. Alt. går i en for av en syklus...som i ett rundt hjul...å hjulet stopper der å da i den tia ett eller anna skal komme..eller en beskjed. Her, kan komme inn litt av hvert..men det skal og tolkes....da er det her alle sansene våres kommer inn.