Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Er det noen som vet om ailo gaup har sjamansirkler denne våren?
GjenopprettetMedlem
Jeg regner med at du ikke mener sjamanskolen saivo...

Så svaret er så vidt jeg vet, at han ikke har rene trommesirkler...  *rett meg den som kan*

Men det finnes trommesirkler som drives av andre flere steder i landet... 
Og det er flere som snakker om å starte nye...

Jeg var sist med i en gruppe i Oslo.. den kostet i og for seg 100kr per gang,
men hvis interessen er der, er det jo bare å starte gratis sirkler på egen hånd, med de som snakker om det..
Eneste problemet jeg vet dukker opp igjen og igjen er lokale og at folk møter opp.. slik at det kan bli en fast gruppe..

Jeg kunne tenke meg å få i gang/ bli med på en slik gruppe som og kan ha som mål å lage trommer sammen..

mvh jonathan
Anonymous
Noen som kunne tenkte seg å samles i oslo området.
GjenopprettetMedlem
jepp...  skal forhøre meg litt rundt hva disse som snakker om det har kommet fram til...
om det går ann å henge seg på noe som er igang med å bli, eller forene litt ideer..
Jeg er invitert til en nå snart men den er som regel full, da man må melde seg fort på...  og er den en gang i måneden..

mvh jonathan
Anonymous
jeg leste litt om saivo sjamanskole med to grupper som møtes årlig. Jeg hadde hatt lyst å vært med på en slik. Har sendt mail til ailo om dette.
Er det en fordel å ha med en veileder i en slik gruppe? Jeg har aldri deltatt i sjamansirkler.
GjenopprettetMedlem
Saivo er ikke en trommesirkel, men en skole.
Der er det læreren som er veilederen.
For å finne ut om det starter opp nye grupper denne våren, send Ailo en epost.
Adressen er: ailo*ALFAKRØLL*sjaman*DOTT*com

Ellers står det om sjamanisme og saivo på forsiden  ;D
GjenopprettetMedlem
Det er en fordel å ta det rolig i starten, når man ikke har gjort det før...
Og ikke gå ut over sine egne grenser på hva man vil kunne utsette seg for..

I en skikkelig gruppe skal det være minst en som lett kan sette nye personer inn i reglene man forholder seg til..
De første gangene kan det og være en god ide og ta det litt rolig.. for å finne ut på en forsiktig måte hva det gjør med en..

Selv om man bestemmer seg for bare å tromme, vil man jo kunne oppleve sterke opplevelser under trommingen.. og dette gjelder det å nærme seg på en forsiktig måte!

jim

"Inger Lise":

Saivo er ikke en trommesirkel, men en skole.
Der er det læreren som er veilederen.
For å finne ut om det starter opp nye grupper denne våren, send Ailo en epost.
Adressen er: ailo*ALFAKRØLL*sjaman*DOTT*com

Ellers står det om sjamanisme og saivo på forsiden  ;D

Jeg vil rette deg litt der...
Det er noen fra gruppene på saivo som møtes i trommesirkler på egenhånd så vidt jeg har forstått det...
var det dette du mente sarah?

PS:
opst... var det deg Inger Lise som skrev dette, det så jeg ikke...  du vet sikkert mer om det en meg :P  ....eller...?
Anonymous
Jeg har fått muligheten til å låne ett lokale en gang i blant på Samisk hus. Vi har vært en liten gruppe som har holdt på der en stund. Hvis interessen er tilstede, så er det bare å dra igang ;)
Anonymous
Ja, om det var noen trommesirkler i forbindelse med ailo sin sjamanskole. Trommesirklene må nok være med en dyktig veileder som kan støtte opp vis man møter noe uventet eller opplevelser man trenger hjelp med å forstå. Ihvertfall jeg som er så ung enda:)
AdsBot [Google]
"sarah elisabeth":

Trommesirklene må nok være med en dyktig veileder som kan støtte opp vis man møter noe uventet eller opplevelser man trenger hjelp med å forstå. Ihvertfall jeg som er så ung enda:)

Jeg kjenner en dyktig sjaman som har slike sirkler i Oslo. Jeg kan sette deg i kontakt med ham, hvis du ønsker det. Bare send meg en PM.
Anonymous
Hmmm, plutselig dukka den følelsen av å ikke være god nok opp igjen ;D :razz: ::)
AdsBot [Google]
"Magnus Vandremann":

Hmmm, plutselig dukka den følelsen av å ikke være god nok opp igjen ;D :razz: ::)

Næmmen Magnus da  :exclaim:

Tull & tøv. Jeg må innrømme at jeg ikke leste alle innleggene, så sent på kvelden. Bare Sarahs spørsmål, og da kom jeg til å tenke på den andre gode sjamanen i Oslo  :wub:
psbot [Picsearch]
Æ syns du e dyktig Magnus.
Dessuten e vi mange dyktige sjamaner i den gruppa han snakker om.  Med masse erfaring.
Vi holder til på samisk hus i Oslo.
Bare send en pm til Magnus hvis du er intressert.
Trommesirklene er gratis. (iallfall foreløpig)
Anonymous
Hehehehehe :lol: 8) :w00t:
GjenopprettetMedlem
Ikke ta det så tungt Magnus,det er flere som føler det samme :exclaim:
GjenopprettetMedlem
Du är jättebra Magnus!

Värme och kärlek!
Anonymous
Takk for alle bekreftelsene :wub: Det var det jeg fiska etter :lol: