Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Navlestrengen er livsviktig for et foster, men hindrer et fritt liv hvis den ikke blir kuttet etter fødsel.
På Alternativmessa i Bergen nå hentet jeg min nye tromme hos Olav. Han hadde innviet det, men ikke klippet Navlestrengen, det var oppgaven min. På samme messa er jeg innom Aura-Soma og får tolket noen flasker jeg valgte ut, og budskapet (tolkningen) var:
Du er som en fugl i bur. Kom deg ut og lev livet.
Mange tankestunder senere ser jeg det klart, jeg må klippe navlestrengen både til tromma og mor. Jeg vil være fri og leve mitt liv. Hvordan?
På sjamanvis, sier Heidididi - ta en trommereise og finn verktøyet du trenger.
Ok, reisen er over - og jeg hadde følge med en Kolibri, fuglen med det store hjertet. Verktøyet jeg fant var kjærlighet, ubetinget kjærlighet. Og for å kutte navlestrengen, skulle jeg bruke Ildelementet.
Jeg brente navlestrengen på tromma, og virkningen ble en gedigen følelse av frihet.
Jeg er fri.

På reisen hadde jeg på meg en Picassostein. En Calcitt som ga meg mot til å stole på meg selv. Jeg fikk styrket intuisjonen og hjelp ved transformasjon.

Takk!
Moskus
GjenopprettetMedlem
Så bra  :biggrin: Takk for at du deler. Fint å lese dette.
GjenopprettetMedlem
flott,  :biggrin:
godt jobba moskus :eusa_clap:

RITA
GjenopprettetMedlem
Bra Moskus!

Sett horna ut i verden!
psbot [Picsearch]
Å kutte navlestrengen e en tøff jobb som krever mot.
Du har gjort en super jobb, Moskus.
Fint verktøy fikk du også.
GjenopprettetMedlem
Skriver under på Heididis innlegg!  :wub: