Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hva er det som skjer når når vi blir bevisst på vårt åndeliv?
Det veit eg egentlig ikke, men har noen teorier om det-trur eg..
Alle har vi åndelighet med oss, den som vi har fått i gave fra fødselen av.  Vi glemmer det fort og leter etter andre stimuli som vi kan finne, for da kan vi glemme hva som egentlig gjør at vi lever.
Jeg setter ett skille mellom den bevisste og den ubevisste delen av åndelivet mitt.
Før jeg ble bevisst så så eg bare veien eg kjørte på, mens nå kan eg se det som også er rundt.
Det som før bare var ett øyeblikk mellom to steder, er nå blitt en glede, det kan være en sånn ting som å komme til jobben, eller komme til ett kurs som du veit vil bringe deg ett steg nærmere deg selv.
Eg har enn annen glede og takknemmlighet inni meg som eg ikkje visste fantes.
Ha en strålende helg allesammen :) kom dere ut på tur i skogen, dra på fisketur (men eg skal ta det veldig rolig, for eg har FRI fra jobben 8)
GjenopprettetMedlem
"white flame woman":

Eg har enn annen glede og takknemmlighet inni meg som eg ikkje visste fantes.

Det samme føler jeg  :D

Da jeg ble bevisst på mitt åndelige liv, åpnet det opp for en rekke magiske hendelser. Jeg begynte å oppdage meg selv og omverdenen rundt, mye takket være naturen. Det var som om jeg hadde fått et nytt syn bokstavelig talt, for fargene rundt meg ble plutselig mye sterkere og mer levende.

Jeg husker at jeg helt i begynnelsen på min søkende vei, tok meg en tur i skogen. Jeg falt i staver over et stort tre som stod der. Jeg følte stor respekt for treet, og det endte opp med at jeg stod og klappet og strøk på det.  :wub:

Jeg gikk videre rundt der i skogen og ble forundret over hvor sterke fargene var, og hvor levende naturen var. Det var et eller annet som skjedde der i skogen.  For første gang på det jeg kunne huske, følte jeg meg selv virkelig levende.  Det var som om naturen tente livsgnisten i meg, for å si det sånn. 

Jeg svevde hjemover den dagen, og siden har jeg svevd.  :w00t:

Det er ikke alltid en dans på roser, å gå på denne søkende veien. Det kan være et helvete også.
Men du hvor spennende.  :eusa_dance:

ha en strålende helg du også