Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne....

Men det har seg slik at i løpet av de siste 2 årene har jeg truffet 5 ulike personer i forskjellige settinger. Jeg ser ikke på meg selv som en person med "andre" evner enn naboen, utenom en sterk intuitiv side. En av disse kunne lese min aura og fant ut at det lyset jeg hadde rundt var spesielt, hun ba meg om å ta vare på det jeg hadde.
De andre menneskene jeg kom i dialog med fortalte at jeg "hadde det" og at jeg måtte ta godt vare på DET. Jeg har tro på det åndelige, i ulike situasjoner har jeg ofte henvendt meg til "hjelperne/noen" og ting ble som jeg hadde ønsket..... Jeg er sterkt tiltrukket av naturen, har vært det siden jeg barndommen. Jeg har aldri trommet eller vært på noen åndelige-samlinger, men er veldig nysgjerrig på hva jeg skjuler i mitt indre og hva "de andre" ser...
Noen synspunkter der ute, hva bør jeg gjøre for å komme mer i kontakt med mitt indre meg...

GjenopprettetMedlem
Halo Moonwalker dude.
Spennende å høre om dine mystiske møter med folk som sier at "Du har det".
Jeg får også denne følelsen når jeg leser ditt innlegg,førts og fremst gir navnet ditt assosiasjoner til et glidene ganglag over det harde gulv.
Har du ikke tromme,så skaff deg en snarest.
Den trenger ikke være dyr og vanskelig å skaffe.
Mine første sjamanreiser foretok jeg med en skikkelig tjukk bok,der fingertuppen var trommestikken.
Veldkommen
er du været

Mvh.Terkjitele
GjenopprettetMedlem
Du har noe som enkelte mennesker er bevisst.
Kanskje trenger du disse bekreftelsene for din egen bevisstgjøring,og videre utvikling?
Prøv å få fatt i en trommecd, og få deg en reise med den.
Det er spennende å finne dypet i seg selv, og bli kjent med egne
evner.

Anonymous
hei Moon walker
En fin måte å komme i mere kontakt med seg selv
sitte å lukke øynene slappe av spørre et spørsmål til deg selv, i stillheten/ tomheten
ta til deg det første som kommer i dine tanker
det er noe som heter som man roper får man svar å sånn fungerer det også klem bast

GjenopprettetMedlem
Jeg har også truffet på noen medium som har sakt at jeg lyser. En av dem sa at jeg var et utenomjordisk lysvesen, en annen sa at jeg var som en sol som skulle lyse for andre (sceptic

). Jeg har også fått høre at dette lyset er spesielt og at det tilsier at jeg har jobbet med åndelighet i mange liv. Det kommer jeg visstnok til å gjøre i dette livet også. Selv ser jeg på meg selv som en nybegynner i faget, men Kraften ulmer kanskje bare under overflaten..?
YOU GOT IT TOO BABY!! let's walk the moon

GjenopprettetMedlem
Takk til dere alle

clue er åpenhet, først mot seg selv; egodøden, dernest formidle..? På rett vei?

Og la oss bruke Ofelas uttrykk;
lets walk the moon, feel the steps....Babe...
GjenopprettetMedlem
Jeg oppdaget nettopp at jeg glemte å svare på det siste spørsmålet ditt.
Det som satte fart i den "åndelige utviklingen" for min del, var en periode da jeg var down down down below.. Jeg forbannet Gud og verden for all lidelsen og uvitenheten som fantes. Jeg spurte ut i lufta: "-Er det noen der?! Finnes det en mening?!?! Svar meg, hvem som helst, hvis ikke vil jeg ikke lenger leve.." Den neste natten åpenbarte det seg en skikkelse av massivt hvitt lys (når vi er inne på det). Resten er historie

.
La meg servere dagens porsjon visdomsord fra All-vis:
http://www.youtube.com/watch?v=GsebDbfo_wY
Welcome to my world,
Won't you come on in
Miracles, I guess
Still happen now and then
Step into my heart
Leave your cares behind
Welcome to my world
Built with you in mind
Knock and the door shall be opened
Seek and you will find
Ask and you'll be given
The key to this WORLD of mine
I'll be waiting there
With my arms unfurled
Waiting just for you
Welcome to my world
"o":
Jahve (jødisk gud)hadde en gang i (veldig) tidlige tider en kvinnelig motpart som het et eller annet som shennanah (?) jeg har ikke tid til å finne ut det riktige navnet.
Dette er forresten utrolig interessant. Håper du får tid til å skrive mer om det en gang

.
GjenopprettetMedlem
Hei! Jeg opplevde noe av det samme for endel år siden. Dette var etter at ting hadde begynt å åpne seg for meg,og jeg var på søk etter "min vei".
Bl.a tok jeg kurs i fargeterapi og der tok vi en fargetest (ikke for å bli vakre med riktige farger altså

). Denne testen sier endel om hvor i prosessen du er,hva som er din rolle osv. Jeg var den eneste på kurset med fiolett på topp-energi. Dette ble kjempetungt for meg siden læreren dagen før hadde snakket om de fiolette menneskene som kommer til jorden for å lære oss andre om ting

Jeg tenkte at:jammen det kan jo ikke være meg!!!
Etterhvert har ting roet seg og blitt klarere. Det er ikke så tungt som jeg først følte det,det er faktisk en takknemlig oppgave og jeg har hatt den hele livet. Først tenkte jeg at det gjaldt tunge,åndelige temaer,-men jeg har egentlig alltid vært en slags info-kanal:enten noen trenger en flink snekker,ei spesiell bok,musikk, mennesker med spesiell info osv
Og nå har det endelig begynt å bli skikkelig fart i healing-aktiviteten også
Jeg regner med at dette vil skje deg også,bare følg med på hva som skjer så dukker nok både mennesker og bøker opp som er nyttige i din situasjon skal du se

Lykke til med å finne ut "hva det er"