Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Håper alle her har hatt en god sommer, og at dere har hentet nye krefter fra naturen.
Naturen skriker,menneskene svikter,den roper om hjelp, måtte vi alle gjøre å ønske den det beste.
Menneskers grådighet har sviktet vi er nødt til å gå tilbake i tid.
Finne våre røtter,de vi en gang klamret oss fast i.
Mitt navn er Renate og ønsker nå å dele en opplevelse, skal gjøre historien kortfattet, prøve i allefall.
Jeg kom hjem fra skolen, gikk bort siste strake veien, nabodama ser jeg komme imot meg med et ansikt som virket fjernt, i det jeg passerer henne smiler jeg og sie hei klara, hun har avisa under armen, men går liksom motsatt vei (fra huset mot postkassen).fremdeles på den strake vei.Hun var jo en armlengde i fra meg,ingen andre å se,hun kunne jo sagt hei tenkte jeg.Litt
fornærmet kom jeg inn til mamma, og der satt ektemannen til klara.Jeg traff nettopp Klara sa jeg,men hun sa ikke hei.Merkelig hun opererer nå sa han.Jeg forklarte hvilke kåpe hun hadde,jo slik hadde hun hengende i skapet.
Dette skjedde vel når jeg var rundt 15år.Er det noen som kan si eller har noen teorier omkring dette....

Anonymous
Hei reta
sånn jeg ser det er det mellom telepati du ser , du så din nabo som var ute å reiste fra sykesengen på sin vanelige faste tur i postkassa , hun virket fjærn fikk du noen gang pratet ut med henne om dette tema eller ?
mange som ligger på sykehus har opplevd det du beskriver , noen kan tilogmed fortelle hva medmennesker prater om der å da forde de hører å ser dem , dette er et intresangt tema
klem bast

GjenopprettetMedlem
Jeg fikk aldri fortalt dette,for henne kunne nok dette virket merkelig om jeg sa det jeg opplevde.
Jeg var nok tilbakeholden,hvem ville tro meg...men merkelig var det.hun var jo helt seg selv,
tydelig som meg.tusen takk for tilbakemeldingen.
Anonymous
ja det er noe med det man tror det ikke før man få se det/ oppleve det
som om den kjekke mannen jeg dansa og pratet med på 2-3 meter høy
som var der forde jeg ønsket meg det den kvelden, det eneste som maglet var følelsene mellom oss
helt tomt
jeg takket for dansen plusselig var han borte
det tok jo litt tid å intrigrere det som var skjedd
jeg skal love deg en ting at hvis det var en av kjøtt og blod tror jeg faktisk jeg hadde rivd av han klea der å da, det er det råeste jeg noen gang har hatt kløra i he he
det var bare en måte å prøve å forklare han på .
så begyndte mine tanker å spinne nå , hvordan det ville vært å møte han igjend med følelser,
resten for dere bruke fantasien på ellers blir jeg sensurert ...