Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har i dag hørt for første gang på DNA activation 1, som Rainbow anbefalte oss. Det var en helt utrolig opplevelse. Musikken er både "musikalsk og "umusikalsk" på en gang, for det er lyder i tillegg til toner. Men det er uendelig vakkert! Og musikken er i 3 dimensjoner, den beveger seg i rommet. Jeg hadde på høretelefoner, men kunne likevel føle det bevegde seg rundt i auraen, spesielt i hodet.
En sekvens langt ute i cd en følte jeg meg dusja i lysdråper/partikler fra hodet og nedover kroppen. Det minte om en DNA-aktivering Ailo gjorde en gang på mesnabakken.

Musikken er i sekvenser, skiftende på tema, med helt overraskende vakre lyder og sammensetninger som man ikke har hørt før. Samtidig er det harmonisk og rymisk.

Jeg la meg til å sove etterpå. Jeg drømte mye rart. I første delen av drømmen, var jeg og klatra på et loft, og tok med meg ting derfra som jeg syns jeg hadde bruk for. (husker ikke hva det var). Det var en stor utfordring å komme seg ned derfra. Det var som om jeg var på et kurs, for det var evaluering i gruppe.
Senere i del to, drømte jeg at jeg våkna midt på natta, og fant et stearinlys som røyk, selv om ingen hadde vært våken og brent det. Jeg fikk da i oppgave å finne hvem det var i åndeverdenen som hadde vært der. Jeg så da som en liten film foran meg en indianer, ung mann med skinnbukse og en lys hest.

En spennende cd, og en spennende drøm! Måtte jeg bare utvikle meg i denne retninga!

Mvh Stridshjelp
Anonymous
Det høres fantastisk ut, det må jeg prøve. Kan man laste ned den musikken ?
En spennende drøm du hadde. Er det din hjelper/guide tror du, han indianeren?
GjenopprettetMedlem
Jeg har aldri sett han før, men hvis han er hjelperen min, så blir jeg glad! Ellers så syns jeg det er noe symbolsk over å hente noe ned fra loftet. Jeg lurer også på om man kan reise til denne musikken. Men er litt usikker, for den har brå skiftninger i rytmen innimellom, kanskje man blir vekt? Jeg får vel prøve meg frem

Mvh Stridshjelp
Anonymous
Du kan prøve å lytte deg inn i musikken og se hva som skjer . Hvis ikke det går, så kan det jo hende du reiser inn i drømmen etterpå, på samme måte som sist  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Hej!

Stridshjelp, du låter som den första gången jag själv upplevde musiken, nu för ca 2 år sedan.
Jag lyssnade då själv till Odyssey- skivan som är chakra balancerande och drogs in i musiken
som en attraktiv magnet. Yeeee...

Jag vill gärna ge dig lite tips. När du använder hörlurar så arbetar musiken i stort sett
endast med dig uppe i huvudet, som du också upplevde. Detta är energi-musik, så jag vill
råda dig till att du provar att meditera till musiken när du använder riktiga högtalare,
då sprids frekvenserna ut i hela rummet och arbetar både med ditt energifält och även i resten av rummet.
Och JO, du kan använda musiken till att resa med, det är ju ett schamanskt redskap!!!

På Shapeshifters hemsida kan man få ett smakprov på varje av deras skiva, men det går inte
att downloada hela skivan så att säga. Men jag har faktiskt några enkla startpaket
(dvs DNA#1 plus Companionguide) kvar till försäljning, så om du är intresserad så skicka mig
ett internt mail. Companionguiden, är en god vägledningskarta över hur det går att använda musiken
och hur den har skapats.

Jag är med i deras teacher- certification program och är nästan färdig lärare i deras musik.
Och jag har en DNA- utskickslista via e-mail, skickar diverse info, så om du är intresserad av att
vara med i denna så går det bra.

I musikglädje och schamanljus, Rainbow
GjenopprettetMedlem
Takk for tips, Rainbow, jeg sender deg nok en PM etterhvert.

Skal prøve å spille den i rommet, men jeg er usikker på hvordan katta kommer til å reagere  :w00t:

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Jag har endast haft goda erfarenheter med djur, och även barn och plantor som lyssnar till musiken.
Prova dig fram!

MVH Rainbow