Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hvis noen liker elektronisk musikk, kan jeg anbefale ett par skiver som heter mystery of the yeti henholdsvis 1 og 2. Er lekende og drømmende musikk laga av en gjeng med gamle hippies

Hvis noen liker dette, har jeg en del andre anbefalninger også så det er bare å spørre. enjoy

Anonymous
kremt, jeg "glemte" å legge ved denne linken her.
http://www.psyshop.com/shop/CDs/tip/tip2cd032.html her er det mulig å høre smaks prøver:)
GjenopprettetMedlem
"Magnus":
Hvis noen liker elektronisk musikk, kan jeg anbefale ett par skiver som heter mystery of the yeti henholdsvis 1 og 2. Er lekende og drømmende musikk laga av en gjeng med gamle hippies
Hvis noen liker dette, har jeg en del andre anbefalninger også så det er bare å spørre. enjoy 
Gamle hippies er vel å ta litt i. Raja Ram er gammel hippie, men de andre var nokså unge da platene kom ut. Klassikere er de uansett
I've been sphongled.
Anonymous
Yup, u got me

nok ett rart forsøk på å bli akseptert.

hehe, tenkte vel at ved å nevne gamle hippier så ville folk legge merke til meg. Simon Posford kan vel ei klassifiseres som gammel hippie. Anyway, gode skiver er det lell