Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Ahrefs [Bot]
Dette er et opptak av den originale brummeren. Dessverre kun i 32 kbps kvalitet foreløpig, men vi jobber med saken...

Hvis du kommer inn på dette emnet fra forumet og ikke har sett artikkelen, kan du lese mer om brummeren her: http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... 9&Itemid=2

lasse
📎 01 Original brummer 1.mp3
Anonymous
Artig!!
Francis [Bot]
WOW!! Den lyden av den brummeren satt seg i magen...  :whatthef:
Kan ikke helt beskrive hva eller hvordan, men det var et eller annet merkelig som skjedde her med meg...  :icon_rolleyes:
Yahoo Slurp [Bot]
hej lasse  :icon_biggrin:

Det førte mig tilbage i fortiden som en der kaldte på mig.... Det var stærkt... :P

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
Å, du søte tid. Hva var dette for en lyd. Tror jeg må lese om dette.
Jeg fikk opp et eldgammelt menneske for mitt indre,mens jeg hørte på dette. Fra en tid langt tilbake.
GjenopprettetMedlem
Brummeren fra Tuv trekker deg med, -mot fortid og framtid.
Ei melding som er vel verdt å lytte til, -  takk til vår gamle sjaman ...
GjenopprettetMedlem
det der var ganske nifst....
men jeg fikk masse bilder...
er i sjokk!
Snappy [Bot]
Hm - merkelig! Jeg så for meg en mann som sto på et berg og svingte denne brummeren rundt og rundt og at vindmotstanden laget denne dype lyden. Har aldri hørt om slike brummere før - hva er det? :question:
GjenopprettetMedlem
"Hege Elisabeth":

Hm - merkelig! Jeg så for meg en mann som sto på et berg og svingte denne brummeren rundt og rundt og at vindmotstanden laget denne dype lyden. Har aldri hørt om slike brummere før - hva er det? :question:

Hei Hege Elisabeth
Du kan lese om brummeren i artikkelen på forsiden av Sjamansonen.
kariw
Snappy [Bot]
Å?! Takk for tipset ;D
W3C [Linkcheck]
For en nydelig lyd... jeg nøt den.

Kjente lyden igjen fra filmen Crocodile Dundee, i hvertfall lignet den utrolig.
Anonymous
"Otorongo":

Kjente lyden igjen fra filmen Crocodile Dundee, i hvertfall lignet den utrolig.

Ja, det är samma slags instrument. Bullroarer kallas de i australien. Enligt aboriginerna talar gudarna genom ljudet.

Mvh,
Thomas
Anonymous
Denne lyden satte seg i halsen på meg.
Nesten litt vanskelig å puste.
GjenopprettetMedlem
Vet ikke hva det er med meg, synes lyden er ufyselig. Får en følelse av på treg, oppsamlet energi. Den irriterer meg. Egentlig minner den om et dårlig laget propellfly som er i ferd med å styrte  :razz:

Lille Ulv
Yahoo Slurp [Bot]
hej Lille Ulv  :icon_biggrin:

:lol: :lol: :lol:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
,