Forum /
tilbake / Cd med spor av jordas hjerterytme opptak fra Yucatan i Mexico
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Opptak av jordas pulslyder fra krafted i Lol Tun,Yucatan i Mexico på cd
Komponisten Michael Stearns har tatt opptak av jordas pulslyder fra et kraftsted som heter Lol Tun i Yucatan i Mexico. - jordas ekte hjerterytme som Mayaene kaller det for. Og i cden Journey through nine dimensions - fra 1D til 9D bevissthetsdimensjonsaktivering - så er det i hver av mikset inn lyder av Jordas hjertepuls - tatt opp fra et kraftsted i Lol Tun i Yucatan. Veldig jordende cd selv om man jobber å aktivere alle bevissthetsdimensjoner som det går an å aktivere her på Jorden nå ,så er man virkelig tilstede i kroppen. Så denne anbefales på det sterkeste. Mye fin variasjon i de 10 sporene og som sagt ekte jordpulslyser inkludert i hver bevissthetsdimensjonaktivering. Og den kan jeg brenne til deg om du vil det.
AdsBot [Google]
Anbefales herfra også denne ~ spiller den just nu

Men den er best på høyt volum i mørket.
Thanks David.
Anonymous
Hehe..ja i mørket. Første gang jeg erfarte den under sopp-seremoni så erfarte jeg å være ett med vår galakse sin sentrum. Tidløst - vakkert. Ikke så veldig klare bilder - men likevel klart nok til å se at det var en spesiell erfaring. Fordi 9D har med galaksens sentrum - så det var spesielt å erfare det. Denne cden er en fin jordingscd som jeg lytter ofte til.
GjenopprettetMedlem
"Melchizedek":
Hehe..ja i mørket. Første gang jeg erfarte den under sopp-seremoni så erfarte jeg å være ett med vår galakse sin sentrum. Tidløst - vakkert. Ikke så veldig klare bilder - men likevel klart nok til å se at det var en spesiell erfaring. Fordi 9D har med galaksens sentrum - så det var spesielt å erfare det. Denne cden er en fin jordingscd som jeg lytter ofte til.
Mere vrøvl fra deg. Som enhver astronom, enten amatør eller profesjonell, vil kunne fortelle deg, så er det ingen galakser som har noe klart definert sentrum i form av et entydig avgrenset midtpunkt. Fordi yttergrensene for enhver galakse er diffuse og utydelige, og avhengig av skiftende definisjoner og stadig nye oppdagelser i teleskopene, så er sentrum i enhver galakse et temmelig diffust sted, på størrelse med millioner, kanskje milliarder av kubikk-kilometer. Visste du det?
Redigering: Jeg har nok tatt alt alt ALT for lite i når det gjelder omfanget av galaksers sentrum. Det er snakk om mange lysår i alle retninger. Så både millioner og milliarder av kubikk-kilometer blir alt for lite. Neste gang jeg treffer en astronom skal jeg spørre om de kan regne ut et omtrentlig tall for meg. Min lomme-kalkulator ble sprengt da jeg prøvde!
Uansett så er det godt gjort "å være ett med" et område som er mye mye MYE større enn hele vårt solsystem med alle planetene. Se for øvrig:
http://no.wikipedia.org/wiki/Lys%C3%A5rAnonymous
En må tørre og våge å gå utover lineær tid og rom-utdanning for å forstå diverse dimensjoner.
Anonymous
Yucatan er et av Jordas kraftsteder som har åpninger mot jordas indre - Agartha - som er i den 4 dimensjonen og gjør en flott oppgave i å holde på diverse energinivåer i balanse her på Jorden,og som er med på å at Jorden får tilgang til høyere bevissthetsnivåer - men det beror også på at flere og flere våkner opp av sin multidimensjonale dvale.

GjenopprettetMedlem
Dette med om det fins senter i galaksar eller ikkje,det er eg ikkje råsikker på,
men det kan sjå ut som betegnelsen blir brukt i aust og vest,i ulike samanhengar,utan at øksa fell?
http://apod.nasa.gov/apod/ap950908.html
Er det rart me vert forvirra?
Kan ellers opplyse at denne har trengt ned i Hennar indre både i våt og tørr tilstand i Yuacatan noko attende i tid.
Det var for mykje bråk til å fornemma hjerteslag,men ein får ein andektig følelse av tid og rom som står stille.
Ja,ein tidlaushet.
Ein kan fornemme å vere ein del av ein uklart avgrensa spiral(ikkje galakse)

Anonymous
Mye hellig geometri i en galakse. Fra det bildet du viser så ser det ut som en avlang Merkaba.

GjenopprettetMedlem
Ja, ja, ja, galakser har et sentrum som man kan snakke om, men det er altså ikke noe matematisk definert punkt, slik som sentrum i en sirkel eller en kule. Det er et kjempesvært område (riktignok lite i forhold til hele galaksens omfang).
Men trådstarteren får det til å høres ut som et sted hvortil man tar med seg en fluktstol, en parasoll, en termos med kald drikke, samt solkrem og badeolje, og nyter livet. Slik er det altså ikke.
P.S.:
Jeg glømte badebukse og håndkle.
GjenopprettetMedlem
David,kva er ein merkaba??
Anonymous
Vår bevissthet er nøkkelen til å være ett med galaksens sentrum. Og det handler om å erfare høyere bevissthetsnivåer. Det kan man erfare i sjamanseremonier, meditasjon o.l. En kan få "koder" i ens bevissthet til å bli mer ett med galaksens sentrum og tilgang til høyere bevissthetsnivåer. Det var det som skjedde - å være i en tidløs dimensjon - ikke-tid og ikke-rom tilstand - er også et nøkkelord her. Å erfare utover 3D lineær tid og rom-bevissthet.
GjenopprettetMedlem
"Passopp":
Ja, ja, ja, galakser har et sentrum som man kan snakke om, men det er altså ikke noe matematisk definert punkt, slik som sentrum i en sirkel eller en kule. Det er et kjempesvært område (riktignok lite i forhold til hele galaksens omfang).
Men trådstarteren får det til å høres ut som et sted hvortil man tar med seg en fluktstol, en parasoll, en termos med kald drikke, samt solkrem og badeolje, og nyter livet. Slik er det altså ikke.
P.S.:
Jeg glømte badebukse og håndkle.
Synd... det hørtes så fristende ut...

Anonymous
"Final Tribe":

David,kva er ein merkaba??
http://www.crystalinks.com/merkaba.html
Multidimensjonell verktøy - man kan aktivere og reise i andre dimensjoner gjennom no-time og no-space frekvens. Det gamle Egypt var veldig bevisst på dette verktøyet ang å aktivere dette "multidimensjonelle verktøyet eller gudommelige verktøyet". Det er snakk om bevissthetsreiser - som i sjelereiser - men at man reiser med Merkaba - hellig geometri i bildet. Kunnskapen om dette vil bare øke på ang hellig geometri ang bevissthetsnivåer.
Mer - har med rotasjon av energi
Ka- er å aktivere lyskroppen man har
Ba - er å aktivere kundalini og tantraenergi.
Utenomjordiske romskip har som oftest formen som MERKABA. Veldig naturlig.
GjenopprettetMedlem
Spennande teoriar,dette.. Trur ikkje so masse på slike ufoar som små fartøy,men lurer på om dei kan vere eitkvart ant..
ja,nettopp multidimensjonell energi av ein el. anna type.
Det er jo også interessant å lese om dei stadig større såkalla svarte hol som blir fanga av våre stakkars målbare instrument.
Nokre er skikkeleg enorme.
Det er vanskeleg å fatte rekkevidda av slike oppdagelsar.
GjenopprettetMedlem
Jeg tror tråden startet med en CD...?
Hva med å holde seg til tema... 
Takk for fin link til Lol Tun, Final Tribe.
IL
GjenopprettetMedlem
oi,orsak så mykje

. Pyssjetid her,visst.
Anonymous
det hadde vert en glede å få oppleve den cdn, for meg høres det spennende ut, det er visse ting man føler for ja takk Melchizedek

klem bast