Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg synes det kunne vært veldig trivlig med ei side hvor vi kunne laste opp våre egne naturbilder, tegninger ol.
Dette landet vi bor i har så utrolig mye fin natur, og jeg er sikker på at de aller fleste her på sonen sitter inne med no`n flotte bilder, eller sikkert også tegninger/malerier etc.

Kunne vi fått en sånn side? :eusa_pray:

Forstår det slik at galleriet ikke er ment for slik bruk.

Vel jeg slenger forslaget ut, så får vi se

Wolf
GjenopprettetMedlem
Ut i fra menyene forstod jeg det slik av vi kunne laste opp bilder til galleri, men det var ike så enkelt....

Tenker at dette kan ha noe med serverkapasiteten prt. Jeg leste i en tråd at det var snakk om økning av kapasitet, kanskje det i den sammenhengen vil bli mulighet for medlemmer å laste opp bilder.  :eusa_pray:
GjenopprettetMedlem
Kjempebra forslag!  :w00t:
Anonymous
Ja bra forslag!  :eusa_clap: Det er bra noen tar initiativ, for jeg har liksom
savnet det, men aldri tenkt på å foreslå det  :razz:
Francis [Bot]
Flott idé!!  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Serverkapasitet koster penger..... hvordan stiller vi oss til å måtte "punge ut" for å få et slikt verktøy.... ser også dette i sammenheng med et webbasert sjamansenter med klasserom og lærere. I tillegg til vil man i en slik sammenheng kunne vise bilder i forum for kjøp/salg/bytte/auksjoner etc.

http://Visjoner :biggrin:[/img]
GjenopprettetMedlem
Innenfor rimlighetens grenser (hva det nå måtte være :icon_lol:) punger jeg gjerne ut litt for dette.
Hva med en liten årsavgift for alle medlemmer på sonen?
Jeg bare kaster det ut.
Det bør jo ikke bli så mye på hver med nå over 400 medlemmer

Dette burde kanskje være noe for adm å ta tak i`?
GjenopprettetMedlem
Det kan muligens løses på flere måter, jeg vet at det lar seg gjøre å ha forskjellige medlemstyper. ved en slik ordning vil det være opp til hver enkelt om de vil betale for å få tilgang til et "råere" verktøy som gir brukeren flere muligheter.

Det er selvfølgelig "litt" jobb for å få dette til men jeg tenker at alle vil dra nytte av en slik løsning på sikt.
GjenopprettetMedlem
Enig med du Cenobit.
Adm burde kanskje gjort en rundspørring her og funnet ut hvor mange som kunne tenke seg en slik mulig løsning?
GjenopprettetMedlem
Sitter inne med en del bra bilder så dette er en god idee. yeeee :icon_biggrin: