Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei
Det hadde vel ikke vært så dumt. Men vi behøver vel ikke et nytt forum til det? Bare ett nytt emne??
alabast

Anonymous
Bah! Såklart mente jag emne
Mvh,
Thomas
ikke dum, bare svenskAnonymous
Som emne BRING IT ON!!!!

Kjekt å planlegge fremtidige turer til inn- og utland

Anonymous
Alltså, inte kun som postad tråd, utan som en som "Forslagskassen" och "Kraftdyr og dyresjamanisme" är ... vad kallar man dem på norska då? Overskrifter?
GjenopprettetMedlem
Hei Thomas - usikker på hva du mener med "kraftplatser" ...
kariw
GjenopprettetMedlem
Hei kariw
Han mener kraftsteder, tror jeg.
alabast
GjenopprettetMedlem
Jeg leste kraftplaster. Har det noe med plastikksjamanisme å gjøre?
GjenopprettetMedlem
He he, det gjorde jeg og første gangen, kanskje du er inne på noe der, CraftWolf
alabast

GjenopprettetMedlem
Hei trumman
Du hadde litt rett, må vel lage ett nytt hovedemne under kategorien "Sjamanens vei" som heter kraftsteder. Tenkte jeg skulle skrive noe om det men eneste plassen å legge det nå er under Sjamanisme generelt. Kraftsteder er vel såpass spesielt og stort tema at det bør få sin egen "plass" her på sonen
Hilsen alabast

Anonymous
Ja det syns eg og alabast. Vi får se om/när Admin vaknar och kan fixa in den åt oss - vis de syns det är greit.
GjenopprettetMedlem
Men egentlig, er ikke sikkert det hadde vært dumt med et kraftplaster da dere
Støtter forslaget uansett
Lille Ulv
GjenopprettetMedlem
Hmm - tror jeg forsøkte meg på dette temaet i et annet sted i sonen for lenge siden - for meg finnes det steder som gir masse kraft, og dessverre også steder som stjeler kraft - hvilke jeg unngår eller forlater så fort jeg sanser dem ... Men dette gjelder også faktisk personer... Noen som føler det samme?
kariw
GjenopprettetMedlem
Har opplevd det flere ganger. Jobbet bl. a. sammen med en personer tidligere som kunne tømme deg helt på få minutter hvis du ikke passet på. Klarte aldri å beskytte meg helt mot det heller. De kom alltid inn og fikk tappet deg.
Min erfaring er at det finnes en god del sånne energityver, men at de fleste er ganske enkelt å stoppe hvis du har lært hvordan.
alabast
GjenopprettetMedlem
Hvordan gjør man det - metode for å stoppe energityvene ... ?
kariw
GjenopprettetMedlem
Der finnes det veldig mange metoder, jeg tror det viktigste er å finne ut hvor/hvordan hver enkelt energityv kobler seg på. Jeg kan ta ett eksempel (fra hva jeg har opplevd, selvfølgelig), noen ganger kommer jeg inn i ett rom, plutselig føler jeg meg tung og sliten. Jeg kjenner at det er nesten som om noen tar på ryggen min, oppe rundt skulderbladene. Det er en energityv som har koblet seg på. Når jeg fokuserer på ryggen min, kjennes det nesten ut som om det er satt inn ett sugerør der. Jeg bruker min mentale kraft og røsker sugerøret ut. I tanken stryker jeg over plassen der "sugerøret" gikk inn, som for å tette hullet. Så fokuserer jeg på den som gjorde dette og ønsker for den personen at han/hun må åpne opp og hente sin kraft fra selve kilden. Det blir som en bønn for dem.
Dette er bare ett eksempel på hvordan det kan foregå. Det er ikke alltid like lett å få taket på det til å begynne med, men som en vis mann engang sa: "fake it until you make it". Sikkert andre her inne som også har noen gode tips eller råd.
alabast
GjenopprettetMedlem
Blir det noe emne om kraftsteder?
Anonymous
Vi venter på svar från admin