Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei.
Jeg er helt ny her i Sjamansonen. Føler at jeg har funnet et sted hvor jeg hører hjemme. Men jeg trenger hjelp til å få renset min leilighet. Er det noen som kan hjelpe meg med det? Eller kanskje fortelle meg hvordan jeg kan gjøre det selv?
Jeg kjøpte leiligheten etter en gammel dame og føler veldig at hennes likegyldighet, avmakt og tiltaksløshet henger sterkt i veggene. Disse energiene overmanner meg og gjør meg matt og tiltaksløs. Det er forferdelig slitsomt for jeg er ikke en slik person til vanlig.
Håper at noen kan hjelpe, for jeg har sterkt behov for å få utviklet meg og mine gryende evner, her, i mitt hjem.

Mange hilsen meg.
GjenopprettetMedlem
Hei Aine.
Velkommen til sonen..
Det har vært en del tråder om dette emnet som du kan se på, se linker unedr:
http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... pic=2917.0
http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... pic=1857.0
Det finnes nok flere tråder, prøv et søk i søkemotoren på siden så finner du nok flere..
Samin

GjenopprettetMedlem
Velkommen til Sonen Aine,
vi gleder oss til å høre mer fra deg.
GjenopprettetMedlem
Velkommen til sonen.Rensing av hus har jeg gjort en del ganger.Det er personer som ikke er reist videre 0g som trenger hjelp til å få det til.Mange hus er en gjennomfarts åre for de som skal videre,da bruker jeg å stenge plassen de kommer inn.Har hjulpet flere personer med rensing av hus.

GjenopprettetMedlem
Tusen takk skal dere ha for hjelpen, det føles godt.

Jeg har tittet litt rundt på de andre fora her og ser at det står litt om emnet.
Det skal bli en glede å få bort denne "ikke så gode" energien som henger igjen her.
Anonymous
Hei Aine og velkommen!

Det kan nok være som ørnen sier, men det kan også være "bare" dårlige energier. Jeg har opplevd å få besøk av folk (levende)som legger igjen energier, både dårlige og gode. Når det gjelder de dårlige energiene, pleier jeg å rense de rommene som vedkommende har vært i. Jeg tar det gjerne på kveldstid når ungene har lagt seg. Da tenner jeg lys og går rundt med røkelse (salvie er ypperlig), ber engler, veiledere og hjelpere om hjelp til å rense ut det negative. Jeg setter meg gjerne ned en stund og visualiserer at jeg styrer de negative energiene (da i form av en grå tåke el.l.) ut av huset, gjennom et åpent vindu el dør. Dette pleier å fungere fint for meg.
Tar gjerne en slik renselse i hele huset(spesielt soverommene) innimellom, selv om jeg ikke sanser noe spesielt, for jeg tror jo at vi selv også kan dra med oss energier inn i huset, som ikke trenger være der.
Håper du får rensket opp slik at du får en bedre hverdag...Klem!

GjenopprettetMedlem
hei Aine. Vil bare ønske deg velkommen til sonen. Ettersom jeg ikke har snøring på det du spør om, så vil jeg heller si at jeg håper du vil trives her hos oss