Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
AdsBot [Google]
:lol:    :lol:      :lol:    :lol: Herlig formidlet Doktor! Jeg tror det er De som må stå bak mange av våre ekselente romaner innen underholdnings-sjangeren. Bare se på denne oppbyggingen:
1) Dr.Gormii hadde en evne til å vekke erbødig oppmerksomhet hvor enn han oppholdt seg. Noen beundret hans inteligente øyne, andre hans ranke norske utseende. Og de lyttet når han talte. Nuvel (Nuvel!  :lol: :lol:)
2) Hennes øyne reflekterte flammene fra skipsovnen, men Dr.Gormii kunne banne på det gnistret innerst der inne.
3) Han skulle til å spørre om alt var vel, da deres blikk mødtes.
og så til den overraskende slutten (for her trodde jeg jo seff at navnet mitt skulle komme!):
4) "hva heter de?". "De kan kalle meg Perle!" svarte hun.

:lol: nei nå må jeg ut i solen..
Anonymous
:lol: :lol: :lol:

Men Liljee, følger du ikke med? Dr. Gormii har åpenbart lært å verdsette moden livserfaring framfor ungdommelig ynde og skjønnhet.  :icon_lol:

Nei, det ble visst også feil...jamfør teksten. :P
Anonymous
Dette er bare trist...Hvordan kan du le Liljee er for meg en gåte. Her er en liten videosnutt av meg tatt rett etter at jeg leste dr.Gormiis kjærlighetshyllest til den yndige Perle (Jeg har nå knekt CDen Perle. HAHAha!!)

http://www.youtube.com/watch?v=MoLY2QRoV1w

OG HER DR. GORMII ER VIDEOEN AV DANSEN... BLANT ANNET
http://www.youtube.com/watch?v=mdJJbVH5qJ8
Anonymous
"NNy":

(Jeg har nå knekt CDen Perle. HAHAha!!)

:icon_lol: Du har virkelig draget på såpe-opera-drama!
GjenopprettetMedlem
Til Gormi: Nett det eg trengde,gamal møy m/kingelvev både her og der..
Eg venter med sitrande spaning på oppfylgjaren!
Tek meg et stykke brie til,og litt grøn paprika og vin og lener meg attende... vente vente... :icon_lol:
GjenopprettetMedlem
Herlig!  :respect:  Ja, du har virkelig et forfattertalent der, som burde tas alvorlig. He he...
AdsBot [Google]
Perlemor; Det geniale med den virituelle verden er nettopp dette. Man kan være akkurat i den alderen man vil! Når jeg står opp om morgenen og ser meg i speilet, så tenker jeg: KEM E DU??? og kort til etterpå har jeg glemt det, for det er bonusen ved å bli gammel. Korttidshukommelsen blir dårligere og dårligere :biggrin:

Nuvel..

Nny; Mitt edle hjerte blør for deg. Du er jo usansynlig tynn på videoen!! HER MÅ DU TA GREPET, og oppsøke Doktoren for hjelp. Dette kan jo bli en laaang behandlingtid med bearbeidelse av Doktoens følelsesliv. Jeg kan tenke meg at han innehar alt du kan tenke deg av empatiske følelser, så her er det bare å kjøre på. Da skal du se at perlene triller dit du vil :P
Anonymous
Ja Liljee, det er en herlig frisk erfaring! :lol: En verden jeg trives godt i...

Når jeg ser meg i speilet, skvetter jeg og bryter ut: KA E DET DER??! (bare måtte overgå deg der..)

Så da er det herlig å være en sexy perle i et cyber-sjødrama. :biggrin: