Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg hadde en utesitting i sommer som ga meg en liten oppvekker,jeg sitter,halv-ligger på en liten flate på toppen av et fjell,og smådupper,stirrer utover i stjernehavet og smådupper,dette holder på til jeg forstår hva det er som dupper i meg,fallende stjerner,og den energien de lager på sin ferd over himmelrommet,er det som vekker meg igjen og igjen,og holder meg i en slags transe i mange timer.
Enormt mange stjerneskudd denne natta,rene fyrverkeriet får jeg for meg.
Det jeg ikke visste før var i hvor stor grad bevegelser på himmel-rommet påvirker oss fysyzk.
Jeg er så "naken",uten tak over hodet,og utmattet sovnet jeg tilslutt noen gode timer.
Tiden etter denne natta var full av god kraft fra naturen der jeg var.

GjenopprettetMedlem
Hadde vore fint å hatt glastak over senga og låge der å kikkt om nåttå.
Men æg kan jo gå ud ei stonn å mysa då,blir sjeive i nakken av å stirra oppøve,dæ æ dæ einaste.
i tilfellet symbolet ikkje visar seg:big-grin eit stort smil.

Anonymous
Ute-titting, är det den nya exibisionist-fluen då man visar brösten utomhus!?

GjenopprettetMedlem
AA,Just så,Trumman! Mycket intuitivt av dej,som vanligt.
Jag blottar mej for fruan flora fauni,brøstkorgen ut,och magen inn,så hær likar hon mej,och kommer smygande gjennom flingorna i natten.
Nu måste jag snart ut å titta igjen,lida litet,kjenna på sjælen i naturaen,och la den marinera mej i villskapens sauce.(r)
Hej! och tack for många venliga responser.

GjenopprettetMedlem
Ja dette er planen min til uka ! Er bare det at jeg er i houston og de snakker om slanger og sånn ! Nei det biter jeg ikke på ! Slangen er mindre enn coyotemann !!

GjenopprettetMedlem
Dessåmeg elsker jeg stjerner å vil se ufoer !
GjenopprettetMedlem
As thou wilt,so mote it be,My Good-fellow Cosmic Rockervoyager.
No er det ufo sigthtings tid igjen,denne ganga hentar dei oss.