Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
noen som har hørt om shaolin munker?

(link)

jeg fant en video, som jeg ville dele (ugh- verden er ganske hard hva?)
GjenopprettetMedlem
HAhahahhahaha

LOlololllol...

Ja, er det ikke utrolig!!!

Kroppen kjenner ingen grenser...    Jeg har faktisk sett dette i realiteten i oslo spektrum... 

Shaolin munkene kom og hadde sin opptreden... det var fantastisk..!!!

Og for en helhetlig utstråling disse gutta hadde!!

Og når han eldre fyren kastet en nål igjennom en plexiglass rute ble jeg imponert..  :P
Det tokk litt tid før han klarte det men det gikk til slutt!!  alle kunne komme ned å se på ruten etterpåi pausen..

Dere skulle ha vært der!!
GjenopprettetMedlem
Ja, disse menneskene er helt utrolige.
Jeg bodde i Kina i 9mnd og trente med shaolin, utrolig opplevelse som anbefales ALLE! :)

Har sett mye på tiden jeg var der, mange utrolige ting.
men det jeg også så, og kjente på kroppen til en viss grad, var treningen disse menneskene gjennomgår og holder ut. for en disiplin! har aldri sett noe lignende. 7-10t hver dag med hardtrening, qi gong og meditasjon.
skolen jeg var på heter Northern China Shaolin Martial Arts Academy (www.shaolins.com) hvis noen er interreserte.
betalte ca 30.000 NOK for oppholde (inkl. kost & losji)
man kan være der alt fra 1mnd til flere år.
hvis du dra - vær forberedt på kultursjokk :)
AdsBot [Google]
ja her holder det ikke
med de 5 tibetanske ritene
:shock:

men jeg tror jeg finner på noe mer givende
i stedet for å henge i den løkka der  ;D
Anonymous
Fascinerende, ja.

Jeg har trent Aikido før i tiden, og nå holder jeg på med karate siden det finnes en god klubb rett rundt hjørnet. Så er det tidsklemma da, jeg ønsker jeg kunne trene mer intensivt. Treningen er bevegelsesmeditasjon for meg. Men jeg elsker også de stille samlingsøyeblikkene i dojoen.

4sindre, jeg er delvis oppvokst i Japan, så jeg ser for meg det du beskriver...
Så bra at du unte deg det oppholdet. Takk for tipset om akademiet.
Anonymous
Det der er ingen pick nick nei.
Hilsen en med mangeårs  treningserfaring fra Kina, 6-8 timer hver dag, 365 dager i året, i all slags vær og temperaturforhold og STORE doser egentrening. Og vi alle som var der da, full jobb ved siden av!  Senere har jeg i flere år reist tilbake til Kina for å opprettholde treningen. Har man først blitt tatt opp som elev, så blir man trofast til sin mester. Dette ble en vei - etter 18 år - er det liv jeg lever i. Fremdeles kan jeg "ingen ting".
GjenopprettetMedlem
fortell oss mer anced
etter så mange års trening... har du full kontroll over psyken? Kan du lese andres tanker. Hvordan er det? Fortell...
Anonymous
Heisann.
Hvis jeg fortalte deg mine "hemmeligheter" Brukernavn - da er jeg ingen sann elev av min master - for jeg er elev av et lukket system og uten hans tillatelse, kan - skal jeg ikke utlevere for mye. Sært, men sant. Men hvis du og jeg finner oss en benk, så kan vi utveksle tanker, tro og erfaringer - uten teknikker?
GjenopprettetMedlem
Anced, kan du fortelle litt om hvilke systemer du har trent, og gikk det stort sett i "modern wushu" eller ble det kjørt tradisjonell trening der du var også? Hvilke Chi Gung systemer trente dere?
GjenopprettetMedlem
Hehehehe Tøffe munker hele bunten. bøyer meg for slik entusiasme og kraft,sånn: :respect:

Jeg har trent kyokushinkai i mange år og fått og gitt mye bank,måtte ta en lang pause etter et full-kontakt stevne (knock-down)
Der en sullik av en gjøk tok salto og landet på kneet mitt,som gikk ut av ledd.
Etter dette fikk jeg makk av hele konkurranse opplegget innen karaten,og begynte med egen trening.(skygge-boxing og turgåing).
Men jeg fikk erfare ki-kraften i meg selv,og drev å knuste takpanner og mursteiner,så den ene hånda ble til en herdet klubbe.
Nå sitter jeg her som en illsint okse og venter på at noen skal utfordre meg til kamp.
:beer:smurfe øl.
SEO Crawler
"teleterkji":

Nå sitter jeg her som en illsint okse og venter på at noen skal utfordre meg til kamp.
:beer:smurfe øl.

kom igjen, søten!  :badgrin:

jeg har banket sånne karategutter før..  >:( :w00t:  :innocent2: :-X :-X :-X :eusa_liar: :eusa_liar: :eusa_liar: :biggrin:

:icon_cool: :icon_cool: :icon_cool: :icon_cool: :icon_cool: :icon_cool: :icon_cool: :icon_cool: :icon_cool: :icon_cool: :icon_cool: :icon_cool: :icon_cool: :icon_cool:

(neida, det var ikke helt sant...men jeg truet en en gang...hva kan ikke alkohol få en hormonsprengt tjueåring til å gjøre... :razz: :razz: :icon_redface: :icon_lol:)

nuvel,

hjarteleleg, fredelig sumar

:wub: :wub: :wub:
SEO Crawler
  :icon_redface:

for en aggressiv tone,
jeg leker visst machoklone

jeg kunne blitt forlegen,
skulle jeg lese eget innlegg
igjen og igjen, med munnen igjen

la oss heller dele etpar knekkebrød med kaviar

:biggrin:
Anonymous
Budo wa buto desu.

:respect:
GjenopprettetMedlem
nå vet e ikke helt hva meningen var med den linken men da jeg trykket havnet jeg inn på en sex movie shop. hehehe
GjenopprettetMedlem
jammensanten. Sexy dameundertøy!
Internettet forandrer seg dere...

Jeg tar og fjerner linken likegodt...

for de som vil ha dameundertøy,
så kan de sikkert finne fram til det selv...
GjenopprettetMedlem
flott, ikke det at jeg har noe imot å nyte synet av slikt. hehe.. men noen kan kanskje ha det.