Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
er det noen som har erfaring meg dods engelen,etter min erfaring vekkes de i den store dansen .
hva er de god for,eller hva kan de brukes til. min and kjenner til dodsengelen ,gjor deres.
:badgrin: :badgrin: :badgrin:
GjenopprettetMedlem
Azazel er visst eit av navna på dødsengelen,og eg har nok erfaring med denne frå tidlegare periodar,då eg ga faen i alt,og havna i døds-angst

p.g. av stoff,denne engelen kom til meg med sanninga,og ikkje med den store altoppslukande finalen.

Eg brukte tarot mykje i desse tunge periodane,og kortet DØDEN dukka opp kvar gong eg la dei ut.

Av dødsengelen har eg lært at døden ikke er slutten,men en kraftig bevissthets-endring.

Ha det godt.
GjenopprettetMedlem
Hva er den store dansen? Er det et rituale, eller er det døden du tenker på?
Anonymous
Ngn dödsängel känner jag inte till, inte ngn stor dans heller, men jag talar med Döden varje kväll innan jag somnar.

Jag ber honom att inte ta mig då jag sover, för jag älskar att leva jag älskar livet, och vill se En Ny Dag. Jag vet jag ska dö, men inte än.

Jag har lyckats övertala honom att ändra sig i 4 år nu, för han kom för fyra år sen första gången.

Han sitter alltid vid fotändan av sängen, men beninga fingrar svagt trummande på sängkarmen. Jag ser honom bara som en enorm svart del av det övriga svarta i det släckta sovrummet.
Anonymous
Har ikke heller hört talas om Den store dansen... Hva er det Dimi?

Dödsängeln... Det hörs lite jobbigt att han är på besök varje kväll Thomas.
Har du sagt åt honom på skarpen att ge sig i väg?
Har du kallat på någon annan ande/kraftdjur att sitta vid din sida om natten?
Varför går han inte iväg? Vill du ha honom där?
Anonymous
"Lie":
Det hörs lite jobbigt att han är på besök varje kväll Thomas.
Har du sagt åt honom på skarpen att ge sig i väg?
Har du kallat på någon annan ande/kraftdjur att sitta vid din sida om natten?
Varför går han inte iväg? Vill du ha honom där?

Kära Lie, man säger inte åt Döden "på skarpen" :D

Han sitter där varje kväll för att han väntar på att ta mig med. Jag vill inte ha honom där, men hur annars skall jag kunna övertala honom att inte ta mig med? Jag är tacksam att han kommer varje kväll så jag får tillfälle till det.

Han har som sagt suttit där ett bra tag nu. Men jag lyckas alltid övertala honom. Men det är enormt svårt att varje kväll måsta göra detta. Att hela tiden komma på med nya bevis för varför jag skall få stanna. Men det går ganska bra då vi ju lever i en fruktansvärt vacker värld, full av heliga ting och varelser som bara med sitt LIV kan få även Döden att tänka om.

Andar och kraftdjur har jag ju runt mig hela tiden, jämt, men de står blick stilla då han kommer. Bara en av dom rör sig, och det är Hon. Hon lägger sig vid min sida med klorna på mitt ben.

Jag är glad och tacksam för varje Ny Dag jag lyckas förhandla till mig.
GjenopprettetMedlem
Jeg ble fodt for a forsvare deg for a bare lidelsen som var ment til deg ,om noen befrir meg fra den byrden,dor jeg,for at jeg ble fodt for a bare den for deg. Dans den store dansen for a vekke dodsengelen,for at bare dodsengelen kan hjelpe oss i vares situasjon.

(en samtalle med ei alvorlig syk jenta)  :innocent2: :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Hmmm, jeg også ber om kvelden det å få se dagens lys. Jeg også elsker livet, og vil ikke herfra før jeg har fått levd livet og prøvd å fullføre mine oppgaver. Men jeg ser ingen dødsengel, jeg er bare der at jeg tar ikke livet for gitt. Jeg tar det ikke for gitt at jeg skal være en av de heldige som får bli gammel, få oppleve barn, barnebarn, å se disse vokse opp. Jeg har i mange år slete med dødsangst. Det gjør jeg ikke lengre. Jeg vet nå hvor jeg skal når jeg dør. Jeg skal hjem til alle mine kjære. Men jeg har ikke tid til å dø ennå. Og ber om å få oppleve mange gode år fremfor meg ennå. Og jeg takker også....ofte....for livet!  :wub:
Anonymous
Bara en reflektion Thomas:

Är Döden starkare än Livet?
Jag vet inte... det var länge sedan jag längtade efter döden och jag tror inte h*n har suttit var kväll vid min bädd någon gång, men i mitt huvud, i alla fall just idag, ser jag att du samlar all den levandes kraft runt dig och säger åt döden att gå ....

.... på skarpen  ;D hehe
Anonymous
Inte starkare kanske men har Han väl blitt utsänd för att hämta dig ett visst datum, kan du få bedriva rejäl kohandel om du ska överleva utsatt tid och få förlängt på Livs-prenumerationen.

Det är inte det att jag har dödsångest eller nåt sånt, dör gör alla. "Alla föds döende," som dom sa. Det är bara som jag säger: han skulle ha hämtat mig ett visst datum, jag ordnade så jag slapp, nu bedriver jag kohandel varje kväll för mitt liv.

Och med det talar jag inte mer om det.

Mvh,
Thomas
Anonymous
OK Thomas. Då förstår jag bättre.

"dimi":

Jeg ble fodt for a forsvare deg for a bare lidelsen som var ment til deg ,om noen befrir meg fra den byrden,dor jeg,for at jeg ble fodt for a bare den for deg. Dans den store dansen for a vekke dodsengelen,for at bare dodsengelen kan hjelpe oss i vares situasjon.
(en samtalle med ei alvorlig syk jenta)   :innocent2: :innocent2:

Antagelig er det jenten som har svaret?
Mener hun at hennes oppgave er at forsvare deg (eller alle andre mennesker) for at baere lidelsen som var ment til deg (eller alle andre mennesker)?

..."dodsengelen kan hjelpe oss i vares situasjon"...
Forstår ikke setningen (er ju svensk)
I vår situasjon eller i vaerende situasjon?

Jeg selv tenker ikke i termer engler og da må jeg tenke at dödsengelsen er en ånde som arbeider med döden?
Döden er en transformasjon... begynnelsen for noe nytt eller på-ny-födelse? Eller kun slutet?
Det er stor forskjellen mellom slutet och på-ny-födsel... er hva jeg tenker nu.
GjenopprettetMedlem
Jeg tenker nok at døden er ikke noe som kommer når vi dør
den er med oss hele livet,og inspirerer oss med sine mange verdner
De gangene jeg har hatt døden innpå meg,har jeg forstått at den alltid er der
men tar meg ikke med før jeg selv lar "han"ta hele hånda.
Så på den måten ser jeg det er livet som  e r ,døden  e r  ikke
Vi har denne forestillings-evnen,som vi kan skremme oss selv med
men vi trenger ikke skremme oss selv
jeg tror ikke livet får et dypere¨å mere åndelig innhold av å frykte døden
snarare tvert imot.

Den som dør før han dør,han dør ikke når han dør. (ordtak jeg har lånt fra mine åndelige bøker)