Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei.
Jeg kan ikke kalle dette et,rituale men en mere utprøving av mulige''evner''.Eller er dette bare tull?.Jeg aner ikke selv.
Har prøvd bare 3 ganger.
Jeg tar et bilde av noen jeg kjenner.Setter meg eller legger meg godt til rette å går inn i konsentrasjon om denne personen.
Det første som skjer er at rundt denne personens kropp,kommer det frem farger.Har sett Aura farger og kan minne mye om slike farger.
Og fargene la meg kalle det omkranser kroppen til vedkommende person,eller er i bevegels.
Jeg gjorde det samme med en som er død,tok bilde og konsnentrerte meg på samme måte.
Men det som skjedde da var at rundt denne personens kropp viste det seg ikke noen auralignende farger i det hele tatt.Jeg så kun hvit farge som omkranset denne persones kropp.Samtidig som jeg konsentrert meg,fikk jeg bilder som om vedkommende ville fortelle meg noe.
Kunne tolke kanskje noe av budskapet.
Som jeg har sagt tidligere jeg har vært på søken i mange år.
Men dette her skjønner jeg neimen ikke så mye av.
Men ville alikevel dele dette,uansett så sprøtt det enn måtte høres ut

Fra Tara.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Tara
Det med at sidde med et billede foran sig og så meditere, er en af måderne man kan tale med afdøde på.
Hilsen Shamanen

GjenopprettetMedlem
Hei Shamanen.
Tusen takk for svaret du ga til meg.
Men jeg må ærlig inrømme at jeg fikk inn informasjon om den avdøde personen,som var lite hyggelig.
Vekommende hadde jo blitt myrdet.Ja dette tenker jeg på hva den avdøde ga meg av info.
Men jeg ville ikke skrive så mye om den infoen ,da jeg la in inlegget i mulig av påvente om et svar,på hva dette kunne bety.
Men nå skjønner jeg at dette ikke er tull.

Og at det er mulig å motta info fra avdøde personer.
Tusen takk fra Tara.

GjenopprettetMedlem
Hei Shamanen.
Jeg spør igjen.
Når jeg konsentrerte meg om dett bilde av den avdøde personen jeg har fortalt om.
Jeg fikk så varrme hender at det nesten gløda av dem,pussig,fordi jeg som regel ikke er så varm på hendene.
Hva kan det komme av ,undrer?
Fra Tara.
Anonymous
Energier? Åndekontakt? Koncentration? Handsvett? Hva rolle spiller det egentlig hva det kommer av
Use it, or lose it.
GjenopprettetMedlem
Hei trumman.
Takk for et godt svar.Skjønner hva du mener.
Samt lagt merke til hva som står på profilen din-(-alle ting har en stemme,vis en bare lytter).
You make my day.
Hilsen fra Tara

Yahoo Slurp [Bot]
hej Tara
Du skal huske at bede din skytengel om at beskytte dig, derved undgår du de svedige og brændende hænder og husk at takke ham/hende når du er færdig. Lad englen sende et beskyttende lys ned over dig nåt du begynder meditationen. Det hjælper dig meget.
Hilsen Shamanen