Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei :) Visste ikke helt hvor jeg skulle legge dette men, la det her. :P Jeg har hatt problemer med og våkne/sovne iblant, og lurer på hva det er. Det som skjer: Jeg ligger i senga prøver og sove ganske så trøtt, så kommer jeg i halv sovne og har jo lukka øyner, men, så strømmer det energi rundt hele meg strømmer og på og jeg klarer så vidt og lukka opp øya. Har prøvd og bare ha lukka øyer men for vondt og blir svimmel osv. Men, har skikkelig problemer med og få opp øya! og energien strømmer nedover sånn at den for øya til og gå nedover på en måte. Så til slutt klarer jeg få opp øya, og da er alt bra ikke noe energi eller noen ting bare utrolig trøtt, så noen minutter seinere bare sovner jeg.. Å har det helt bra når jeg våkner osv føler ingenting... Men, hva er dette? Hadde satt pris på svar :)
GjenopprettetMedlem
kan du ha litt angst for selve innsovningen
som av og til kan være heftig og full av syn og stemmer?
underbevisstheten har ikke funnet hele roen etter dagen og spinner litt for raskt.
jeg foreslår at du faller til ro en god stund før leggetid og tar et oppgjør med dagen.
tromma er fin å tømme sinnet til.
Urtete som f.eks.nype og kamille er meget bra.
johannesurt(perikum) er også meget effektiv,finnes på apoteket,og i vår fauna.
god bedring!
GjenopprettetMedlem
Pleier ikke høre noe stemmer eller se noe innbildninger, vis det var det du tenkte på... Nei. Men, kan vel kanskje ha hvert litt redd før jeg faller i søvne ja! Dette skjedde sist for ganske lenge sida! For var vel redd sånn da. Men, det jeg ikke lenger.  :icon_twisted: Men, kan ha hvert grunnen det ja! Takk for svar. Skjedde meg igår å, men, var ikke samma måte liksom, jeg klarte lokke opp øya men når jeg fikk dem opp var jeg rimelig svimmel, men, på en måte kan det ha hvert av samma grunn for har hatt en masse og tenke på, (blitt litt usikker på meg selv osv.) Men, tusen hjertelig takk for svar! Skal Prøve tromma! Takk for tips og svar nok en gang! :) :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hva gjør du i tida før leggetid, og hva spiser og drikker du?
I 12-årsalderen er det viktig å få i seg riktig mat og drikke, samt roe ned med noe avstressende før leggetid. 

Jeg har også flere tips når det gjelder å få sove, men det er viktig at du sjøl tenker igjennom hva du tror kan hjelpe deg.

hilsen kariw
GjenopprettetMedlem
Dette har skjedd sist for en stund sida, noe skjedde i overigår, men, da var det noe som hadde hendt meg. Assa jeg var utslitt osv. Men, Prøver faktisk holde meg sunn og trener mye! Ganske avslappa før jeg prøver og sove nå for tida, men, har hvert  veldig usikker på meg selv, og har på en måte finni ut hvem jeg er osv. og har hvert mye stress og mas. Men, det går bra nå. Tusen hjertelig takk for hjelpa :)  :biggrin:  :respect:
GjenopprettetMedlem
:icon_lol: