Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Så nettopp et "symbol" det er en prikk(midten) og 6 prikker rundt den, hva står eller betyr den?
            .    .
          .  o  .
            . .
GjenopprettetMedlem
Mente hva står den for eller hva betyr den..
GjenopprettetMedlem
Ingen som vet?
GjenopprettetMedlem
Det ringer ei bjelle i det fjerne, lurer på om jeg ikke har sett noe alla dette ifbm Sioux indianerne. Skal prøve å sjekke det og melde tilbake
SEO Crawler
ikke så travelt no...

hva duger vel hastverk..

mitt forslag er at det dreier seg om "sentrum, kjernen, en type solsymbol" etc etc

som igjen kan være selvet, sjelen, vår sanne natur

maybe, maybe not.  ta det til deg hvis det treffer, hiv det hvis ikke..
Anonymous
Kanskje en ide å lese om tallsymbolikk, f.eks. om tallet sju? Bare det første som falt meg inn..
GjenopprettetMedlem
Takk for svar.
Höres veldig dumt ut men jeg oppdaget dette merket på på handen min nå, pröver å tenke på ting som jeg kanskje har lent handa på som ville laget det men ser ikke ut til å finne noe sånt..
Ser ut som jeg har lent den på noen spikrer en stund for det er sånne röde merker inni huden og den danner så perfekt symbol at jeg blir litt nervös:)
GjenopprettetMedlem
Sju
De syv daler på sjelens reise. Universets eller makrokosmos tall. Fullstendighet; en totalitet. Sammen med himmelens og sjelens tretall og jordens og kroppens firetall er det det første tallet som inneholder både det åndelige og det verdslige; mysterieinnvielse; regnbuen; den gamle tidsalder; forbindelsen mellom himmel og jord.

Dette var hva jeg fant når jeg sökte på tallsymbolikk og synes egentlig den gir mening, hva tror dere?
Föler det har noe med graviditeten å gjöre, Jeg har prövd i 6 år å bli gravid og for 9 måneder siden når jeg hadde gitt opp håp forlengst skjedde det. Har nå bare få uker igjen:)
GjenopprettetMedlem
To av tarotkortene har stjerner i en lignende formasjon: nr 3 i store arkana, Keiserinnen, og Stjernen ( husker ikke nr. på den). I hvertfall i Rider Waites kort.

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Takker dere alle :respect:  Har lett litt rundt og og syns alt bare retter seg mot graviditeten, vet ikke hvordan jeg skal tyde det..enda, men det kommer vell med tiden:)
GjenopprettetMedlem
Ligger dette symbolet i håndflaten, og hvor?
GjenopprettetMedlem
Tror det er det der "livslinja" slutter,helt nede nesten ved håndleddet.
GjenopprettetMedlem
Å, hvilken lykke du bærer på!
Gratulere med graviditeten!
Ja, jeg tror også det retter seg mot det nye livet du bærer frem…

Hva med en sol (barnet), med 6 stjerner rundt? Hans hjelpere?
( Vet ikke hvorfor jeg skrev hans…..)
6 tallet er symbolet for kjærlighet…

(Dette er bare hva som falt meg inn.)
Samin er jo ”sonens” håndleser, kanskje han kan tolke det bedre…?
GjenopprettetMedlem
hehe har hatt guttefölelse så vi får se:)
Hvor finner jeg da samin?
GjenopprettetMedlem
Her.... :biggrin:
Trykk på medlemmer...., du kan sende ham PM.... ellers er han innom, rett som det er.
Hadde vært intressant å høre hans tolkning.....
Anonymous
Så fantastisk! Gratulerer så mye til deg!

Det virker så kjent det symbolet du beskriver, jeg er sikker på at jeg har sett det et eller annet sted.
Kan bare ikke huske hvor.....

Skal lete litt rundt og se hva jeg finner.
GjenopprettetMedlem
Hi.Mai.
Det er vanskelig å uttale seg uten å ha sett hånden din..
Hadde vært best om du scannet, tok digitalt foto, eller aller best tatt et avtrykk i svart sverte (vannbasert).
Det som er vanskelig er om den står fritt vedsiden av eller om den er blitt en del av livslinjen?
Men det som er ned mot enden av livslinjen er mot slutten av livet, så det første som slo meg var
at du ikke skal bekymre deg så mye..

Samin
GjenopprettetMedlem
Pröver sette inn ett bilde nå, vet ikke hvor store man får dem her inne på siden. Om det ikke funker så kan jeg jo pröve å sende som mail så de kommer i orginal störrelse? Den er ikke så tydelig i dag men er der fortsatt.
Tester bare nå kommer bildet til å vises i det hele tatt..
📎 Picture 051.jpg
GjenopprettetMedlem
Legger ved ett orginal bilde og, er ikke så tydelig som i går som sagt men håper det duger..:)
📎 Picture 0475.jpg
GjenopprettetMedlem
Hei,igjen..
Joda det bildet fungerte bra for meg..
Det kan nok være noe med blodtrykket ditt, høyt eller lavt.
Og siden du har prøvd å bli gravid lenge og du sier du blir litt nervøs. Så kan du tenke litt på hva du spiser,
kan også være en alergisk reaksjon på mat. Når du er i en litt mental tilstand så vil det forårsake en
nervøs anspenthet, og det vil virke negativt inn på fordøyelsessystemt og fremmer syreproduksjon i tarmene.
Så prøv å spise noe mer lettfordøyelig mat. Du har også en alergilinje i hånden din, dvs at du ikke skal bruke så mye
syntetisk medisin, og minimere bruken av røyk, koffein og alkohol.
Ingen grunn til panikk, kos deg med din graviditet, snakk og syng til ditt barn og ønsk det velkommen..
Husk barnet har valgt deg som mor...

Klem fra
Samin ;D
GjenopprettetMedlem
Hei, må bare få sagt igjen tusen takk til dere alle som har svart meg :respect:
Jo det har värt mye piller og alkohol i bilde för jeg ble gravid, nå skal bare se til å spise bedre:)har blitt en del(ganske så mye) gotterier i sv.skapet :icon_redface:
Takk samin for håndlesinga,tror nokk du traff ganske så bra der ja:)
GjenopprettetMedlem
Bare hyggelig å kunne hjelpe :wub: