Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har hatt et samisk ord i hodet gjennom hele uka. Gihtit. Å takke.
Det minner meg på å være takknemlig. Det er som i filmen the secret, det du fokuserer på får du mer av. Så når jeg klarer å være mer takknemlig for det jeg allerede har av det gode i mitt liv i stedet for å klage på det jeg er mindre fornøyd med, så fokuserer jeg på det positive. Og da får jeg mer av det positive. Jeg kan for eksempel takke for alt jeg kommer på av det positive mens jeg går til jobben hver morgen - det må jo være en god start på dagen!
Gihtit
Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
bare den friske luften du suger in når du går ut er en takknemlighets gave

SEO Crawler
jeg er takknemlig for påminnelsen.
tror det ligger stor medisin i et slikt fokus. det vil si jeg vet det, er helt overbevist.
så er det å trene sinnet opp...
en fin oppskrift å starte dagen slik!
Anonymous
Ja

Virkeligheten blir det vi gjør den til

Bra takk..tikk

Takk.
WiseNut [Bot]
Så sant så sant. Skal tenke på det når jeg står opp i morgen.
Takk til deg også for at du fins!
GjenopprettetMedlem
Jeg opplevde dette da jeg var hos tannlegen.
Var i ferd med å få en rotfylling, og i stedet for å synes synd på meg selv brukte jeg tiden på å be takkebønnen min. Takket ikke for noen konkrete ting, bare generelt for alt...
Plutselig stoppet tannlegen borret og sa "Jøss, jeg tok visst feil. Jeg trenger ikke å borre dypere..."
Hehe

det gav meg iallefall noe konkret å takke for...
GjenopprettetMedlem
ja, en kjempefin påminnelse.....
Hvilken film sikter du til...? Har forsøkt søke etter den på nettet, men finner den ikke....

SEO Crawler
"Sjelevenn":
Hvilken film sikter du til...? Har forsøkt søke etter den på nettet, men finner den ikke.... 
filmen heter "the secret", se ailos tråd "dette må dere se", der ligger lenker.