Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg reiste til ovre verden for en väninnes regning och spurte om en relasjon.
Der var mange svar, blant annat en bindrune, men jeg er ikke så  bra på att tyde runer.
Jeg har malt den i paint og lagt in den.
Noen her på sonen som er dyktig på runetolkning?

Jeg har runer og bok med tydning, men er ikke kunnig.
Kombinationen av runer (rättvende och speilvende), som spontant kom till mig, var:

I mitten runt öyet: ING = Fri vilje, men også manlig energi och ny åpning, hvilket behöver utvikles.
Runt Ing: ODAL = Målmedvetenhet (målbevissthet?), men också odla (dyrke?), och bryte gamla mönster
Over och under: ASS=Gudomlig visdom, men også risikoer (miste fotfestet)

Jag vet ikke... jeg bare tror...  :o   

Noen som vet?  :w00t:
📎
SEO Crawler
er ingen runeekspert...(skjønt interessert)

men syns jeg ser nesten hele runerekka i det bildet der..
GjenopprettetMedlem
Det var en flott rune! Jeg er spent på å høre tolkninga til de som kan noe om det. Runer er for meg en ny verden å utforske - har kjøpt boka "shamanism och runmagi", men har til nå bare lest om enkeltruner som i et leksikon.

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Den betyr "hvem er det du egentlig er? Hva er det som ligger i bunnen i deg?" Åndene ser deg, ser på hva du gjør, hvilke valg du tar. Skap mer lys sånn at flere ånder kan tre inn og hjelpe deg på vei.  :biggrin:
Anonymous
www.arild-hauge.com
GjenopprettetMedlem
Tips om fin side om runer:
www.bgnett.no/pagan/runer/#jara
Anonymous
"Stridshjelp":

har kjøpt boka "shamanism och runmagi", men har til nå bare lest om enkeltruner som i et leksikon.

Det är nog samma bok som jag har och jag bruker den också som ett lexikon, men jag hoppas att jag lär mig betydelsen under vägen. Jag har gått en kurs, men har lite svårt (vanskeligt) att lära mig utantill (utenat).
Det var en stark reise som hjälpte henne i en valg-situation och det jag fant ut selv, gjorde min venninne förnöjd, men jag tänker att jag kanske missat något budskap.

Runen var malt på en tromme der i ovre verden og där var en indian kledt i mörkröde kläder, som viste med håndtegn att hun burde rygge litt fra relasjonen...

Tack för länkarna!