Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg har visst en tendens til å komme inn hit på myter og symboler og spørre om alskens greier.
Denne gangen er det på vanlig måte. Jeg får opp syn, uten at jeg i det hele tatt går inn i en meditasjon. Jeg lukker øynene, så kommer disse klare levende bilder. Som oftest forstår jeg ikke poenget med disse bildene, men siden de dukker så brått opp, blir jeg nysgjerrig.
Først så jeg en lysende blå fugl sitte på et tre bak i hagen her. Det viftet med fjærene bak, så forsvant bildet.
Neste bilde så jeg et fjelll landskap, som var dekket med snø. Midt inne i et fjell, så jeg en åpning. Denne åpningen så ikke ut som en vanlig åpning i form av en hule. Det så levende ut og denne åpningen var gulfarget. Det var akkurat som om det var en energi lag i fjellet jeg kunne gå igjennom, hvis jeg ville.
Så hva kan dette symbolisere?
GjenopprettetMedlem
Kjære Fønix,
Hvis det er noen som vil vise deg noe, viser de deg ofte bilder/symboler som betyr noe for deg
Denne fuglen ville nok si deg/ vise deg noe - spør den hva den vil vise deg .
Fjellet med åpning, i gult , energi osv.
Jeg tenker solar plexus , og at du kanskje skal se litt/føle litt på det chackraet? Meditere og gå inn på det området i kroppen .
Du vet best selv , men hvertfall de tankene fallt meg inn akkurat når jeg leste det...
Klem fra meg

Anonymous
takk malaika

skal prøve å meditere på det chakraet.
Bing [Bot]
Når jeg mediterer på chakra kommer en vakker blå fugl og fyller fargen inn i halschakra. Blått er også fargen for halschakra som står for kommunikasjon ; høre, tale, se. Kanskje det er noe som skal kommuniseres ut?
Anonymous
Har visst oversett dette. takk tiril. ja, du har rett. Den blå fuglen kan såvisst symbolisere halschakraet. Nå har jeg litt problemer med hoste og vond hals. Så det er nok utrenskninger som foregår.