Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Har akkurat fått en bok i hånda som heter : Under nordkorset-en apokalypse- , skrevet av Bodil Storm.
Har såvidt begynt å lese den, virker bra. Noen som har lest denne??
Fra baksiden av boka: ...visste du at Norge var en høytstående sivilisasjon allerede på Atlantis tid? At våre forfedre var et fredselskende folk med høyt utviklet åndelig potensiale, som hadde inngående kjennskap til universets opprinnelse og lover.
Den hvite by Alta med sitt Universal-akademi og det sjamanistiske Saivo trakk til seg mennesker fra en hel verden som ønsket kontakt med de reneste gudommelige energier.......
GjenopprettetMedlem
Har lest den... er lenge siden og husker derfor ikke så mange detaljer lenger. Men jeg husker magien i den. Stedet og tiden den forteller om var noe jeg på en måte har lengtet etter siden, et slags Shambala ikke langt fra oss. Jeg var trollbundet og boken var for meg så fasinerende at den måtte leses fra perm til perm uten stopp...den er forresten kanalisert...i følge forfatteren.
UlveMor - "back in business"

GjenopprettetMedlem
Tittel: Under nordkorset : en apokalypse / Bodil Storm.
Forfatter: Storm, Bodil
Trykt: Oslo : Pyramideforl., 1998.
Sidetall: 243 s.
ISBN: 82-994178-1-3 (ib.)
Har sett denne i en bokhandel, men ville ikke bruke penger på slikt. En slags science-fiction roman? Om aldri så "godt skrevet" (til dels - kanskje?), når folk begynner å tro alt mulig tøv om Norge og Atlantis da tar jeg kvelden. Klarer rett og slett ikke å lese og fordøye slikt. Kjeft i vei, damer, jeg venter dere vil svinge pisken over meg. Værsågod!
GjenopprettetMedlem
Et noe voldsomt engasjement for en bok du ikke har lest. Boken er ferdig lest og jeg likte den. Og hva er galt med science fiction spør jeg da?
GjenopprettetMedlem
science-fiction
fiction science
jatakk,begge deler & aille delene!

Anonymous
Må være kjedelig å bare kunne lese det man ellerede er enig i!
Ingen plass til fantasi og fiction?
Har forresten lest den boka, men husker ikke om den var av de bedre eller verre. Leste 3-4 bøker av samme forfatter, hvorav noe var bra skrevet og spennende lesing, og noe var elendig skrevet.
Men trodde jeg at det som sto det var fakta? Nei, jeg gjorde ikke det, men likevel kan det få nye tanker og vinklinger til å dukke fram.