Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Aldri har jeg vært så begistret før!
Aldri har en bok uansett sjanger eller person rørt ved både fornuften og hjertet i meg på en slik måte som Anastasia.
Anastasia har sådd en spire i meg til å føle "kjærlighet" på en måte jeg aldri hadde drømt om eksisterte engang! Jeg har nå sittet i over to timer for å prøve og finne ord, men å beskrive denne boken... (disse bøkene..) Vet ikke engang hvilken sjanger jeg skal putte den i ..
Vet det er sterke ord jeg skriver. Det er selvfølgelig flere bøker som har rørt noe dypt i meg, som har betydd mye.
Det er bare det at denne skiller seg ut som unik, og jeg er nødt til å dele begeistringen  :shock:

Noen andre som har noen kommentarer på "Anastasia"?

Siterer nedenfor omtalen fra "Anastasia" og "The Ringing Cedars of Russia", som gir et vakkert bilde av bøkenes innhold og deres betydning.

Fra Anastasia (bokomslaget)
On a trade trip to the Siberian taiga in 1995, Vladimir Megrè learnt about scared "ringing cedar" trees of unusul healing power. He spent three days with a woman named Anastasia who shared with him her uniqe outlook on gardening, child.rearing, healing, Nature, sexuality, religion and more. Deeply transformed by this wilderness experience, Vladimir wrote this book about the spiritual insights Anastasia had so generously shared with him. True to her promise this life-changing book has become an international bestseller and has touched hearts of millions of people world-wide.

Fra "The Ringing Cedars of Russia" (bokomaslaget)
The Ringing Cedars series will impact a new generation of readers, like the works of Carlos Castaneda did for a previous generation, only this time through awakening the latent spiritual connection each of us has with nature. This is not about a walk in the woods, rather these books catapult us to an entirely new way of being on planet earth.
GjenopprettetMedlem
Høres ut som magisk lesing detten.
Takk for at du tipset.
Ha videre god lesning du da.
:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: