Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Lav takhøyde presser auraen sammen

Erfaringer fra samtlige bekjente har vist at moderne boliger hindrer veksten og utfoldelsen av den menneskelige auraen. Spesielt betong og annen fyllmasse reflekterer auraens finstofflige substanser; resultatet kan bli at man føler spenninger i hodet og nakken, mave- eller leddsmerter. Du kan også gå omkring med en diffus følelse av at du går i ring, at livet er horisontalt, at du ikke kan kvitte deg med gammel bagasje, eller at vingene dine aldri får utfolde seg. Kjenner du deg igjen?

Jeg har utviklet et måleinstrument for auratisk kompressur som kan fortelle om din leilighets innvirkning på din aura. Videre jobber jeg med en takfilter som vil lett kunne installeres i de fleste typer boliger. Filteren vil åpne for friere flyt mot opphøyde tilstander.

Men instrumentene mine er sålangt ganske uhåndterlige, lite brukervennlige og lite oppløftende å se på.
Derfor trenger jeg  partnere som kan hjelpe å utforme gjenstandene til et klenodie folk ønsker å ha rundt seg. En fryd for øyet, en snerten hjerteformet eller kristallaktig sak. Jeg trenger også hjelp til en webside som kan bringe nyheten i omløp, sjåfører til budservice, garasje til lagring, verksted til produksjon ...

Kunne DU tenke deg å være med?

Partnere ønskes! Slik at så mange som mulig kan nå toppen av sin indre regnbue!
GjenopprettetMedlem
Fleiper du?? Kikket på kalenderen, ja faktisk på flere (men ikke Maya-kalenderen). Det er ikke 1. april i dag!

For øvrig så har jeg det motsatt: Jeg føler meg beklemt når det er for høyt under taket, vel to meter er mer enn nok for meg. Når det blir tre-fire meter, som i gamle fine leiligheter på Frogner i Oslo, føler jeg meg uvel av alt dette tomrommet hvor jeg stadig må bøye meg bakover for å skimte himlingen langt der oppe ...
Nutch/CVS [Bot]
Hvis du får for mange tilbud: jeg hav behov for noe slikt også!!

Ha en fin dag med deg selv som partner
Gåååja
GjenopprettetMedlem
Artig  at du skulle ta opp dette Sonja,jeg bor i en caravan med lav takhøyde og har sagtens fått kjenne på følelsen av å være innestengt.

Visualisering og meditasjon blir for meg løsningen,når det "topper" seg,da legger jeg meg strak ut og reiser ut av vogna.

Og så hjelper det å se ut av vinduet da,transportere seg selv via tankens kraft rundt om i landskapet.

Når man er inni vogna presses auraen sammen og formes etter rommet man er inni,og når man går ut,er det som et lite sjokk,et lite (((plopp))))

der auraen faktisk slår seg opp i full høyde igjen.

Trickset med å se ut av vinduet,brukte jeg flittig i mine ungdomskole år for å utvide auraen mens jeg satt i klasserommet

og fikk på denne måten energi til å utholde alle forsøkene på full hypnose fra frøkens vel intense forklarings modeller.

Nå er jeg spent på dette filteret,hvordan er det satt sammen?

Selv bruker jeg fjører i taket,for å etablere en åpning til luft elementet,det fungerer i den grad at auraen i fjørene bryter

med takets omsluttende fiber av statisk materiale,sånn at kraften kan komme både ut å inn.

Planter har samme medisin,i deres nærvær er den materielle verdens fasthed-tæthed  utjevnet og balanseret

og dette gør dem til egnede portale til at finde tilbage naturens flydende kraft.

På mit hjørnebor står flere kaktusse og venter på bedre tider,de har ikke fått vanndråpen i vinter,de står der dybtgrønne i turr ørken jord

og fortæller hemmeligheder til hverandre.

For ogso de har kjent solens velgjørende stråler på sin pigg kledde hud og glæder sig.
GjenopprettetMedlem
Trickset med å se ut av vinduet,brukte jeg flittig i mine ungdomskole år for å utvide auraen mens jeg satt i klasserommet
Flere som har brukt det trikset der, men ikke akkurat for å utvide auraen...  :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Ja jeg var visst også ganske kjent for å se ut av vinduet. Guttene i klassen forsto ikke helt hvordan jeg klarte å følge med allikevel.

"teleterkji":

Nå er jeg spent på dette filteret,hvordan er det satt sammen?

Selv bruker jeg fjører i taket,for å etablere en åpning til luft elementet,det fungerer i den grad at auraen i fjørene bryter

med takets omsluttende fiber av statisk materiale,sånn at kraften kan komme både ut å inn.

Min metode bruker en slags korketrekker-spiraleffekt, men utover dette vil jeg foreløbig være diskret, før bivirkninger som latterkrampe og uønsket gravitasjon er grundig undersøkt.
Jeg har dessuten tro på esoteriske forretningshemmeligheter.

Passopp, jeg elsker tre-fire meter høye leiligheter, spesielt når jeg ligger i badekaret, du føler deg som i en brønn. Det opplevde jeg sist i Praha.

Takk, Gåååja, det ble en fin dag meg i mellom, men midt på natten ble den ene partneren så snakkesalig ...
GjenopprettetMedlem
Herlig tråd! You made me smile today! Thank you! :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Dette er fantastisk bra, Sonja!

Jeg har, syns jeg selv, noen helt fantastiske ideer til utforming.
Ta feks dette takfilteret, det ser jeg for meg som en krystallkule, støpt i hardplast, med innstøpte metallbiter for å få en lysbrytende effekt og evt fungere som esoterisk discokule. Den kan henges opp med luftkroker, disse fester man ganske enkelt på lufta i rommet med dobbeltsidig tape. Resultatet er da en fritt svevende krystallkule, iallefall nesten, om man ikke henger seg opp i plasten metallet og remsene med dobbeltsidig tape - bokstavlig talt. For hvem vil vel ha dobbeltsidig tape helt ytterst på Auraen?

Innerst er kanskje ikke dumt, så man er sikker på at den holder seg på plass - kunne det kanskje være en forretningside?
GjenopprettetMedlem
Herlige bilder skapes i mine tanker,
av korketrekkere, spiraller som danser og spiller der de henger trådløst i taket.

Smatt smatt  :wub:
Nutch/CVS [Bot]
"Rani":

der de henger trådløst i taket.

"sonja":

før bivirkninger som latterkrampe og uønsket gravitasjon er grundig undersøkt.
Jeg har dessuten tro på esoteriske forretningshemmeligheter.

Jaha, nå skjønner jeg . . .

ha en svevende dag
Gåååja
Nutch/CVS [Bot]
"sonja":

Passopp, jeg elsker tre-fire meter høye leiligheter, spesielt når jeg ligger i badekaret, du føler deg som i en brønn. Det opplevde jeg sist i Praha.

Det var ikke badekaret men badstuen: Her er det spor etter uvented gravitasjon pga for stor takhøyde (stjernehimmelen):
helt herlig!!

Ha fortsatt en lett dag
Gåååja
📎 engel.JPG
GjenopprettetMedlem
Jeg bare lurer på den oppluftende bæreevnen til tingenes genrelle oppdrift i luft, og lut,

i sammenheng med dobbelsidig tape korrelert med neverskodd krystall
GjenopprettetMedlem
"sonja":

Passopp, jeg elsker tre-fire meter høye leiligheter, spesielt når jeg ligger i badekaret, du føler deg som i en brønn.

Skremmende! Jeg har alltid hatt en panisk redsel for å falle ned i brønner. Tenk på alle drukningsulykkene som har vært med usikrede sådanne!!
GjenopprettetMedlem
"Gåååja":

Det var ikke badekaret men badstuen: Her er det spor etter uvented gravitasjon pga for stor takhøyde (stjernehimmelen):
helt herlig!!

Gåååja, det ante meg: Du ER en ENGEL, Bengel!

"Passopp":

Skremmende! Jeg har alltid hatt en panisk redsel for å falle ned i brønner.

Passopp, jeg er glad for at du ikke kjenner til den japanske skrekkfilmen RINGU/ The Ring ... Ikke se, selv om du går glipp av mye dyktig håndtverk.

"Gro H":

Ta feks dette takfilteret, det ser jeg for meg som en krystallkule, støpt i hardplast, med innstøpte metallbiter for å få en lysbrytende effekt og evt fungere som esoterisk discokule. Den kan henges opp med luftkroker, disse fester man ganske enkelt på lufta i rommet med dobbeltsidig tape. Resultatet er da en fritt svevende krystallkule, iallefall nesten, om man ikke henger seg opp i plasten metallet og remsene med dobbeltsidig tape - bokstavlig talt. For hvem vil vel ha dobbeltsidig tape helt ytterst på Auraen?

Gro - jeg har noe i skuffen som heter Magic Tape. Om ikke det er et tegn! Du aner muligens at jeg lenge har vært frelst: discofrelst.  La oss lage et arketypisk prøveeksemplar og stille til termin hos Kirlian-fotografen. Kan du forestille deg resultatet?
GjenopprettetMedlem
<t>Magisk Tape! Det hadde jeg helt glemt finnes!

dette miraklet av en tape som blir usynlig

-i kopimaskinen iallefall

En protyp, Sonja og Gro, innhyllet i Magisk tape - kanskje til og med usynliggjort- hos Kirlianfotografen,

jeg kan svevende forestille meg det...</t>
GjenopprettetMedlem
Hehe, morsom tråd, det her, jeg hadde ikke sett den før nå!

Jeg har et mulig tips: Kanskje du kan prøve å få Jesus til å bli din partner? Jeg mener å ha hørt eller lest en plass at han plutselig kom gående rett gjennom en vegg etter at han var stått opp fra de døde.....

Hvis man klarer å bli så eterisk som dette, kan det jo hende at auraen tåler litt tak og vegger

Mvh Stridshjelp