Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
I mitt neste liv vil jeg være en hunnbjørn! Hvis du er bjørn kan du sove hele vinteren. Før du går i hi må du spise til du kan trille. Hvis du er bjørn føder du to barn som er på størrelse med en valnøtt, og det mens du sover. Når du våkner er de halvvoksne, bløte og kjempesøte. Hvis du er en bjørn FORVENTER din make at du grynter når du våkner. Og han FORVENTER at du har hår på beina, dårlig ånde og overflødig kroppsfett. Yepp! Jeg vil være en bjørn :w00t:
GjenopprettetMedlem
Sørg for at du blir en bjørn i bjørneskikkelse da..
For så vanskelig som det er i dagen samfunn å bli godtatt som transseksuell, tenk bare på hvor vanskelig det ville være å bli godtatt som transrasisk..
Bjørn i menneskekropp.

Now there`s a thought..  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Og til noe helt annet, jeg lot min bjørnebror ta over kroppen min en gang jeg skulle opp en stor skrent..
Jeg bare lukket igjen øynene på bunen av skrenten, så åpnet jeg dem igjen, og jeg var halveis oppe.
Jeg lukket dem igjen, og var nesten oppe. Siste biten prøvde jeg å komme opp i menneskesinn, og innen jeg nådde toppen var jeg så utslitt at det tok meg 20 minutter før jeg fikk igjen pusten..
Så bjørner er fin familie..  8)
GjenopprettetMedlem
"aarya":

Og til noe helt annet, jeg lot min bjørnebror ta over kroppen min en gang jeg skulle opp en stor skrent..
Jeg bare lukket igjen øynene på bunen av skrenten, så åpnet jeg dem igjen, og jeg var halveis oppe.
Jeg lukket dem igjen, og var nesten oppe. Siste biten prøvde jeg å komme opp i menneskesinn, og innen jeg nådde toppen var jeg så utslitt at det tok meg 20 minutter før jeg fikk igjen pusten..
Så bjørner er fin familie..  8)

Så flott! Det må jeg jammen prøve en gang...har så dårlig kondis... :razz: :biggrin:

Inger Lise.
Anonymous
Det var en kjempegod ide, :biggrin: det er ikke godt å vite kor kondisen har blitt av de siste åran.
Det minner meg faktisk på en episode jeg prøvde sjøl, men med hjelp av en hjelper.
Som 20 åring  hadde jeg vært på fest, og var på tur hjem en kveld,  egentlig tidlig en morgen var det visst. Jeg måtte opp en ganske bratt bakke,og jeg spurte høyt og tydelig om jeg ikke kunne få hjelp oppover den bakken. Jeg hadde hørt om hjelpere og om de fantes, så ville jeg ha bevis nå.  Jeg kjente en hand på ryggen, og jeg fikk god fart opp gjennom bakken.
Da jeg nådde toppen, tenkte jeg at det måtte skyldes all den skålingen i hytt og pine i løpet av den kvelden, :beer: fantasien var det ingenting i veien med, men rart var det nå.
Jeg prøvde dette i edru tilstand med samme resultat. Men tredje gangen fikk jeg ikke hjelp, de tenkte vel sikkert at det får være måte på latskap.
GjenopprettetMedlem
Vel, din beskrivelse av en bjørn fikk meg å skjønne hvorfor jeg er SINGEL  :razz:

:icon_biggrin: Elin