Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Anbefaler for alle som lider av anemi/jernmangel å konvertere til burka og skjegg!

Men vær klar over at:
-dine nye ledere vil prøve å dunke div "sannheter" inn i ditt hode,
-det blir mye gynging frem og tilbake, så det anbefales ikke om du blir fort svimmel,
-du vil få egen advokat, uten hår, dette for lettere å se hvor denne vantro er,
-du vil få egen maskinpistol, dette er nødvendig om noen skulle være uenig med deg,
-det kan bli noe reising med fly, men ikke meget..
-du vil bli kurset i videregående steinkasting, men vil ha store fordeler som erfaren norsk snøballkaster.

:icon_twisted: Hva med meg??? Selv foretrekker jeg brunost og jerntabletter. :icon_twisted:
GjenopprettetMedlem
Haloen du  ;D

Heldigvis lider jeg ikke av anemi, jeg tror muligens ikke jeg ville kledd burka og skjegg :P

bortsett fra det ser jeg den røde tråden og  :lol: :lol: :lol: har hatt mine erfaringer med steinkasting, gynging og flygning, men problemet er at jeg lander med et H* smell hver gang...
Så du kloke hode, kan du noe om det å lande på myke poter  :innocent2:

Tina
GjenopprettetMedlem
:icon_twisted: Pass deg så du ikke blir head-hunta, disse folkene lander alltid med et smell!!  :icon_twisted:                            
Og bare for å ha det sagt, få kler burka og helskjegg!
Har sett på Discovery, mange bærer faktisk burka for å skjule skjegget sitt!!
GjenopprettetMedlem
JA DO MORAR DAI ME ABDOLLAS FINE bORKA!!!!
oG VED PROFITENS SJAGG,DO VIL MØTA OSS PÅ GATAJØRNE,DA VI DONKA DAI ME CURANEN,DYNKA DAI I OLJA,OG STRØA HANSAFJØR OVE HAILE DAI
DO GALA NORMAN.
oG VI SOM NETOP TAKLA NORMANS KARITURKA TEIGNENA!!!!!
fYY DAI!!!
GjenopprettetMedlem
Meine freunde!
Der finnst bare ein Gud!
Og tru skal bærast i hjarte, ei utanpå som stora teltur, andletshår ellir nissemaskur.
Om di tru er rein og bærast i hjarte kan intet vondt nå ho...
-og di tru vil ei gjæra nokon vondt!!
GjenopprettetMedlem
Ja do kan skriva i norsken do
Jai øve dag inn ut skriva norsken
finna meining å pongtera viktik formnasjon
Ahh..helv..sat...bruka guda mot ein,ja kritna guden,lyga synda
Dansa onder bore,drika pulahoreskap
offf,nei rota me oreina dritefing i hallas dressing
fyyysjjjom sån dei seier.