Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Det var et gammelt ektepar, lik så mange andre ektepar, som hadde grodd fast i sine rutiner, og som etter et langt liv sammen hadde skjøvet den intime delen av samlivet lengre ned på lista over prioriterte ting. Det å bo sammen var liksom blitt mer enn nok....og dessuten hadde de en 40 års ungkars-sønn boende hjemme på gutterommet.

En helg da sønnen var bortreist satt kona og funderte over livet og hvordan det haddeblitt. Det var enda tidlig formiddag, og i et spontant øyeblikk sier hun til gubben som sitter med avisen; Du, Kåre, vi skulle ikke gå på soveloftet og forsøke oss på litt laken-tango slik som vi gjorde før? Det var jo så morsomt!

Gubben holdt på å ramle av stolen han satt i bare av forfjamselsen, og svarte nølende; Nei, kjære deg det toget har nok gått for min del....og la noe beskjemmet til- jeg får den jo ikke til å stå!
Kona smiler innsmigrende og forståelsesfull; Men det går nok sikkert bra ser du, vi får ta oss god tid...
Mannen fulgte motvillig med kona opp på loftet og det gikk som det måtte gå, han fikk den ikke opp, og etter langt om lenge sa han; Nei, dette må du nok bare glemme. Hvorpå kona repliserte; Kanskje det bare er for tidlig på dagen? Vi får gå ned å slappe av litt så kan vi forsøke litt senere?
Mannen ville ikke være for steil mot romantiseringen fra konas side, og for å unngå å såre henne sa han; Ja, kanskje det?

Dagen snirklet seg av gårde, de spiste middag og mens de satt og ventet på kaffekjelen skulle koke hørte kona isbilen. For å få opp humøret på gubben sin, som hadde surnet litt av prestasjonspresset tilbød hun seg å løpe ut og kjøpe is som de kunne kose seg med, akkurat som før i tiden. Mannen jattet med henne, så det endte med at de drakk kaffe og spiste hver sin pinup, mens kona stadig kikket på uret på veggen. Da det omsider var begynt å mørkne ute hintet hun frempå igjen. Mannen som hadde håpet hun hadde lagt denne skrullete idèen fra seg, prøvde å vri seg fra det; Det går nok ikke bedre denne gangen, så hvorfor ikke glemme det og innse at vi er for gamle.
Men kona gav seg ikke og fikk det som hun ville. Det gikk dog som det måtte gå, han fikk den ikke opp, og han prøvde skånsomt å komme seg ut av den beklemte situasjonen, men kona ville ikke høre på det øret; Vent her, ropte hun entusiastisk, og la av gårde ut soveromsdøren-inn på ungkarssønnens rom- ned trappa-inn på kjøkkenet hvor han hørte hun romesterte i noen skap- før hun plutselig stod med et glis rundt munnen i soveromsdøra igjen. I hendene hadde hun et par kondomer og ispinnene fra tidligere på dagen...Gubben rakk ikke protestere en gang før jr var spjelket og påført kondom for å holde det hele på plass.

Og DENNE gangen gikk det som det suste, men mens fordums kjærlighet og elskov lød mellom soveromsveggene utbrøt den ene eggstokken til den andre; Dæven jeg har sett mye rart, men at han må inn på båre har jeg ikke sett før!!  :w00t: