Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Dette er en selvopplevd historie, fra etpar dager tilbake.
Jeg skulle gå gjennom bagasje- og metallsjekk (eller hva det nå heter). Jeg hadde med meg en tromme og etpar vesker. Jeg la på tromma på båndet og sa at de måtte være forsiktig, for det var en tromme. "Er det en sametromme" spurte en mann på klingende østkantdialekt. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle svare. Han var dessuten engstelig for å sende tromma gjennom fordi andre ikke hadde villet la ham gjøre det før. Da kom det en dame og spurte "hva har du i skinnposen rundt halsen", og jeg måtte vise frem at det bare var edelstener. Når jeg da endelig trodde jeg var ferdig og hadde fått alt tilbake, måtte jeg attpåtil tømme håndveska mi.

også bare for en tromme

Også lille meg,da!
Men jeg kan jo være takknemmlig for at de gjør en grundig jobb - da er det i hvertfall trygt for meg å fly.

Anonymous
Ha,ha ja trommer er skumle greier

W3 [Sitesearch]
Hehe !!! Dem ble vel kansje en smule redd
hahahahahahaha
Nutch/CVS [Bot]
I trommevesken hadde jeg en gang segllakk. De anså det som metall og jeg måtte også tømme alt jeg hadde med. Jo, vi er farlige . . . .
GjenopprettetMedlem
Ha ha, prøv å reise igjennom tollen med en bærepose full av smudge. Man kan vel si det sånn at de blir pittelitt nysgjerrige. Men en gang jeg ble stoppet på toget fra sverige til norge var det faktisk en hyggelig tolldame som når hun så posen spurte om det var smudge, da var det min tur til å få litt hakeslipp hehe . Hun hadde tydelig vært borte i det før.
FAST Enterprise [Crawler]
Ja, man bør ta alle forholdsregler alvorlig når man skal ut og reise.... he he.
Kristine