Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
W3 [Sitesearch]
Her syns jeg vi skal få gande litt  :badgrin:

Da begynner jeg med å gande statskirken  :moreevil:
GjenopprettetMedlem
Hehe artig tanke det der. Men seriøst nøyer meg nok med å melde meg ut av statskirka, den har utspilt sin rolle  :w00t: Halleluja!
GjenopprettetMedlem
Vedr. utmelding, følg godt med så du er sikker på å bli slettet i rullene, de har en egen evne til å la navn henge igjen i kirkeregistrene. Sjøl måtte jeg kjempe lenge ifht. unga.  :-\
GjenopprettetMedlem
ja,faen,oii pardon my spench.
så gander jeg bibelen : :moreevil: :moreevil:
GjenopprettetMedlem
Hva????
Gander du bibelen,er du blitt pillesprø??
Den boka er jo faen inngrodd i skinntottene,du får med vårherre å gjøre!!
GjenopprettetMedlem
Jes,jei er blevit pellesprød haha
ganden er jo kvit som juset fra høgblå!!!
Du mørkemann,er det måne hos deg?? :w00t:
GjenopprettetMedlem
Frekk kan du være
og ytterst arrogant
vær grei å ikke svar meg tilbake
din udannete snøvlepoppel!!
:moreevil:
GjenopprettetMedlem
Alvejulija!!!
å amen. :redface: :mad: :redface: :mad: :redface:
GjenopprettetMedlem
:w00t:  :w00t:  :razz:
GjenopprettetMedlem
Hmmm  :confused:

Om jeg skal få lov å uttale meg litt, så synes jeg ikke ganding hører under humor...
Ikke for å ødelegge tråden Undercover, men det er visse ting man bare ikke spøker med.
Selv om man i utgangspunktet sier man kan spøke med alt...
Tenk over kraften i ordene og meningen,selv om det "bare" er for moro.
Det man gir ut får man tilbake minst tredobbelt....

Kanskje jeg virker for seriøs no, men slik er det bare...

Samin ;)
GjenopprettetMedlem
Jeg er helt enig med Samin, og jeg hadde ønska at denne tråden slettes.
Anonymous
Ja, jeg er glad du tok til ordet, Samin.
GjenopprettetMedlem
Enig. Gand er ikke noe en spøker med. Hverken for egen eller andres del, bibel eller ikke bibel. Vet ikke hvem som startet diskusjonen, men vedkommende vet ikke hva gand dreier seg som, om man spøker med skike ting. Vel, sikkert ingen skade skjedd, men se bare på den energien et lite innlegg som dette startet.. Min far, som for øvrig var søkenebarn til denne Johan Kåven som jeg ser er nevnt på disse sidene sier altid at " Fanden er ingen flue på veggen.". med dette mener han at ondskapen lar seg ikke be to ganger, og finner den et inn smett, ja så smetter den inn. Det er ikke altid like enkelt å vite hva man har bedt inn og slett ikke like enkelt å få det ut...

Uansett, vær fosiktige for man vet ikke altid hvilke krefter man leker med..
Anonymous
Jeg stenger herved tråden siden flere reagerer på å leke med eller tulle med Ganding. Nå er jo ganding både noe positivt og negativt - så det er jo en misforståelse at det bare er noe negativt. Men jeg stenger tråden siden flere reagerer på dette og ser ikke noe grunn til at den skal fortsette om ikke Ailo vil det.