Hvis noen mannebein leser dette, kan dem takke seg sjøl...
Muntert om menn!
Å bytte mann er bare å bytte problem!

Å fange en mann er en kunst, å beholde ham er hardt arbeid...

Å sloss er i bunn og grunn et maskulint påfunn. Kvinnens våpen er tungen.

Bak enhver fremgangsrik mann står en forbløffet svigermor...

De fleste kvinner begynner med å forsøke å forandre på mannen, og når de har gjort det, liker de ham ikke lenger.
Den unge mannen kan reglene,men den gamle kan unntakene...

Det finnes flere hysteriske menn enn man tror - de har bare et dypere stemmeleie.

Det største forstørrelsesglasset i verden er en manns øyne når han betrakter seg selv!

En del ektemenn er levende bevis på at kvinner har humor!

En gentlemann er en mann som aldri banner til sin hustru når det er damer tilstede.

En virkelig fremgangsrik mann må kunne tre ting: - delegere alt ansvaret, gi andre skylden for det som mislykkes og selv ta all ære...

Fremgangsrik er den mann som tjener mer penger enn hans kone klarer å bruke. Fremgangsrik er den kvinne som klarer å finne en slik mann.

Fordelen med selvsikre menn: -de lar sjelen din være ifred, for de aner ikke at du har en.

Før bryllupet kan mannen ligge våken hele natta og tenke på noe du har sagt. Etter bryllupet sovner han før du får snakket ferdig...

Med en gang Adam fikk sjansen, skyldte han på en kvinne!

Gud skapte mannen, så sa han:-Nei, jeg kan da bedre enn det. Så skapte han kvinnen.

Kvinner elsker de enkle ting i livet...Menn.

Kvinner er smartere enn menn. Men det bør vi ikke snakke høyt om, ellers ødelegger vi hele greia.

Mannen - en skapning Gud skapte i slutten av uken,-da han var sliten...

Menn konstruerer broer og bygger jernbaner tvers over ørkener, og samtidig hevder de med hell at det å sy i en knapp overstiger deres evner. Og dermed behøver de ikke å sy i knapper.

Når en kvinne har tilgitt sin mann, må hun ikke servere hans synder oppvarmet til frokost...

Når en mann gir sin kone blomster uten grunn-da fines det en grunn...

Problemet med en del kvinner er at de blir alldeles fra seg over ingenting - og siden gifter de seg med ham...

Råd til en mann over femti: -hold sinnet åpent og kjøleskapdøren stengt.

Enhver mann er herre i sitt hus - til gjestene har gått...

I den alder en mann finner grønnere enger, er han for gammel til å orke å klatre over gjerdet...
Veien til en manns hjerte går gjennom hans ego...

Tro om jeg får sove nå?
Ok, jeg tilgir meg selv at jeg har skrevet dette...
God natt!