Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei alle sammen.
Jeg vil gjerne presentere en lek for dere.
Denne leken har jeg praktisert i mange år. Denne leken kan man leke med kjæresten, samboeren, venner, sine barn osv.
Leken går ut på å ligge med rumpa inntil hverandre og en begynner å dytte kameraten litt hardt. Så er det kameraten sin tur til å svare og sånn går det annenhver gang. Poenget er at for hver gang man dytter med rumpa skal man dytte litt mindre hardt helt til man nesten ikke kan merke bevegelsen.
Hensikten med leken er å frigjøre tunge energier.
Anonymous
Tusen takk for dette rådet.
Da har jeg et forslag, hva med å arrangere et rumpeleken treff

Ka?
Dette må jo gjøre godt for kropp og sjel å få frigjort tunge energier, noen kan jo foreksempel tromme til denne leken.
Jeg kan godt stille opp som kaffekoker, og eventuelt lage til grønn te for de som ønsker det

Anonymous
Rumpelek,...leketromme,...trommerumpe,...rumpetromme,...lekerumpe,...trommelek,...

GjenopprettetMedlem
"Fønix":
Tusen takk for dette rådet.
Da har jeg et forslag, hva med å arrangere et rumpeleken treff :w00t: Ka?
Dette må jo gjøre godt for kropp og sjel å få frigjort tunge energier, noen kan jo foreksempel tromme til denne leken.
Jeg kan godt stille opp som kaffekoker, og eventuelt lage til grønn te for de som ønsker det :biggrin:
Pøh!! Skal du være med så skal du VÆRE
MED 
Kaffekokinga og tebrygginga får vi ta på deling

GjenopprettetMedlem
Dette hørtes da morsomt ut... he he... Rompeleken...

bare det ikke er i kombinasjon med prompeleken......( selv om det også letter en for tunge energier)...
Fra spøk til alvor... har ingen å leke med....