Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
http://quiz.start.no/?p=play&quizID=5068

I disse quiz og fabeldyrtider. :)

Sølvdrage

Du er en sølvdrage! Du er svært godhjertet, og liker å hjelpe de svake, fattige og hjelpeløse. Du beskytter dem og leger deres skader. Du elsker høye fjell, og den enorme himmelhvelvingen. Du nyter å fly og favorittsangen din er vel ”I belive I can fly”. Sølvdrager har nebblignende nese, en sterk hake, og en spiss tunge. Du er ikke voldelig og unngår, om mulig en hver kamp. Du er den mest barmhjertige av alle dragene, men også den mest følsomme. Gratulerer med resultatet, du fikk samme resultat som Ghandi!

36.12% har falt innenfor denne kategorien.

Silver dragon
Anonymous
Sølvdrage
Du er en sølvdrage! Du er svært godhjertet, og liker å hjelpe de svake, fattige og hjelpeløse. Du beskytter dem og leger deres skader. Du elsker høye fjell, og den enorme himmelhvelvingen. Du nyter å fly og favorittsangen din er vel ”I belive I can fly”. Sølvdrager har nebblignende nese, en sterk hake, og en spiss tunge. Du er ikke voldelig og unngår, om mulig en hver kamp. Du er den mest barmhjertige av alle dragene, men også den mest følsomme. Gratulerer med resultatet, du fikk samme resultat som Ghandi!

:biggrin: :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Meg også sølvdrage.... :biggrin:
Nutch/CVS [Bot]
Er også sølvdrage.
Hva er dere alle?

Gåååja
Anonymous
Det er vel bare snille mennesker her. :biggrin:

Kanskje en dårlig quiz... ::)
Anonymous
Ja bare godklumper her  :biggrin:
Anonymous
Isdrage
Nutch/CVS [Bot]
"Fønix":

Sølvdrage
Du er ikke voldelig og unngår, om mulig en hver kamp.

Har dere lest "The reluctant dragon"? Det var en sølvdrage! selv om den var blå.
Anonymous
"Gormii":

Isdrage

Jeg forgår av spenning! kan du ikke formidle hvordan den er? :eusa_pray:
Anonymous
"Perle":

"Gormii":

Isdrage

Jeg forgår av spenning! kan du ikke formidle hvordan den er? :eusa_pray:

Slik er jeg ;D

Isdrager er de nest minste dragene men det du mangler i størrelse tar du igjen i intelligens. Isdrager er nemlig kjent for å være de mest intelligente dragene. Isdrager lever som regel i arktiske områder, og av og holder de til i meget høye fjell. Du liker deg best alene, og har utrolig god hukommelse. Du har et øye for detaljer og, dine vide føtter og skarpe klør hjelper deg å gå i snøen. Isdrager har pelslignende skjell, og foretrekker at maten er nedkjølt når de spiser den. Med andre ord: Spis grandisen frossen neste gang! Du er kjent for å være en feiging, men du er allikevel ikke en man tuller med, du har nemlig en kald nok pust til å gi selv den modigste gåsehud :-)

9.39% har falt innenfor denne kategorien.

http://quiz.start.no/brukerfiler/3793/5068/kat_4.png[/img]
Anonymous
Brrrr! herlig! :eusa_clap: :icon_biggrin:
Anonymous
Jeg måtte prøve å svare det som traff minst. Dette ble løsningen:

Rød drage
Du er en rød drage! Du er listig grådig, begjærlig og besatt av økning av ditt skatteforåd ( i ditt tilfelle lommepenger) Du trives best der det er varmt slik som vulkaner eller tropiske øyer. Du kan beskrives med tre ord: Forfengelig, lur og forferdelig. Røde dragers kjennetegn er de lange vingene og to horn. Lang rød tunge, og en knøtt liten flamme som danser i neseboret når du blir sint. Dine øyne glimter uhemmet av grådighet når du får øye på en skatt (i ditt tilfelle, lommepenger). Du lukter røyk og svovel, så jeg anbefaler deg å vaske deg etter at du har lest dette:-)

12.68% har falt innenfor denne kategorien.

http://quiz.start.no/brukerfiler/3793/5068/kat_6.png[/img]
AdsBot [Google]
Perle, som jeg skvatt da jeg så avataren din :w00t: , men så hadde du bare glemt å nappe øyebryna!

Blå drage
Du ble en blå drage! Du er ettertenksom, fornuftig og forfengelig. Du liker deg på tørre steder, og bor sikkert i Atacamaørkenen. Du har krøllete ører, horn i pannen, glatte skinnende øyne som later til å ikke ha pupiller når du ser på dem (bruk linser). Du elsker å fly i den varme ørkenluften, og er en spesialtilpasset kjøtteter som elsker slanger . men du takker ikke nei til et par kameler heller. Du er et kreativt og livlig vesen, men du er også en trussel for omreisende karavaner, du liker å overaske folk angripe dem når de minst venter det. Du har en mening om moraler, er lovlig, flink til forfølgelse og har blåttblod i årene. Du kan puste lyn (vet at det høres rart ut) og en tørr lukt av ozon og sand forfølger deg hvor enn du går, så bruk deodorant snarest!

Du verden, og jeg som krysset av at jeg helst ville bo i sjøen og spise fisk!
:P
14.39% har falt innenfor denne kategorien.
Anonymous
I'm blue too.  :exclaim:
Anonymous
Sitat:
Perle, som jeg skvatt da jeg så avataren din :w00t: , men så hadde du bare glemt å nappe øyebryna!

:lol: :lol: ja du snakker!  :w00t:
Anonymous
Ble bronsedrage her!
Anonymous
Ja, hvordan er den da? :eusa_pray:
Anonymous
"Perle":

Sitat:
:lol: :lol: ja du snakker!  :w00t:

Behold øyebryna du, Perle...Jeg hadde heller satset på å nappe øynevippene! De er ikke spesielt kledelige. Altfor lange.
Velmente hilsner
;D
og en stor klem
Anonymous
Du er en bronsedrage!
Du har en sterk rettferdighetssans, og tåler ikke grusomhet eller anarki i noen form.
Du er også nyskjerrig og er fasinert av mennesker.
Du lever helst nær dypt vann, spesielt i tropiske kyst områder og øyer.
Du fører en konstant kamp mot onde sjøuhyrer og gjemmer deg ofte i huler nær
undergrunnsstrømmer eller innsjøer.
Du har nebblignende snute (hva med plastisk kirurgi?), og en spiss tunge (dette
kan du ordne selv med en saks).
Har også svømmehud mellom tærne, så kom deg opp fra badekaret før du blir til
en fisk...

Jeg er født i fiskene, så det er ok!  :w00t:

Noen som kan anbefale en dyktig plastisk kirurg?  :shyone:
GjenopprettetMedlem
...big surprise ...
sølvdrage  :w00t:
GjenopprettetMedlem
Sølvdrage her også......god venn med Ghandi. :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Rød drage

Du er en rød drage! Du er listig grådig, begjærlig og besatt av økning av ditt skatteforåd ( i ditt tilfelle lommepenger) Du trives best der det er varmt slik som vulkaner eller tropiske øyer. Du kan beskrives med tre ord: Forfengelig, lur og forferdelig. Røde dragers kjennetegn er de lange vingene og to horn. Lang rød tunge, og en knøtt liten flamme som danser i neseboret når du blir sint. Dine øyne glimter uhemmet av grådighet når du får øye på en skatt (i ditt tilfelle, lommepenger). Du lukter røyk og svovel, så jeg anbefaler deg å vaske deg etter at du har lest dette:-)

Det er en ting jeg ikke liker ved denne quizen...hva mener de med LOMMEPENGER???  :moreevil: :moreevil: :moreevil:
(Hvis de ikke har oppdaget at jeg tar lommepenga til ungene i nabolaget da...phhht... :icon_rolleyes: )
GjenopprettetMedlem
Jeg ble bronsedrage..pass opp for sprutende ild..
GjenopprettetMedlem
Hei, Inger Lise  .....:))

Jeg ble rød drage jeg også  :eusa_dance:
Anonymous
En Sølvdrage/Silverdrake här med!